quote:Mijn naam is Tunahan Kuzu, 31 jaar, Rotterdammer. Als kleinkind van een gastarbeidersgezin werd ik zelf van kleins af aan geconfronteerd met verschillen in de samenleving. Een les van mijn vader: verschillen overbrug je door hard te werken. Op zijn Rotterdams. Met opgestroopte mouwen. Een wijze les, die ik dagelijks tijdens mijn advieswerk in de zorg toepas.
Mijn moeder leerde mij wat in de zorg belangrijk is. Oog voor de medemens. Eerlijk gedeelde kosten. Om dit te bereiken, ben ik voor de PvdA de politiek ingegaan. Om die reden hoop ik op 12 september op jouw steun.
http://www.pvda.nl/berichten/2012/08/Oog+voor+de+medemens
Typisch..quote:Tunahan Kuzu
Functie
Fractiesecretaris
@tunahankuzu
Kuzu (5 juni 1981) zit sinds 2008 in de gemeenteraad voor de PvdA. Daarvoor was hij o.a. bestuurslid van het afdelingsbestuur van de PvdA in Rotterdam. Kuzu is zelfstandig adviseur bij een Onderzoek- en Adviesbureau. Hij studeerde bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
http://www.pvdarotterdam.(...)tails/t/tunahan_kuzu
Wat precies is hier typisch aan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:13 schreef NotYou het volgende:
Ik meld slechts dit nieuwsfeitje. Er wordt zat onbenulligers aangedragen als nieuws.
Wat de achtergrond en politieke kleur van deze man betreft trouwens:
[..]
[..]
Typisch..
Profiteren van/meeliften op een arbeidersachtergrond/mentaliteit die helemaal niet de zijne is, pijlen altijd al gericht op een bestuursfunctie.quote:
Ook mijn idee ja. Plus dat het niet het idee geeft dat ze de inburgering zelf willen bevorderen als de mensen eenmaal op ze gestemd hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef dr.Bellows het volgende:
Een vertegenwoordiger van het volk dient toch op zijn minst in de moedertaal van het volk te communiceren met het volk.
Dit spotje laat alleen maar zien dat de inburgering gefaald heeft.
Meeliften op een arbeidersmentaliteit? Echt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Profiteren van/meeliften op een arbeidersachtergrond/mentaliteit die helemaal niet de zijne is, pijlen altijd al gericht op een bestuursfunctie.
Op Turkse televisiezenders wordt anders constant reclame gemaakt voor Rabobank & Abn Amro voor Nederlandse hypotheken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Als ze in Turkije campagne voeren in het Nederlands zou het nieuws zijn. Dit toch niet?
Dat doet 'ie dan ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef dr.Bellows het volgende:
Een vertegenwoordiger van het volk dient toch op zijn minst in de moedertaal van het volk te communiceren met het volk.
...
Het punt is dat een volksvertegenwoordiger, wethouder, wat hij ook wil zijn. Zijn zetel wil rechtvaardigen middels de Turkse stemgerechtigden, als hij in het Nederlands sprak met Turkse ondertiteling was er minder ophef geweest, thans.. hoop ik.quote:
Volgens mij zijn wij nog steeds het Neerlandsch Volk... Goede reden om geen PvdA te stemmen in ieder geval.quote:
Je moet de vorm van de boodschap die je wil overbrengen aanpassen aan je doelgroep. Net zoals (bijvoorbeeld) Wilders dat doet. Korte zinnen, geen moeilijke woorden, eenvoudig verhaal zodat Henk+Ingrid het kunnen snappen. Dit is niks anders, ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het punt is dat een volksvertegenwoordiger, wethouder, wat hij ook wil zijn. Zijn zetel wil rechtvaardigen middels de Turkse stemgerechtigden, als hij in het Nederlands sprak met Turkse ondertiteling was er minder ophef geweest, thans.. hoop ik.
Als Wilders minister-president wordt van Nederland, is hij ook mijn premier en die van Achmed en Fatima, dus wil ik ook wel dat hij voor mijn rechten opkomt, met een volksvertegenwoordiger betaald door belastinggeld is dat niet anders, voor heel Nederland.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je moet de vorm van de boodschap die je wil overbrengen aanpassen aan je doelgroep. Net zoals (bijvoorbeeld) Wilders dat doet. Korte zinnen, geen moeilijke woorden, eenvoudig verhaal zodat Henk+Ingrid het kunnen snappen. Dit is niks anders, ik heb er geen moeite mee.
En waaruit blijkt dat deze meneer dat niet gaat doen? Het feit dat hij Turks spreekt in het spotje? Lees dan mijn reactie over "vorm" en "inhoud" nog eens, want dan heb je het niet begrepen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Wilders minister-president wordt van Nederland, is hij ook mijn premier en die van Achmed en Fatima, dus wil ik ook wel dat hij voor mijn rechten opkomt, met een volksvertegenwoordiger betaald door belastinggeld is dat niet anders, voor heel Nederland.
Ja, dat spreekt mensen nou eenmaal aan. Een simpele jongen die het toch maar even mooi ver geschopt heeft en weet wat hard werken en het minder hebben is. Typisch het plaatje dat de PvdA graag wil uitstralen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meeliften op een arbeidersmentaliteit? Echt?Jij wil deze man gewoon haten, heb ik het idee.
Als jij je spotje in een voor Nederland vreemde taal doet, hiermee hoopt gekozen te worden, probeer je vooral je positie via de Turkse kiezers te legimiteren, dat het Nederlands ondertiteld is geeft dat de Turkse kiezer een hoger prioriteit heeft, met alle gevolgen van dien in zijn politieke portefeuille.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat deze meneer dat niet gaat doen? Het feit dat hij Turks spreekt in het spotje? Lees dan mijn reactie over "vorm" en "inhoud" nog eens, want dan heb je het niet begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |