Ik zing in het echt valser dan op schrift hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, ik wil je in het echt ontmoeten hoor!
Heu wattes waarom sorry?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef An24 het volgende:
Ohw jeetje, sorry Maria ik had het topic kunnen sluiten
*insert stekend mes geluid!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef Probability het volgende:
Ik erger mij, iemand verandert dingen terug die ik had veranderd. Maar ik vind het t niet waard om mij te ergeren maar ze moet wel dood.
Nee ik bedoel ik wil mij niet ergeren maar t lukt niet ik zou haar eens flink de waarheid willen zeggen. De hoer.
Silent treatment krijgt ze.
Silent treatment, dat zal d'r leren!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef Probability het volgende:
Ik erger mij, iemand verandert dingen terug die ik had veranderd. Maar ik vind het t niet waard om mij te ergeren maar ze moet wel dood.
Nee ik bedoel ik wil mij niet ergeren maar t lukt niet ik zou haar eens flink de waarheid willen zeggen. De hoer.
Ken je het liedje 'the waitress' van Tori Amos?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef Probability het volgende:
Ik ben ook engquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
[..]
*insert stekend mes geluid!
Je klinkt een beetje eng Prob!
Maria: zit op
Mobiel en heb er overheen gekeken. Maar fijn dat je er lol aan had
Ja, als dat achteraf-gevoel er niet was ging ik nooit weerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Net een rondje gerend tegen heug en meug in het bos, voel me achteraf toch fijn.
Nee ken ik niet! Ik ga hem even luisteren!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ken je het liedje 'the waitress' van Tori Amos?
So I want to kill this waitress
She's worked here a year longer than I
If I did it fast you know that's an act of kindness
![]()
Ja zei GB vanochtend ook alquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef LieLie het volgende:
Javier Guzman doet mee aan een dansprogramma van de publieke omroep? Wtf is daar gebeurd?
Met de chino strak om de billies!quote:
Boh da's inderdaad niet tof neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef the85mc het volgende:
Was vanavond even mtben met een goede vriend. Misschien gaat hij 3 jaar naar engeland voor werk. Dat zou dan nr 3 van mn 5 beste vrienden zijn. Nu is het niet leuk meer.. :/
Dit is voor hem een mooie carriere mogelijkheid. Enige lastige is dat hij binnen een week moet beslissen. En zijn vriendin heeft hier natuurlijk ook een baan en samen hebben ze net een koophuis. Lastige keus lijkt me..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met de chino strak om de billies!
[..]
Boh da's inderdaad niet tof neeHopelijk komt er iets veeel toffers voorbij waardoor hij blij hier blijft
Zou z'n vriendin daar met plezier willen/kunnen werken & wonen en krijgt 'ie een leuke verhuisvergoeding? Zo nee, makkelijke keuze. Zo ja, ook makkelijke keuze.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef the85mc het volgende:
Dit is voor hem een mooie carriere mogelijkheid. Enige lastige is dat hij binnen een week moet beslissen. En zijn vriendin heeft hier natuurlijk ook een baan en samen hebben ze net een koophuis. Lastige keus lijkt me..
Dat is juist het moeilijke, ze heeft universiteit gedaan en werkt op PR afdeling. Daar liggen de banen niet echt voor het oprapen. Als ze een baan kan vinden is het prima, maar als dat niet lukt dan is 3 jaar lang.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou z'n vriendin daar met plezier willen/kunnen werken & wonen en krijgt 'ie een leuke verhuisvergoeding? Zo nee, makkelijke keuze. Zo ja, ook makkelijke keuze.
Nee dat was het al toen je dat typte. Hier ook crappy nacht maar we maken er maar weer het beste van vandaagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 03:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij de volgende toon is het drie uur en tweeënvijftig minuten.
Het is Londen, dat us een uurtje vliegen. Nog niet eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is juist het moeilijke, ze heeft universiteit gedaan en werkt op PR afdeling. Daar liggen de banen niet echt voor het oprapen. Als ze een baan kan vinden is het prima, maar als dat niet lukt dan is 3 jaar lang.
Hij krijgt wel allerlei toeslagen, maar in hun hypotheek staat dat ze niet mogen doorverhuren. Dus waarschijnlijk dubbele woonlasten. In dat geval gaan ze er netto niet veel op vooruit waarschijnlijk.
Het is ergens aan de zuidwestkust, dus lastiger dan londen. In het begin dacht ik ook prima, maar je kunt niet meer spontaan dingen doen. En aangezien er al vrienden in colombia en aruba wonen lijkt het me ook wel leuk dat er wat goede vrienden hier blijven wonen..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is Londen, dat us een uurtje vliegen. Nog niet eens.
Een weekend relatie behoort ook tot de mogelijkheden bijv.
Ik zou het overigens vooral heel tof vinden als mijn vrienden naar het buitenland zouden gaan, al was het alleen maar voor de toffe logeeradresjes.
^^quote:
Eens, vooral aangezien het niet de eerste is. En idd: hij ligt toch niet z'n polsen door te snijden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:30 schreef Probability het volgende:
Ik vind dat MC het wel stom mag vinden.
Ik moest nog aan jou denken idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is inderdaad gewoon stom als vrienden naar het buitenland verhuizen.
Ik duim mee!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Gaat iedereen vandaag duimen dat de langstudeerdersboete niet doorgaat. Dat scheelt ons huishouden de nodige euro'sen dan had ik wel gewoon op vakantie kunnen gaan
Als jij dan straks voor mij gaat duimen dat de onbelaste reiskostenvergoeding blijftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Gaat iedereen vandaag duimen dat de langstudeerdersboete niet doorgaat. Dat scheelt ons huishouden de nodige euro'sen dan had ik wel gewoon op vakantie kunnen gaan
Ik duim ook, en als ie dan toch er moet komen dan NIET met terugwerkende kracht...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:29 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Dat.!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik duim ook, en als ie dan toch er moet komen dan NIET met terugwerkende kracht....
ja hoor, zo meelevend ben ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij dan straks voor mij gaat duimen dat de onbelaste reiskostenvergoeding blijft.
^^quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik duim ook, en als ie dan toch er moet komen dan NIET met terugwerkende kracht....
werken je meds niet ? Want je blijft er last van hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, ik heb het verkeerd begrepen kennelijk. Het is vast de hooikoorts in combinatie met benauwdheid.
Wut, terugwerkende kracht?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
In ieder geval dat laatste. Ik heb op zich geen problemen met de langstudeerders"boete" (stom woord trouwens, maar goed), maar zeker niet met terugwerkende kracht. Dat is onredelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |