Ik ga geen kwartier wachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik druk op send en krijg de melding dat er nog een topic in de reeks open is
Ongeduldig typetje
Dat snap ik wel hoor, het komt gewoon voor dat je ineens een onbedwingbare behoefte hebt om te posten en er blijkt dan geen topic te zijn dan levert dat toch de nodige stress en een slapeloze nacht op.quote:
Ik kreeg klamme handen en begon al te zwetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor, het komt gewoon voor dat je ineens een onbedwingbare behoefte hebt om te posten en er blijkt dan geen topic te zijn dan levert dat toch de nodige stress en een slapeloze nacht op.
Ik geef heul niets toequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je nog in de ontkennende fase of geef je het inmiddels volmondig toe?
Daarom dus topic geopendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet dat er praatgroepen voor zijn?
ze gaan voor de wereldheerschappijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nu wordt het al een hele wijk![]()
Ikea wil wijk in Hamburg bouwen
En dan zou ik ook beginnen met de Duitsers, die hebben ervaringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze gaan voor de wereldheerschappij
(en dat allemaal vanuit Nederland, waar een klein land niet groot in kan zijn)
Vetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog even verder over die marslander
de landing
Ja ik ook, daarom post ik dezequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kende eerst alleen die van Charlie Lownoise en Mental Theo
en op wel meer plekken. Dumpert kijk ik nooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die stond van de week op dumpert
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog even verder over die marslander
de landing
Toch heb ik deze versie best vaak gedraaid...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kende eerst alleen die van Charlie Lownoise en Mental Theo
En kijk hem dan vooral hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef MadMaster het volgende:
En met zoiets als dit als afsluiting van een feest vind ik hardcore best leuk.
Kijk in ieder geval vanaf ongeveer 9.30 eventjes en rond 14.40...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En kijk hem dan vooral hier
Daar hadden ze wel een statief en fatsoenlijke audio
je ziet ook meteen waarom het zo moeilijk is om fatsoenlijke kwaliteit te vinden op youtube.. er staat daar 20000 man met een cameramobiel op het podium gericht![]()
Meer dan dat zelfs...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is Andries Knevel toch een vervelende vent
Hij is met ruime afstand het vervelendste element in de show vanavond. Frits Wester is weer goed, Ronald Plasterk zegt af en toe wat zinnigs, de aanwezige VVD'er is ook in orde, maar die Knevelquote:
Andries Knevel is verschrikkelijk, altijd en overal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij is met ruime afstand het vervelendste element in de show vanavond. Frits Wester is weer goed, Ronald Plasterk zegt af en toe wat zinnigs, de aanwezige VVD'er is ook in orde, maar die Knevel
Ze praat bijna hetzelfde als Daphne Deckers overigensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu een vrouw aan het pleiten voor een babydump
Een legerdumpzaak voor minderjarigen of een centraal inleverpunt voor personen tot 3 jaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu een vrouw aan het pleiten voor een babydump
Er was nu een bericht dat de VVD goed uitkwam, waarop hij aan de VVD'er vroeg hoeveel flessen champagne ze hadden open getrokken die dag. VVD'er antwoordde geen (zo positief was het bericht ook weer niet), maar voor hij verder uitleg kon geven riep Knevel 'oh, u heeft geen champagne in huis?'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andries Knevel is verschrikkelijk, altijd en overal.
Altijd die domme vragen met die irritante intonatie en handgebaartjes.
Ik kijk dan ook nooit meer iets waarin hij te zien is...
Het tweede. Er bestaat al een winkel voor babyspullen met de naam Baby-dump, wat ik altijd al dubieus vondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een legerdumpzaak voor minderjarigen of een centraal inleverpunt voor personen tot 3 jaar?
Ik niet in ieder geval, maar ik vind er dan ook niks aan....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er was nu een bericht dat de VVD goed uitkwam, waarop hij aan de VVD'er vroeg hoeveel flessen champagne ze hadden open getrokken die dag. VVD'er antwoordde geen (zo positief was het bericht ook weer niet), maar voor hij verder uitleg kon geven riep Knevel 'oh, u heeft geen champagne in huis?'
Eh, de meeste mensen hebben toch niet standaard champagne in huis?
Het is de belachelijke prijs het niet waard, vind ik. Erg aan de prijs, niet overdreven lekker en je moet zo'n fles eigenlijk in een keer leeg drinkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, maar ik vind er dan ook niks aan....
Champagne rose drink ik alleen met oud & nieuw, omdat dat hoort, maar ik ben altijd blij als ik dat glas weer leeg heb...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is de belachelijke prijs het niet waard, vind ik. Erg aan de prijs, niet overdreven lekker en je moet zo'n fles eigenlijk in een keer leeg drinken
En waarom?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, Daphnep vertelt nu dat er in Belgi een soortgelijke babydump is. Het vondelingenluik bestaat daar tien jaar, en in die tijd zijn er vier baby's gebracht. Vier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |