ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil niet versieren via datingsites of online toestanden, maar in het echt blijkt het dus een stuk lastiger te zijn gezien mijn "stunt" van tussen de middag
Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou zo'n opmerking een enorme afknapper vinden, tenzij het een supermodel betreft.
die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Welke opmerking? Die van de stunt of deze die je quote? Adviezen altijd welkom.
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
die van je stunt bij het tankstation. tips heb ik daarvoor niet, een opmerking zoals die komt natuurlijk bij iedereen anders aan.
maar ik vond die opmerking eigenlijk niet bijdehand, eerder misplaatst, of zo. persoonlijk vind ik het best een rare manier van reageren op een compliment. maar iedereen is anders toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.
Herkenbaar. Om nou te zeggen dat voor mij een probleem is, nah, maar ik zou me soms ook wat meer in kunnen houden met bijdehante opmerkingen of humor. Aan de andere kant heb ik zoiets van zo ben ik, deal er maar mee. Moeilijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik er ook bij vertelde flapte ik die opmerking er zo uit. Ik ben best bijdehand soms, qua opmerkingen dan. Misschien zit daar ook wel een leermomentje in. Ben geen supermodel, maar vind wel dat ik er prima mee door kan, zeker gezien mijn leeftijd.
Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.
Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin. Versieren doe JIJ misschien om er een relatie aan over te houden, maar wat jij doet definieert het hele begrip van versieren niet ineens.
Versieren is gewoon de aandacht/interesse van iemand die je aantrekkelijk vindt winnen. Wat je daarmee verder mee doet kan iedereen zelf weten. Maar dat begin zal toch hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.
Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.
Bijv een coach zoeken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Soms blijkt het in je eentje toch best moeilijk om beter te worden in het versieren.
Stel dat je hulp zoekt om wat meer resultaat te boeken in het krijgen van een relatie.
Welke hulp zou daar dan het beste voor zijn?
Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
@dyna,
Hulp zoeken, coach zoeken. Ik weet niet wat helpt voor je. Wie weet iemand die heel makkelijk contact kan maken en je daar in bij betrekt door middel van voorstellen en bij het gesprek mengt. Dan zie en hoor je hoe makkelijk het is en rol je langzaam in het gesprek zodat je het gesprek zelf kan leiden. Wie weet is dat een optie?
Voor de rest gaat deze reeks snel ookik heb niks terug gelezen en ben helaas heel erg druk, dus weinig tijd te lezen of te reageren. Maar wie weet heb je wat aan m'n reactie
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat fir3fly nog wat tips heeft.
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveeld als oplossing voor alles.
Ninja-editquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.
Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
En ik ken iemand die correct gebruik maakt van d's en t's.
Squatten is ook de oplossing voor allesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die squatten aanbeveelt als oplossing voor alles.
Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heel veel weet van versieren en de beste tips kan geven, maar toch jarenlang single is geweest. Onbegrijpelijk.
Is het Twi?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon echt zo. Zonder sarcasme.
Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet alleen ik, gezien een aantal reacties.
Definieer jij het dan eens, wie weet leer ik/leren we daar dan van. Daarnaast ligt de klemtoon en de manier waarop gereageerd word mogelijk anders dan wat jij er bij voelt/denkt. Geeft niet hoor, maar kritiek/advies/tips altijd welkom.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Dit dus inderdaad en anders zou je er een topic over kunnen openen in de serie SEX.
Versieren doe je om eventueel daar een relatie aan over te houden.
Ik sluit me bij Myr aan, dit topic gaat over versieren. Niet over het aangaan dan wel behouden van relaties.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik wil persoonlijk gewoon meer sex hebben met top kwaliteit vrouwen. Dat hele vriendin gebeuren is leuk, maar wil wel eerst wat ervaring op doen voordat ik een vriendin ga krijgen. Maargoed, wie weet spreek ik morgen wel de vrouw van m'n leven aan, het is niet zo dat ik er niet voor open sta.
lol, wat vuurvliegje doet is gewoon het stappenplan 'meet, attract, have sex' Prima zolang je studeert toch.
Ben ik het mee eens, dit topic moet (naar mijn mening) eerder gaan over het aanspreken en nader tot elkaar komen met een begeerlijk persoon van het andere geslacht, dan zo snel mogelijk dr op en dr over. Dat zou beter in seks kunnen, daar zou ik ook andere tips over geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Het klopt dat dit topic gaat over versieren, echter staat deze wel in de lijst dat gaat over relaties en liefde. Mijn punt was dat als het gaat om het versieren voor aleen een sexdate het m.i. beter in een andere reeks thuis zou kunnen horen. Maar dat is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |