abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:12:13 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_115911571
Mijn probleem is vaak dat ik nogal een onhandige/onzekere start maak. Kan verder prima overweg met vrouwen, altijd al weg eigenlijk: tijdens studie, werk, uitgaan etc. Kan er altijd prima mee lachen ook. Maar op een of andere manier moet er altijd een beginnetje zijn en daar heb ik wel moeite mee (eerste indruk dus)
pi_115912989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middag
ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft. ~:)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:47:43 #278
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115913069
quote:
19s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft. ~:)
Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115913144
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.
die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:51:44 #280
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115913289
quote:
19s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef dawg het volgende:

[..]

die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd. :@
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115913521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd. :@
maar ik vond die opmerking eigenlijk niet bijdehand, eerder misplaatst, of zo. persoonlijk vind ik het best een rare manier van reageren op een compliment. maar iedereen is anders toch. :)

met supermodel bedoelde ik dat het me dan echt niks uit zou maken wat ze zegt, dan luister ik niet eens. :+
pi_115913612
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Herkenbaar. Om nou te zeggen dat voor mij een probleem is, nah, maar ik zou me soms ook wat meer in kunnen houden met bijdehante opmerkingen of humor. Aan de andere kant heb ik zoiets van zo ben ik, deal er maar mee. Moeilijk.
pi_115913645
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

[..]

Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.

Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.
Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:59:29 #284
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115913938
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.

Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.
pi_115914475
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.
Versieren is gewoon de aandacht/interesse van iemand die je aantrekkelijk vindt winnen. Wat je daarmee verder mee doet kan iedereen zelf weten. Maar dat begin zal toch hetzelfde blijven.
pi_115914690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Soms blijkt het in je eentje toch best moeilijk om beter te worden in het versieren.
Stel dat je hulp zoekt om wat meer resultaat te boeken in het krijgen van een relatie.
Welke hulp zou daar dan het beste voor zijn?
Bijv een coach zoeken?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:17:34 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115914929
@dyna,

Hulp zoeken, coach zoeken. Ik weet niet wat helpt voor je. Wie weet iemand die heel makkelijk contact kan maken en je daar in bij betrekt door middel van voorstellen en bij het gesprek mengt. Dan zie en hoor je hoe makkelijk het is en rol je langzaam in het gesprek zodat je het gesprek zelf kan leiden. Wie weet is dat een optie?

Voor de rest gaat deze reeks snel ook :D ik heb niks terug gelezen en ben helaas heel erg druk, dus weinig tijd te lezen of te reageren. Maar wie weet heb je wat aan m'n reactie :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:27:43 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_115915433
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
@dyna,

Hulp zoeken, coach zoeken. Ik weet niet wat helpt voor je. Wie weet iemand die heel makkelijk contact kan maken en je daar in bij betrekt door middel van voorstellen en bij het gesprek mengt. Dan zie en hoor je hoe makkelijk het is en rol je langzaam in het gesprek zodat je het gesprek zelf kan leiden. Wie weet is dat een optie?

Voor de rest gaat deze reeks snel ook :D ik heb niks terug gelezen en ben helaas heel erg druk, dus weinig tijd te lezen of te reageren. Maar wie weet heb je wat aan m'n reactie :)
Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.
pi_115915503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef twi het volgende:

[..]

Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:30:12 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_115915576
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ken ook iemand die squatten aanbeveeld als oplossing voor alles.
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.
pi_115915618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:

[..]

Ninja-edit :P
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:32:13 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115915667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_115916613
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.
Squatten is ook de oplossing voor alles :{w
Sinds ik squat is de kwaliteit van mijn leven drastisch omhoog gegaan _O_
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115916642
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.
Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.
pi_115916950
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.
Is het Twi? :D
pi_115916970
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Is het Twi? :D
Firefly
  donderdag 23 augustus 2012 @ 18:13:54 #297
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115917282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.

lol, wat vuurvliegje doet is gewoon het stappenplan 'meet, attract, have sex' Prima zolang je studeert toch.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pope-of-Dope op 23-08-2012 18:23:05 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_115917880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

[..]

Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.

Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.

lol, wat vuurvliegje doet is gewoon het stappenplan 'meet, attract, have sex' Prima zolang je studeert toch.
Ik sluit me bij Myr aan, dit topic gaat over versieren. Niet over het aangaan dan wel behouden van relaties.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:56:20 #299
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115930808
Het klopt dat dit topic gaat over versieren, echter staat deze wel in de lijst dat gaat over relaties en liefde. Mijn punt was dat als het gaat om het versieren voor aleen een sexdate het m.i. beter in een andere reeks thuis zou kunnen horen. Maar dat is mijn mening.
pi_115931243
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Het klopt dat dit topic gaat over versieren, echter staat deze wel in de lijst dat gaat over relaties en liefde. Mijn punt was dat als het gaat om het versieren voor aleen een sexdate het m.i. beter in een andere reeks thuis zou kunnen horen. Maar dat is mijn mening.
Ben ik het mee eens, dit topic moet (naar mijn mening) eerder gaan over het aanspreken en nader tot elkaar komen met een begeerlijk persoon van het andere geslacht, dan zo snel mogelijk dr op en dr over. Dat zou beter in seks kunnen, daar zou ik ook andere tips over geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')