SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Wanneer gaan we weer eens clubben?quote:
Pas het dan aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens clubben?![]()
Ik ging net die NHL demo spelen en het is wel gaaf maar..
De besturing lijkt totaal niet op die van Fifaje passt met de rechtertrigger en schiet met de rechterstick. Ik drukte telkens LB om van poppetje te wisselen maar dat is ook al RT.
![]()
ja zo.quote:
Er was een optie om te passen met A en schieten met B maar die noemen ze de NHL '94 optie en dat vond ik te ouderwets klinkenquote:
Ik speelde vroeger altijd NHL, net zo verslavend als FIFA. Ik hoop eigenlijk dat er ook weer eens een goede Tiger Woods game komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens clubben?![]()
Ik ging net die NHL demo spelen en het is wel gaaf maar..
De besturing lijkt totaal niet op die van Fifaje passt met de rechtertrigger en schiet met de rechterstick. Ik drukte telkens LB om van poppetje te wisselen maar dat is ook al RT.
![]()
Ben je nog wakker genoeg voor een potje tegen mij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd NHL, net zo verslavend als FIFA. Ik hoop eigenlijk dat er ook weer eens een goede Tiger Woods game komt.
Oh ja, en niet te vergeten NBA Live. Clubben met NBA Live, dat waren pas tijden!
Tuurlijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ben je nog wakker genoeg voor een potje tegen mij?
Het is Theo Janssen nietquote:
Kut school is de nhl, ik zit erop. Lol_hboquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Speelt iemand wel eens die NHL spelletjes? Ijshockey is eigenlijk vetter dan voetbal.
Ik heb ook wel NBAquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd NHL, net zo verslavend als FIFA. Ik hoop eigenlijk dat er ook weer eens een goede Tiger Woods game komt.
Oh ja, en niet te vergeten NBA Live. Clubben met NBA Live, dat waren pas tijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |