Daarvan houden alle Vlamingen ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Ik hou juist van Belgen.![]()
Als ze maar geen Frans spreken.
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Faux. het volgende:
Kan je niet gewoon pseudoniemen gebruiken in plaats van makker A t/m Z?
Tis de eerste vriendin die die heeft en hij wilde met haar opscheppen of zo, we hebben hem maar niet op zijn ziel getrapt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon dit doen bij die vriendin!
[ afbeelding ]
Suzuki is prima, ik ga mijn toyo ook niet dumpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef 129383 het volgende:
vanaf nu eet ik alleen maar boterhammen met kaas
en ik dump mijn suzuki in de gracht
Wel makkers.quote:
Nee het was Howls castle of zoiets? Iets met een vliegend gebouw, volgens mij was het zelfs voor kinderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ts is niet kawaii
Welke film was het trouwens? Ghost in the Shell?
Dus jij zegt dat Belgen geen verkering kunnen krijgen met iemand uit Nederland?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Daarvan houden alle Vlamingen ook
de makker zelfst.naamw. (m.)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Argo het volgende:
[..]
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.
[..]
Tis de eerste vriendin die die heeft en hij wilde met haar opscheppen of zo, we hebben hem maar niet op zijn ziel getrapt.
[..]
Suzuki is prima, ik ga mijn toyo ook niet dumpen.
[..]
Wel makkers.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Argo het volgende:
[..]
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.
Voor mij is makker meer een kameraad, iemand die je een keer in de 3 maanden of zo ziet. Soort van oude kameraden, heb bij ze op school gezeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
de makker zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: ['mɑkər]
Verbuigingen: makker|s (meerv.)
1) Let op: Spelling (deels) uit 1864: m. (-s), medgezel, maat, medescholier, speelgenoot, kameraad....
2) [zelfstandig naamwoord]• vriend of kameraad vb:mijn makker en ik gaan op vakantie synoniem: maat zelfstandig naamwo...
3) vriend, broeder...
4) compagnon, gezel, kameraad, maat, maatje, metgezel...
5) vriend; kameraad; maat....
Aah okequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor mij is makker meer een kameraad, iemand die je een keer in de 3 maanden of zo ziet. Soort van oude kameraden, heb bij ze op school gezeten.
Lol, deconstructionalisme. Ieder woord verwijst naar een ander, de betekenis wordt steeds uitgesteld (diffιrance, niet te verwarren met diffιrence), aldus Jacques Derrida. Je kunt dus nooit de exacte betekenis achterhalen. Zelfs niet met een woordenboek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
de makker zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: ['mɑkər]
Verbuigingen: makker|s (meerv.)
1) Let op: Spelling (deels) uit 1864: m. (-s), medgezel, maat, medescholier, speelgenoot, kameraad....
2) [zelfstandig naamwoord]• vriend of kameraad vb:mijn makker en ik gaan op vakantie synoniem: maat zelfstandig naamwo...
3) vriend, broeder...
4) compagnon, gezel, kameraad, maat, maatje, metgezel...
5) vriend; kameraad; maat....
Interessantquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lol, deconstructionalisme. Ieder woord verwijst naar een ander, de betekenis wordt steeds uitgesteld (diffιrance, niet te verwarren met diffιrence), aldus Jacques Derrida. Je kunt dus nooit de exacte betekenis achterhalen. Zelfs niet met een woordenboek.
Stanley Fish en Wolfgang Iser zouden jouw mening heel interessant vinden, terwijl de Russische formalisten het irrelevant zouden vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef shaderon het volgende:
[..]
Interessant
Maar in de context van 'ik heb geen vrienden' versta ik ook 'ik heb geen maten'
snap je? Verder snap ik je punt volkomen
Nee hoor, kan perfect als je knap bent en over de nodige Euri's beschikt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Belgen geen verkering kunnen krijgen met iemand uit Nederland?
Ze heeft in ieder geval wel verstand van auto's, dat is een pluspunt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef Argo het volgende:
Begint die vriendin opeens te vragen van wie de Toyo is, waarop ik 'ik' zeg en begint ze me een knuffel te geven.Begint ze te vertellen hoe goed die Japanse auto's wel niet zijn, en dat haar vriend (rijdt Peugot) de zijne ook maar moest inruilen voor een Japanner.
In Brussel spreken ze Frans terwijl er eigenlijk Nederlands moet worden gesproken..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee hoor, kan perfect als je knap bent en over de nodige Euri's beschikt.
Ik zei dat alle Vlamingen het leuk vinden als Belgen Nederlands praten.
De Walen weigeren pertinent om ook maar 1 woord Nederlands te spreken terwijl Vlamingen dat in Walloniλ niet moeten proberen.
Bovendien lopen ze met al het geld van de Vlamingen weg
Bij haar kan het me niet veel schelen, die smaballen...quote:
Gewoon geluid uit.quote:
Weaboo alertquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef LookAtMe het volgende:
Anime
Japanse chicks
Westerse chicks in animepakjes
MINA-SAN KONICHIWA, ITS TIME FOR ANOTHER J-J-J-JWOW.quote:
Veel landen zullen wel fans hebben, er zijn immers ook francofielen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb er helemaal niets mee. En al helemaal niet met dat rare anime, hentai of hoe heet het gedoe. Terechte klacht dat mensen zich zo kunnen aanstellen puur omdat het Japan komt. Maar goed, dat heb je ook met mensen en de VS.
Zijn er eigenlijk ook Vs-fielen? Want volgens mij kunnen die mensen nog vervelender zijn. Dan moet je je echt bergen als je die in de auto hebt, en je rijdt langs de Mc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb er helemaal niets mee. En al helemaal niet met dat rare anime, hentai of hoe heet het gedoe. Terechte klacht dat mensen zich zo kunnen aanstellen puur omdat het Japan komt. Maar goed, dat heb je ook met mensen en de VS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |