quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praat me nou geen schuldgevoel aan birader.
[..]
Hello ne olm. Zo groet je een mede-bir niet.
[..]
Ik heb love voor deze chick
Mirba ayooool. Hahaii, aşkııım!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Praat me nou geen schuldgevoel aan birader.
[..]
Hello ne olm. Zo groet je een mede-bir niet.
[..]
Ik heb love voor deze chick
quote:
90% van de strips die op komikaze.net verschijnen is flauw/ voorspelbaar/ vergezocht, maar het is ook niet makkelijk om elke dag weer met een nieuwe strip te komen. Misschien vind je dit wel interessant: Erdil Yaşaroğlu legt uit hoe hij een grappig sausje over zijn strips giet:quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..].
Godverdomme. Droog, maar toch ook leuk. Je wordt er melig van..
Eerste hit:quote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef Weissman het volgende:
Ik zoek dat ene doelpunt van Arif (GS) toen tegen Manchester op Youtube. Kan 'm niet vinden.
TED.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
90% van de strips die op komikaze.net verschijnen is flauw/ voorspelbaar/ vergezocht, maar het is ook niet makkelijk om elke dag weer met een nieuwe strip te komen. Misschien vind je dit wel interessant: Erdil Yaşaroğlu legt uit hoe hij een grappig sausje over zijn strips giet:
Laat dit een grap zijn.quote:
Eyvalaaaaah Abiim, thanks!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef xminator het volgende:
Turquaz, gefeliciteed bro! Nice yillara
Thanksquote:
Wallah klaar. Een tekening van Teyze Julide en Zargon Amca!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
JAAA!!! GEFELICITEERD!.
[ afbeelding ]
AL JE FAVORIETEN BIJ ELKAAR!.
Thanks Juliissquote:
Proost..quote:
Zouden er nog kaartjes te krijgen zijn?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vanavond Nederland - Turkije. Iemand die er heen gaat?
Uitverkocht. Veel Turken hebben kaartjes gekocht die eigenlijk voor het thuispubliek bestemd waren (omdat het uitvak snel was uitverkocht). Het Turkse elftal zal zich thuis wanen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zouden er nog kaartjes te krijgen zijn?
Haha dankjewel, tegen mijn verwachting in zijn er best veel Turken in groningen. Je hebt alleen niet zo veel allochtonen daaro, dus eigenlijk best wel een vette stad!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
ALS KIESPIJN.![]()
![]()
![]()
Nee ff serieus, zonder jou leken de dagen veel langer te duren.![]()
Ok ok, klein beetje. Waarom liet je ons in de steek?![]()
[..]
Deprimerend en confronterend.
[..]
Eet smakelijk. Wat eten betreft ben ik best cahil. Ik hoop in de toekomst alle Turkse provincies af te gaan om al hun specialiteiten te proeven.![]()
Succes met je studie! Emirdag seninle gurur duyuyor.Waarschijnlijk de enige Turk daar in Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |