leuk ideequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga denk ik van de week van dit soort kaartjes uitprinten en aan willekeurige mensen op straat geven.
[ afbeelding ]
En ik wil een dakloos persoon mee uit eten nemen, is dat gek?
Nu weet iedereen je e-mail....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga denk ik van de week van dit soort kaartjes uitprinten en aan willekeurige mensen op straat geven.
[ afbeelding ]
En ik wil een dakloos persoon mee uit eten nemen, is dat gek?
ik zie het ook nuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
leuk ideemaar ik zou wel even de spelfout uit het kaartje halen
O, met die fles wodka was dat zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu weet iedereen je e-mail....
Ongewoon is het, gek is anders, ik had het er laatst ook over (voor de grap, was in de nachtbagger) dat lijkt me best tof hoor vooral om die mensen hun verhaal te horen. En je doet iets liefs voor ze.
Kan mij dat verrekkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu weet iedereen je e-mail....
Ongewoon is het, gek is anders, ik had het er laatst ook over (voor de grap, was in de nachtbagger) dat lijkt me best tof hoor vooral om die mensen hun verhaal te horen. En je doet iets liefs voor ze.
cool, maak er werk van zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sommige hebben het echt nodig
iedereen heeft liefde nodig, en ik heb op dit moment veel om weg te geven.
En 'beautiful' is met één 'L'.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zie het ook nusomeone
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O, met die fles wodka was dat zeker
heb het altijd met dubbel l geschrevenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En 'beautiful' is met één 'L'.
wil ik ook doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
cool, maak er werk van zou ik zeggen
maar natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dvtje, mag ik zaterdag wat van je liefde?
Waar zit jij aan? Mag ik ook wat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Sabientje sardientje hosselt gewoon 'projectjes' .. emotioneel beschadigde de mensen en dan laat ze zo vallen dat ze wil tatoeëren en die mensen zijn dan euforisch van de goede daad van haar en dan zeggen ze ik wil wel ene tattoo van jou!
En zo komt DV aan haar oefenpoppen.
Ik heb ook wel zin in frietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ik heb weer een vette hap
Maar ja, vakantie he.
Herkenbaar, ik heb weer een zak chips gepaktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ik heb weer een vette hap
Maar ja, vakantie he.
It's all me babe, i'm just a bitchin rockstar from Mars.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar zit jij aan? Mag ik ook wat?
Miniloempia's zijn op, zit nu te bedenken of ik eerst aan de fu yong hai begin of toch aan de ossenstaartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in friet.. alweer..
Het zal eens niet zo zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in friet.. alweer..
nice, hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wil ik ook doenmorgen even stevig papier halen en meteen uitprinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |