SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lezen is ook een kunst, dat zeg ik toch helemaal niet? Het enige is dat ik met een instelling ga van ik kijk wel hoe het loopt. Dat is helemaal niet de reden van het uitgaan, het gaat gewoon om een gezellige avond.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef firefly3 het volgende:
Als er een knappe vrouw voor je staat die je leuk vind, ga je alleen praten? Net als dat praten automatisch kan, kan expressie van dat je haar lekker vind ook automatisch."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Daar had ik het helemaal niet over. Ik had het over het moment dat je een leuke meid tegen komt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat is voor haar de trigger om te reageren op je bericht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik vertelde gister over een meisje, vandaag dacht ik dat als nu contact stopt het ECHT niks word, dus ik plaats doodleuk een simpele ' hallo ' op haar fb, en niks erop terug.
dat word dus niks.
Een simpele hallo nodigt niet uit om iets terug te schrijven.
Beter om ook iets interessants te melden of beter nog om haar iets te vragen.
Bijv: "Hé nog plannen voor het weekend?" lokt al meer een reactie uit.![]()
Nee, je moet het niet gaan omdraaien. Ik gaf aan dat je bij jou alleen in de hoek staat een biertje te drinken, of alle leuke dames (uitsluitend de leuke) aanspreekt op een avond. Ik geef daarna aan dat dat niet zo zwart wit is. En daar reageer jij op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:50 schreef firefly3 het volgende:
Daar had ik het helemaal niet over. Ik had het over het moment dat je een leuke meid tegen komt.
Vind je nou wel of niet dat het zo zwart/wit is? Want dat communiceer je hier wel.
Als iemand echt de moeite waard is overigens steek je er inderdaad wat meer energie in, maar dat lijkt mij nogal wiedes. En dat kan voor die avond al genoeg zijn door nummers uit te wisselen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hoe is jou eigen situatie op dit moment? Heb je een date of vriendin?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Instincten? Welke instincten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee, er loopt telkens weer een andere vrouw voorbij. Een relatie werkt niet zo lekker als je last hebt van instincten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe is jou eigen situatie op dit moment? Heb je een date of vriendin?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, er loopt telkens weer een andere vrouw voorbij. Een relatie werkt niet zo lekker als je last hebt van instincten.![]()
![]()
![]()
Een open relatie en twee scharrelsExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Die heb je niet heExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is niet mijn vraag. Natuurlijk heb ik wel interesse in dames, maar dat is wat anders dan achter elke kont aanlopen die voorbij loopt, want dat is de manier waarop jij het brengt.quote:
Misschien heel bijzonder voor jou, maar er bestaan ook leuke avondjes zonder de hele tijd op dames gefocust te zijn."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Illusies dus.quote:YouTube
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk, firefly3?Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Volgens mij ben jij zo ver van de menselijke natuur af als maar kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef firefly3 het volgende:
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?m.a.w. Je loopt je lul achternaquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Klopt, eerst je lul achtervolgen, daarna zie je vanzelf wel wie je wilt houden. De meeste mensen doen andersom maar dat is vrij onnatuurlijkExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:58 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, eerst je lul achtervolgen, daarna zie je vanzelf wel wie je wilt houden. De meeste mensen doen andersom maar dat is vrij onnatuurlijkThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Doe ik met je meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal wel te ouderwets zijn voor deze shit ofzo
The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |