als je daar zonder kennis aan moet beginnen dan is het zeker wel ff schrikken, maar sowieso de moeite waard om tijd in te steken!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wat betreft photoshop wel ja.
En ik heb er ook geen geduld voor
Is ook niet leuk maar met de instelling waarmee ze nu zit helpt ze het bedrijf alleen maar naar de afgrond.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Ontslagen worden in deze tijd....niet zo leuk....
Ja er zijn mooie dingen mee te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
als je daar zonder kennis aan moet beginnen dan is het zeker wel ff schrikken, maar sowieso de moeite waard om tijd in te steken!
Zeg ff wanneer dan ga ik buiten staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja er zijn mooie dingen mee te maken.
Maar tegen de tijd dat ik zover ben heb ik denk ik al meerdere laptops het raam uit gesmeten.
Dat zijn pas de leuke collega´squote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook niet leuk maar met de instelling waarmee ze nu zit helpt ze het bedrijf alleen maar naar de afgrond.
je kan beter ff op weg geholpen worden door iemand..... zo heb ik het ook gedaan ik kwam er alleen niet uit.....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat ik zover ben heb ik denk ik al meerdere laptops het raam uit gesmeten.
Daarom ik kijk al uit naar werken morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn pas de leuke collega´s
Royco´s achtertuin:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feest!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ik kijk al uit naar werken morgen![]()
Gelukkig zijn jullie er wel voor mijquote:
Één grote Fok! familie zijn wequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie er wel voor mij![]()
Toch?
Alleen nogal ver vliegen voor een knufelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Één grote Fok! familie zijn weDisfunctioneel, maar knuffelbaar
Knuffel is ook fijnerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen nogal ver vliegen voor een knufel
ik ben een verre kennis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Één grote Fok! familie zijn weDisfunctioneel, maar knuffelbaar
Aww poepie toch, kan je ook een keer de taalnazi spelenquote:
Zit jij nog verder dan Malta?quote:
Ja, en eigenlijk is er niks aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww poepie toch, kan je ook een keer de taalnazi spelen
nog niet, maar wie weet ooit nog eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jij nog verder dan Malta?
Ghehe ik haal er meestal wel voldoening uit hoorquote:
Hot chick in tha house!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hot chick in tha house!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |