pagina 4 sinds aprilquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wat is het, pagina 4 ofzo?
In hoeveel maanden?
Ehm, zo'n grote bak, volgens mij wordt dat 2,5 liter in totaal ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Silk! Hoeveel satésaus nam jij mee naar de meet?
Ohja op zo'n pitje. Hmssss dan hou ik het wel even in de gaten, anders zitten we straks met een shitload aan satésausquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ehm, zo'n grote bak, volgens mij wordt dat 2,5 liter in totaal ofzo?
Maar dan moet het wel gemaakt kunnen worden daar
Ja ik zag pas nadat ik het gepost had dat het ook bij jullie stondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja op zo'n pitje. Hmssss dan hou ik het wel even in de gaten, anders zitten we straks met een shitload aan satésaus
Oh misschien mag het wel bij Johan thuis gemaakt wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ehm, zo'n grote bak, volgens mij wordt dat 2,5 liter in totaal ofzo?
Maar dan moet het wel gemaakt kunnen worden daar
Als het onzeker blijft neem ik ook gewoon kant en klaar meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik zag pas nadat ik het gepost had dat het ook bij jullie stond
Maar ik heb die bak hier toch nog staan, dus is opzich een kleine moeite. En anders komt ie ook nooit op
Hihi, you so funnehquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
voor in de thee, snappen jullie hem?
Ok nicequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het onzeker blijft neem ik ook gewoon kant en klaar meekomt goed
Dabedoellikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok nice
BBQ zonder satesaus is geen bbq natuurlijk.
ja, maar best een leuk ideequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga denk ik van de week van dit soort kaartjes uitprinten en aan willekeurige mensen op straat geven.
[ afbeelding ]
En ik wil een dakloos persoon mee uit eten nemen, is dat gek?
hihi toegevoegdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga denk ik van de week van dit soort kaartjes uitprinten en aan willekeurige mensen op straat geven.
[ afbeelding ]
En ik wil een dakloos persoon mee uit eten nemen, is dat gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |