Me too. Laatste tours allemaal gezien, maar goffedomme hé, not again een tour zonder nieuw materiaal. Plus vorig jaar 2,5 uur lang staan inlikken bij Marek Lieberberg en Rock am Ring, en een jaar later ongegeneerd bij de grote concurrent (echt water/vuur tussen RaR en Der Ring) gaan spelen...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik word er eerlijk gezegd niet zo warm van. Wordt tijd voor nieuw materiaal.
Komt toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik word er eerlijk gezegd niet zo warm van. Wordt tijd voor nieuw materiaal.
Nog geen releasedate, en dit is weer een 'Escape From The Studio'/'European Summer Vacation'-achtige tour. Tijdens de vorige tour wel één nieuw nummer.quote:
Sinds The Black Album nemen ze 5 jaar pauze na de release van een albumquote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat wordt onderhand ook al 4 jaar geroepen.
Dan zijn ze al een jaar te laat.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sinds The Black Album nemen ze 5 jaar pauze na de release van een album
Ik zie nog een interview voor me uit 1996 bij de release van Load: "5 jaar is echt te lang, we gaan onze fans niet meer zo lang laten wachten"...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sinds The Black Album nemen ze 5 jaar pauze na de release van een album
Saai, nog steeds de nieuwe nummers niet. Gooi dan S&M erin ofzo, set komt in de buurt met beter geluidquote:Op zondag 10 mei 2015 14:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Metallica heeft gister opgetreden tijdens Rock in Rio Las Vegas, best een prima set:
The Ecstasy of Gold
(Ennio Morricone song)
Fuel: eerste keer als opener gebruikt
Master of Puppets
King Nothingniet meer gespeeld sinds The Fillmore 2011
Disposable Heroes
Welcome Home (Sanitarium)
(preceded by guitar solo)
Lords of Summer
The Unforgiven
Cyanide
Sad But True
Turn the Page
(Bob Seger cover) (preceded by bass solo)
One
For Whom the Bell Tolls
Blackened
Nothing Else Matters
Enter Sandman
Encore:
Whiskey in the Jar
([traditional] cover) (preceded by Frayed Ends Of Sanity jam)
Creeping Death
Seek & Destroy
Die Frayed Ends jam ga ik eens checken. Altijd al eens live gespeeld willen horen.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Metallica heeft gister opgetreden tijdens Rock in Rio Las Vegas, best een prima set:
The Ecstasy of Gold
(Ennio Morricone song)
Fuel: eerste keer als opener gebruikt
Master of Puppets
King Nothingniet meer gespeeld sinds The Fillmore 2011
Disposable Heroes
Welcome Home (Sanitarium)
Lords of Summer
The Unforgiven
Cyanide
Sad But True
Turn the Page
(Bob Seger cover) (preceded by bass solo)
One
For Whom the Bell Tolls
Blackened
Nothing Else Matters
Enter Sandman
Encore:
Whiskey in the Jar
([traditional] cover) (preceded by Frayed Ends Of Sanity jam)
Creeping Death
Seek & Destroy
Zie youtube, Frayed Ends is vorig jaar live gespeeld in Helsinki. Als je zoekt op 'Frayed Ends of Sanity live' vind je hem wel.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:16 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Die Frayed Ends jam ga ik eens checken. Altijd al eens live gespeeld willen horen.
Had hem al gevonden idd.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:23 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Zie youtube, Frayed Ends is vorig jaar live gespeeld in Helsinki. Als je zoekt op 'Frayed Ends of Sanity live' vind je hem wel.
Dat vond ik toen ie uit kwam geen geweldig nummer maar live vond ik hem echt goedquote:Op zondag 10 mei 2015 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Lords of summer is nieuw, maar speelden ze vorige zomer ook al.
The Ecstasy of Gold (Ennio Morricone song)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:10 schreef AgeEll het volgende:
Wat een vette setlist gister!!
Toch balen dat we dit jaar niet konden.
Kan ff geen linkie plaatsen
Ik kwam deze per toeval via een comment van het origineel tegen en moet inderdaad zeggen, dit klinkt een stuk beter.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:43 schreef RacerDKB het volgende:
Toen ik dit zag dacht ik ''Hmm oke dus dan speel je dat album na, maar hoe los je dat op met de vocals? Dat kan je er nooit op laten lijken...''. Maar luister het eens, positief verbaasd over de kwaliteit van dit.
De dag ervoor speelden ze All Nightmare Long en The Day That Never Comes van DM. Daarnaast King Nothing!quote:Op donderdag 17 september 2015 11:02 schreef AgeEll het volgende:
supervette setlist zeg. Een iets bredere focus ipv alleen op de eerste albums. Nog een nummertje van DM er bij
(nog liever een nieuw album + tour natuurlijk)
ja, zijn leuk bezig die jongens.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:40 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
De dag ervoor speelden ze All Nightmare Long en The Day That Never Comes van DM. Daarnaast King Nothing!
wel lekker rijtjequote:Op woensdag 16 december 2015 23:55 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Bizar, the Unforgiven III in de Top 2000...
Daarnaast NEM, One, Sandman, Sad, Puppetz en Fade.
quote:METALLICA will release its long-awaited new album, "Hardwired…To Self-Destruct", on November 18. The follow-up to 2008's "Death Magnetic" consists of two discs, with nearly 80 minutes of music.
Says the band: "'Hardwired…' represents the next phase of our journey as METALLICA and we are so excited to share it with you.
"If anyone was tuned into radio station 93X in Minneapolis earlier today, you heard the world debut of the first track, 'Hardwired', and we're hoping you'll hear a lot more of it in the coming days.
"Produced by Greg Fidelman, along with James [Hetfield] and Lars [Ulrich], this is our eleventh studio album and is available for pre-order in a variety of configurations including 12 songs on a double CD, vinyl, digital download, as well as a deluxe version with the riffs that were the origins of the album. Everyone who pre-orders the album through Metallica.com will receive an instant download of the song 'Hardwired'."
Disc One
01. Hardwired
02. Atlas, Rise!
03. Now That We're Dead
04. Moth Into Flame
05. Am I Savage?
06. Halo On Fire
Disc Two
01. Confusion
02. Dream No More
03. ManUNkind
04. Here Comes Revenge
05. Murder One
06. Spit Out The Bone
Disc Three (Deluxe Edition Only)
01. Lords Of Summer
02. Riff Charge (Riff Origins)
03. N.W.O.B.H.M. A.T.M. (Riff Origins)
04. Tin Shot (Riff Origins)
05. Plow (Riff Origins)
06. Sawblade (Riff Origins)
07. RIP (Riff Origins)
08. Lima (Riff Origins)
09. 91 (Riff Origins)
10. MTO (Riff Origins)
11. RL72 (Riff Origins)
12. Frankenstein (Riff Origins)
13. CHI (Riff Origins)
14. X Dust (Riff Origins)
To self-destruct inderdaad. Wat een stel nietszeggende aan elkaar geplakte rifjes zeg.quote:
Het album zal wel op YouTube gezet wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:48 schreef thedeedster het volgende:
Als ze niet op streaming gaan zitten, dan zal ik deze plaat missen. De tijd dat ik blind een Metallica-cd kocht is ver verleden tijd.
De single (en hele catalogus) staat er gewoon op, dus dat zal geen probleem worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:48 schreef thedeedster het volgende:
Als ze niet op streaming gaan zitten, dan zal ik deze plaat missen. De tijd dat ik blind een Metallica-cd kocht is ver verleden tijd.
Niet op Deezer...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De single (en hele catalogus) staat er gewoon op, dus dat zal geen probleem worden.
Ach, ik heb de cd's nog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee, Spotify wel, en ongetwijfeld ook op Apple Music.
Ik moest direct aan Ash Koosha denken:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
Is gewoon een verschrikkelijke imitatie van deze cover:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |