Groningen schijnt een prima uitgaansgelegenheid te hebben. Wellicht een optie?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:18 schreef Ziewoarut het volgende:
Vanavond iets te doen in de stad tot in de vroege uurtjes?
vroege uurtjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:18 schreef Ziewoarut het volgende:
Vanavond iets te doen in de stad tot in de vroege uurtjes?
Eentje maar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen schijnt een prima uitgaansgelegenheid te hebben. Wellicht een optie?
Dat zijn altijd de geniale avondjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vroege uurtjes
Je kunt nog uit de kroeg komen terwijl het werkende volk alweer op de fiets zit voor een nieuwe werkdag
Ik ging vanochtend naar m'n werk rond 07.15u stopte de bus op de Grote Markt, twee van die gasten: "Stop de bus en iedereen eruit!" Iedereen kijkt terugquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de geniale avondjes.
Niks leuks aan, naar je werk fietsen en mensen de kroeg uit zien komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de geniale avondjes.
... en je te realiseren "Hey, een paar jaar geleden was dat nog andersom..!"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Niks leuks aan, naar je werk fietsen en mensen de kroeg uit zien komen
hoorde het van de week al op radio veronica ja, heb ze nog niet zien liggen eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hehe. http://www.powned.tv/nieu(...)weer_pepernoten.html
Nee, hij is alleen vrijdag en zaterdag tot 2 uur open, de rest volgens mij 12 uur (drive iig)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand enig idee of de kfc nog open is?
Zou leuk zijn als ze weer eens naar Groningen kwamenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:19 schreef Luco het volgende:
http://www.sublvl.com/the-xx-coexist/
XX-album
Volgende keer wel naar hem luisteren dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:07 schreef Luco het volgende:
Baal achteraf dat ik dat gemist had, ze gaven toen ook een gratis optredentje bij Plato. Maat tipte me nog maar ben niet gegaan
Die van mij is sinds afgelopen dinsdag leegquote:
Wat was er dinsdagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die van mij is sinds afgelopen dinsdag leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |