Ja maar een concert zonder Master of Puppets is ook raar. Als ze 8 nummers spelen die ze (Bijna) nooit spelen is het al vet. Maybe met 2 heel speciale nummers er bij. Maar Metallica wisselt zoveel af dat ik (of men) ook al heel veel heb gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:03 schreef metallicattim het volgende:
Ik overweeg om met de vriendin een weekendje Wenen te doen en dan meteen het concert mee te pikken.
Echter erger ik me een beetje aan dit stemmen... is er eindelijk een kans om de echte juweeltjes die ze al jaren niet meer spelen of misschien zelfs nog nooit live gespeeld hebben, kiest iedereen voor de nummers die ze sowieso wel zouden spelen...
Zoals je hier kunt zien, zijn de meeste nummers die gekozen zijn, wel de topnummers:
http://www.metallica.com/(...)by=s.times_performed
Heb je al kaarten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
In Warschau staan de Call of Ktulu, Orion en To Live is to Die alledrie in de setlist. Fixxxer en Frayed ends staan op de 19e en 20e plek.Dit, terwijl er al meer dan 1800 keer is gestemd!
Dat is alleen als je E-tickets bestelt toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:50 schreef bassieVL het volgende:
De codes voor Pinkpop worden volgende week verstuurd per mail.
Ik heb geen facebook en kan dat niet zien!quote:Check deze FB groep om gezamenlijk te proberen een aantal zeldzame Metallica nummers in hun setlist te krijgen! Meer info op de pagina zelf!
https://www.facebook.com/groups/261151134039127/
Het is alleen als je online kaartjes hebt gekocht, maar dit mogen wel hardcopy kaartjes zijn die je opgestuurd krijgt.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is alleen als je E-tickets bestelt toch?
Mooi! Ben benieuwd of die zeldzame nummers in de setlist komen. Als die nummers hier op fok staan, wil ik er wel op stemmenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Het is alleen als je online kaartjes hebt gekocht, maar dit mogen wel hardcopy kaartjes zijn die je opgestuurd krijgt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |