Daarvan houden alle Vlamingen ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Ik hou juist van Belgen.![]()
Als ze maar geen Frans spreken.
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Faux. het volgende:
Kan je niet gewoon pseudoniemen gebruiken in plaats van makker A t/m Z?
Tis de eerste vriendin die die heeft en hij wilde met haar opscheppen of zo, we hebben hem maar niet op zijn ziel getrapt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon dit doen bij die vriendin!
[ afbeelding ]
Suzuki is prima, ik ga mijn toyo ook niet dumpen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef 129383 het volgende:
vanaf nu eet ik alleen maar boterhammen met kaas
en ik dump mijn suzuki in de gracht
Wel makkers.quote:
Nee het was Howls castle of zoiets? Iets met een vliegend gebouw, volgens mij was het zelfs voor kinderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ts is niet kawaii
Welke film was het trouwens? Ghost in the Shell?
Dus jij zegt dat Belgen geen verkering kunnen krijgen met iemand uit Nederland?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Daarvan houden alle Vlamingen ook
de makker zelfst.naamw. (m.)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Argo het volgende:
[..]
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.
[..]
Tis de eerste vriendin die die heeft en hij wilde met haar opscheppen of zo, we hebben hem maar niet op zijn ziel getrapt.
[..]
Suzuki is prima, ik ga mijn toyo ook niet dumpen.
[..]
Wel makkers.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Argo het volgende:
[..]
De volgende klacht zal ik dit doen. Als er ooit nog z'n soortgelijke klacht komt, bedankt voor uw input.
Voor mij is makker meer een kameraad, iemand die je een keer in de 3 maanden of zo ziet. Soort van oude kameraden, heb bij ze op school gezeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
de makker zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: ['mɑkər]
Verbuigingen: makker|s (meerv.)
1) Let op: Spelling (deels) uit 1864: m. (-s), medgezel, maat, medescholier, speelgenoot, kameraad....
2) [zelfstandig naamwoord]• vriend of kameraad vb:mijn makker en ik gaan op vakantie synoniem: maat zelfstandig naamwo...
3) vriend, broeder...
4) compagnon, gezel, kameraad, maat, maatje, metgezel...
5) vriend; kameraad; maat....
Aah okequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor mij is makker meer een kameraad, iemand die je een keer in de 3 maanden of zo ziet. Soort van oude kameraden, heb bij ze op school gezeten.
Lol, deconstructionalisme. Ieder woord verwijst naar een ander, de betekenis wordt steeds uitgesteld (différance, niet te verwarren met différence), aldus Jacques Derrida. Je kunt dus nooit de exacte betekenis achterhalen. Zelfs niet met een woordenboek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
de makker zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: ['mɑkər]
Verbuigingen: makker|s (meerv.)
1) Let op: Spelling (deels) uit 1864: m. (-s), medgezel, maat, medescholier, speelgenoot, kameraad....
2) [zelfstandig naamwoord]• vriend of kameraad vb:mijn makker en ik gaan op vakantie synoniem: maat zelfstandig naamwo...
3) vriend, broeder...
4) compagnon, gezel, kameraad, maat, maatje, metgezel...
5) vriend; kameraad; maat....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |