Zeker omdat het vaak nog fietsen zijn die verschillen van de consumentenversie. Ja, zien er hetzelfde uit en hebben dezelfde naam, maar bij de profs bijvoorbeeld extra laag carbon omdat ze toch met dat gewicht van 6.8 zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:33 schreef Blik het volgende:
Sowieso zegt het vrij weinig of een profploeg er mee fietst of niet, is puur een kwestie van sponsoring
Goed gesproken, ga je zondag nog mee?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Gripper het volgende:
Die ouwe knar verdoet de kostbare tijd die hij nog op het zadel kan doorbrengen voordat ie écht te oud wordt vast niet op internetfora waar je toch alleen maar onzekerheid aangepraat krijgt over de hoogte van je sokken, de kleur van je zadel vs. stuurlint en hoe strak je shirtje om je afgetrainde torso past.
Als wij ook allemaal wat meer zouden fietsen zoals hij en minder hier rondhangen, kregen we ook kuiten als bakstenen, en konden we moeiteloos die 8 kg fiets + 4 kg accessoires de berg op ranselen. Alpe d' Huez onder het uur!
ik weet het nog niet Kaas, die bomen staan wel erg dicht bij het parcours. Ik zie mezelf al uit de bocht vliegen en me om zo'n boom vouwen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed gesproken, ga je zondag nog mee?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
ik weet het nog niet Kaas, die bomen staan wel erg dicht bij het parcours. Ik zie mezelf al uit de bocht vliegen en me om zo'n boom vouwen...
Als het takkeweer wordt geef ik mezelf een weekendje fietsvrij, en gaan we wat dingen in huis klussen.
Silkroad 1200 als in fietsen in Centraal-Azië?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Geen fietsvrij hier. Ik ben weer begonnen met de training, nu voor de Silkroad 1200. Afgelopen zondag een testritje van 200km gedaan. Ging niet al te soepel maar dat zal aan 't weer gelegen hebben. Komend weekend de 600 van CC Raches.
Dan gebruik je een e-bike waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:09 schreef Idioteque het volgende:
Net een stukje gefietst, maar Strava geeft een error als ik de rit wil uploaden
Waarschijnlijk reed ik zo langzaam dat ze bij Strava dachten dat ik me gewoon door de wind vooruit liet duwenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan gebruik je een e-bike waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Silkroad 1200 als in fietsen in Centraal-Azië?
Hmm, het was 65,5km, dus ik denk niet dat het te kort was. Wel jammer, dit was pas m'n 5e rit ofzo en de eerste keer boven de 50kmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geloof dat je ook minimale tijd/afstand moet rijden.
Valt heel erg mee hoor, je zult eerst in een baggersloot belanden. Maar dat zal wel niet want het parcours is heel breed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Gripper het volgende:
ik weet het nog niet Kaas, die bomen staan wel erg dicht bij het parcours. Ik zie mezelf al uit de bocht vliegen en me om zo'n boom vouwen...
Als het takkeweer wordt geef ik mezelf een weekendje fietsvrij, en gaan we wat dingen in huis klussen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker via de telefoon, zit je wel op wifi?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:04 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Hmm, het was 65,5km, dus ik denk niet dat het te kort was. Wel jammer, dit was pas m'n 5e rit ofzo en de eerste keer boven de 50km
Na een tijdje laden geeft ie aan 'Upload Finished with Errors, Tap here to upload again'. De error blijft komen.
mag ook tcx zijn , ik heb een bryton rider 35 en die poept ook bcx en pwx , maar dan start strava niet eens met uploaden tcx een, gpx geen probleemquote:
Pff die elektrische fietsers tegenwoordig...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ha ha ha
Zo drukke middag gehad zeg, van 12 tot 18 door tot aan het gaatje. Rijd ik naar huis om 18 uur op de fiets, ben ik nog net geen getuige van hoe een vrouw (50) op een elektrieke fiets wordt aangereden door een jonge gast in een vw lupo. Vrouw op de grond, geen bloed maar wel bij kennis en pijn aan haar hoofd en heup. Er waren gelijk 5 mensen bij. Kaas ambulance gebeld, die vrouw lag op de grond "Auw auw mijn hoofd!" ik zeg tegen de telefoniste "Geen bloed en er komt nog geluid uit, valt wel mee geloof ik." En de wacht gehouden tot de ziekenbroeders arriveerden.
Daarna afgetaaid.![]()
Goed bezig kaas!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ha ha ha
Zo drukke middag gehad zeg, van 12 tot 18 door tot aan het gaatje. Rijd ik naar huis om 18 uur op de fiets, ben ik nog net geen getuige van hoe een vrouw (50) op een elektrieke fiets wordt aangereden door een jonge gast in een vw lupo. Vrouw op de grond, geen bloed maar wel bij kennis en pijn aan haar hoofd en heup. Er waren gelijk 5 mensen bij. Kaas ambulance gebeld, die vrouw lag op de grond "Auw auw mijn hoofd!" ik zeg tegen de telefoniste "Geen bloed en er komt nog geluid uit, valt wel mee geloof ik." En de wacht gehouden tot de ziekenbroeders arriveerden.
Daarna afgetaaid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |