Wat hoort er dan te staan?quote:
Ja nog welquote:
Dan past het nog nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
Scherm 90 graden draaien.
En dit topic is wel vol voordat de herfst er is neem ik aan
Of in je MyAT over de TT heenvegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
Scherm 90 graden draaien.
En dit topic is wel vol voordat de herfst er is neem ik aan
IPhonequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je dan xD.
Wat jij wiltquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist wel dat android beter was
Soooorrryyyyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu snap ik de tt in ieder geval sort off wel..
Behalve dan dat de reclame al op fok bij mij al een paar dagen een 403 geeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist wel dat android beter was
Grapje hoor, iPhone is ook een goede telefoon. Ik heb de galaxy s2 die volledig gekloond is van de iphonequote:
Ik mag met een half jaar weer wat nieuws, ik heb nu nog een htc Desire Z.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapje hoor, iPhone is ook een goede telefoon. Ik heb de galaxy s2 die volledig gekloond is van de iphone
Ik een htc wilde vuur sexyhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag met een half jaar weer wat nieuws, ik heb nu nog een htc Desire Z.
Verlangend en Wild vuur.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik een htc wilde vuur sexyh
Ik mag nog een jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag met een half jaar weer wat nieuws, ik heb nu nog een htc Desire Z.
Van mij mag je pauze houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef Fera het volgende:
Misschien moet ik toch maar gaan strijken. Zucht.
Ik hou al de hele dag pauze.quote:
ben ondertussen gewoon aan het werk hoor.. maar geen zinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Vervelende mensen zijn jullie
Verveeld, maar niet vervelend. Ik kan moeilijk vervelend doen als er niemand is om te vervelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Vervelende mensen zijn jullie
Ik ben erquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Verveeld, maar niet vervelend. Ik kan moeilijk vervelend doen als er niemand is om te vervelen.
Ik ben klaar met werkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben ondertussen gewoon aan het werk hoor.. maar geen zin
Jij bent veel te lief om te vervelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben er
[..]
Ik ben klaar met werk
Sterkte! Sinds hoe laat ben je al bezig?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef Nixx- het volgende:
Ik ga vandaag door met werken tot aan 18:45.....
Das juist leuk...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief om te vervelen.
Ik speel liever met kleine katjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das juist leuk...
Kleine katjes vervelen, weetje hoe tof dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |