Hoeveel uur werkte je gemiddeld per week?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:48 schreef Jeroen_S. het volgende:
Hoi,
Heb net gehoord dat m'n contract dat tot 31 oktober loopt niet verlengd gaat worden. Nu wil ik hier eigenlijk zsm weg. Het betreft een 0-uren contract wat steeds een jaar liep. Kan ik dit gewoon per direct opzeggen? En zo niet, hoeveel weken uitwerken oid?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten Jeroen
20 per week zoiets? In vakanties iets erboven buiten vakanties ietsje eronder.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoeveel uur werkte je gemiddeld per week?
je hebt toch een 0-uren contract. Dus tot hoeveel uren kunnen ze je verplichten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef Jeroen_S. het volgende:
[..]
Rooster van september is al gemaakt... Of maakt dat niet uit?
TS wordt niet ontslagen. Het contract wordt niet verlengd. Dat is echt heel wat andersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:08 schreef Sorella het volgende:
Hou er rekening mee dat als je contract niet verlengt wordt (je wordt dus ontslagen)
Lijkt me dat zoiets ook in je contract staat? Iets over ingeroosterde uren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef Kaviaar het volgende:
Als je niet wil doorwerken, hoef je dat niet. Je hoeft niet te komen als je een 0 uren contract hebt.
Wat toevallig, ik moest meteen aan jou denken toen ik de naam van de TS zagquote:
Jup maar als jij ingeroosterd staat en je zegt ja sorry ik kan die dag echt niet, heeft je werkgever geen voet om op te staan, want je hebt immers een 0 uur contract. Het is NIET netjes maarja. Het is ook een enorm voordeel als je dus op wilt stappen. Je kunt dus gewoon morgen stoppen als je echt wilt. Maar dan krijg je geen ww, want je bent zelf eerder opgestapt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef Limburg82 het volgende:
Dat van die 0-uren is alleen in het voordeel van de werkgever. Roept de werkgever je op, dan ben als werknemer verplicht daar gehoor aan te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |