Daarvan houden alle Vlamingen ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Ik hou juist van Belgen.![]()
Als ze maar geen Frans spreken.
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Faux. het volgende:
Kan je niet gewoon pseudoniemen gebruiken in plaats van makker A t/m Z?
Tis de eerste vriendin die die heeft en hij wilde met haar opscheppen of zo, we hebben hem maar niet op zijn ziel getrapt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon dit doen bij die vriendin!
[ afbeelding ]
Suzuki is prima, ik ga mijn toyo ook niet dumpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef 129383 het volgende:
vanaf nu eet ik alleen maar boterhammen met kaas
en ik dump mijn suzuki in de gracht
Wel makkers.quote:
Nee het was Howls castle of zoiets? Iets met een vliegend gebouw, volgens mij was het zelfs voor kinderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ts is niet kawaii
Welke film was het trouwens? Ghost in the Shell?
Dus jij zegt dat Belgen geen verkering kunnen krijgen met iemand uit Nederland?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Daarvan houden alle Vlamingen ook
de makker zelfst.naamw. (m.)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Argo het volgende:
[..]
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.
[..]
Tis de eerste vriendin die die heeft en hij wilde met haar opscheppen of zo, we hebben hem maar niet op zijn ziel getrapt.
[..]
Suzuki is prima, ik ga mijn toyo ook niet dumpen.
[..]
Wel makkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |