Dat was ook de bedoeling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef Inlognaam het volgende:
Boodjes...
Maak er broodjes van, en ik ga akkoord
Maar mn bootje hoort daar te liggen waar mn sleutelbos al jaren ligt. In het water.
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je weet hoe je het moet doen, misschien een middagje ofzo.
Of zich liggen de spanten die vervangen moeten worden al los, dus dan is het een kwestie van voorzichtig loshalen, ondergrond schoon/droog maken zodat er gelijmd kan worden. De nieuwe spanten op de plaats leggen en vastlijmen. Daarna goed in de lak zetten (of ervoor, weet ik even niet).
Denk dat het op zich wel meevalt eigenlijk. Die spanten zijn eigenlijk gewoon latjes, die de boot stevigheid geven. Het is een houten schakel, met redelijk platte bodem.
Probleem is meer dat ik in Delft woon en die boot bij mn ouders ligt.
Maar het wordt wel een keertje tijd dat de hond ook lekker in de tuin kan liggen eigenlijk.
Moet ik Inlognaam dan maar even gaan helpen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, ben er mss niet de juiste persoon voor omdat ik ook graag dingen uitstel maar:
Een middagje werk (onderschat je het niet?) 4 jaar uitstellen? Kom op zeg!
Bij deze een schop onder je kont, ipv fietsen ga je maar eens wat aan die boot doen.
Boot is leuk als locatie voor de bbq dus opschieten!
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik Inlognaam dan maar even gaan helpen?
oeioeioei wat zeg je nu!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik neem aan dat het goed moet gebeuren.
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeioeioei wat zeg je nu!
billenkoek of gewoon lauw bierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?
[..]
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.![]()
Lauw bier is te gemeen. Nee, vannelle kennende zegt hij straks vanzelf wel weer iets doms. En dan zet ik hem wel even in de zeik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
billenkoek of gewoon lauw bier
Jawel, maar pas als jij een bezoekersparkeerkaart hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niets meer van mij nodig?
Succes, kon je wel eens tegenvallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
Ik weet wie het zegt, maar ik pak hem wel terug.![]()
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar pas als jij een bezoekersparkeerkaart hebt.
[..]
Succes, kon je wel eens tegenvallen.
Is vast zo online aangevraagd bij de gemeente :pquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.
Zou je vorige week toch al doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die parkeerkaart moet ik idd maar eens regelen.
Het is toch algemeen bekend dat Rucky niet heel snel is vaak?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou je vorige week toch al doen?
Ik had hem al gevonden, bedankt iig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klik maar Rucky: http://www.rotterdam.nl/eCache/TER/10/17/931.html
Heb je er ook al iets mee gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden, bedankt iig.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je er ook al iets mee gedaan?
Daarmee krijg je die vergunning bezoekerspas niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb even de moeilijke woorden er uitggehaald zodat jij hem ook kan begrijpen.
Hoeveel moeilijke woorden zitten er in "bezoekerspas"?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb even de moeilijke woorden er uitggehaald zodat jij hem ook kan begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |