Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het niet voor mogelijk kan houden dat ik een nog slechtere was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als ie daar geld voor vraagt zou ik je geld terugvragen. Het werkt namelijk niet echt.
Dan zal ze nu wel opschieten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga pitten als het nog langer duurt
Nog minimaal 7 min.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
ik krijg koppijn schiet de fuck op man
valsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben nieuwe VBL-Mods!
AJJAJAJAJAJAJAJA
Godver, ik kliktequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
AJJAJAJAJAJAJAJA
Klootzakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
AJJAJAJAJAJAJAJA
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
AJJAJAJAJAJAJAJA
Jammer dat het niet de schriklink wasquote:
quote:
wiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
oke jongens ik zal de 1e ban breken ik ben het niet
Had ik ook moeten doen ja. Nu is het minder moeilijk om het te herkennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet de schriklink was
rene van de gijp komt opfokquote:
Man ben nog steeds m'n hart aan het zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet de schriklink was
Waar is Callie nou om je 40-45 keer een ziekte toe te wensenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
AJJAJAJAJAJAJAJA
Nu weet je hoe wij voelen als we een mod nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Man ben nog steeds m'n hart aan het zoeken
Eet jij macaroni met een vork of een lepel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
The Avengers was best een matige film.
Zeg ik maar even om de tijd een beetje te doden.
Nee man, geniaal juistquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
Na kwartier uitgezetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
In een of andere hoerentent in bulgarije.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is Callie nou om je 40-45 keer een ziekte toe te wensen
Ga maar Expendables 2 kijken als je een goede film wilt zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
Met een lepel. Met een vork eten is kut man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eet jij macaroni met een vork of een lepel?
sinds deze post al;quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgens mij is Stinho serieus aan het f5en in MED
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef yvonne het volgende:
Allereerst enorm bedankt voor het solliciteren iedereen. Er zaten werkelijk pareltjes bij
We hebben op dit moment 2 aanstaande mods die zich warm lopen langs de zijlijn.
Nu eerst werken
Ik ben zojuist in mijn eerste seizoen gepromoveerd met Altrincham. Dat je het even weet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
Mijn grap jattenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Feliciteer *hier* de nieuwe mods!!! Ritmo gefeliciteerd jongen _O_
Pizzageit
Brokeback mountain viel me ook tegen. Op het plaatje leek het een western.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een lepel. Met een vork eten is kut man.
Ja gek is dat ik eet macaroni met een vork en weet niet waarom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een lepel. Met een vork eten is kut man.
jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef tochweerhenk het volgende:
hooi mag ik mod worden of krijg ik dan een baan|???????????????
Wat is er precies geniaal aan? Alleen The Hulk en Iron Man waren extreem tof. Voor de rest was het verhaal redelijk standaard voor een superhelden-film.quote:
Valt alle macaroni niet van je vork af op de weg van je bord naar je mond?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja gek is dat ik eet macaroni met een vork en weet niet waarom.
leuk hoor grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Slecht nieuws, weer op zoek naar een nieuwe VBL-Mod!
Tijd dat ik ga solliciteren. Snel alvast even mijn oude sollicitatie uit de kast halen.
Geen zorgen, Yvonne markeert je naam wel met een blauwe stift op haar notitieblok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Duurt wel lang zeg, wanneer krijg ik nou een blauwe naam?
Nee ik ben er in de loop der jaren zeer handig in geworden. Al denk ik dat ik meer macaroni tegelijk zou kunnen eten met de lepel. Echter eet ik er ook graag salade en een augurk of iets dergelijks bij dus daar is die vork weer handiger voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt alle macaroni niet van je vork af op de weg van je bord naar je mond?
Callie is Bulgaarse gigolo's aan het afwerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is Callie nou om je 40-45 keer een ziekte toe te wensen
jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat nou als Dougles geblesseerd raakt kan ie neit spelen geen nl paspoort terug naar zijn eigen land dan?
nietquote:
Als ik op verzenden klik is jouw naam als het goed is blauw......quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Duurt wel lang zeg, wanneer krijg ik nou een blauwe naam?
Ik vond alle karakters tof! Leuke verhaallijn, mooi gemaakt, toffe actie en geweldig hoe de Hulk Loki pownedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is er precies geniaal aan? Alleen The Hulk en Iron Man waren extreem tof. Voor de rest was het verhaal redelijk standaard voor een superhelden-film.
En die Loki ofzo was gay.
Mod op je 14e is niet niks..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
Wel lief, je merkt dat stijntje zenuwachtig is.
Ik snap het. En op deze wijze geniet je ook langer van je macaroni natuurlijk, daar waar je het met een lepel vrij snel naar binnen werkt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ben er in de loop der jaren zeer handig in geworden. Al denk ik dat ik meer macaroni tegelijk zou kunnen eten met de lepel. Echter eet ik er ook graag salade en een augurk of iets dergelijks bij dus daar is die vork weer handiger voor.
Een ode aan de lepel dan maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het. En op deze wijze geniet je ook langer van je macaroni natuurlijk, daar waar je het met een lepel vrij snel naar binnen werkt.
Ik vind Noorse mythologie leuk en wat wordt dat verkracht in Thorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is er precies geniaal aan? Alleen The Hulk en Iron Man waren extreem tof. Voor de rest was het verhaal redelijk standaard voor een superhelden-film.
En die Loki ofzo was gay.
Jezus, hoeveel spelfauten kan je maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat nou als Dougles geblesseerd raakt kan ie neit spelen geen nl paspoort terug naar zijn eigen land dan?
Dat was een mooi moment idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vond alle karakters tof! Leuke verhaallijn, mooi gemaakt, toffe actie en geweldig hoe de Hulk Loki powned
Precies, dit kan leiden tot ernstige buikkrampen wegens het te snel consumeren van de macaroni.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het. En op deze wijze geniet je ook langer van je macaroni natuurlijk, daar waar je het met een lepel vrij snel naar binnen werkt.
zie je zelf dan niet dat je ook een spelfout maakt gen au maar oui je loopt met je eign domheijd te koopquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jezus, hoeveel spelfauten kan je maken.
En Douglas heeft al een Nederlands paspoort.
Zonde, ik ken die mythologie niet, zeker omdat de griekse mythologie veel toffer is, maar dan zit je niet lekker te kijken als je het echte verhaal weet neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Noorse mythologie leuk en wat wordt dat verkracht in ThorAvengers nog niet gezien dus daar heb ik geen oordeel over.
Heb je er ervaring mee? Zo ja, hoeveel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies, dit kan leiden tot ernstige buikkrampen wegens het te snel consumeren van de macaroni.
Begrijp mij niet verkeerd, er is niets mis met de lepel. Maar tijdens het eten van macaroni heb ik liever een vork.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een ode aan de lepel dan maar.
[ afbeelding ]
Ik ga zo het Ajax topic deletenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Gebruik dan spoilers stelletje hommo's. Het verwijderen van deze reacties is het eerste wat ik straks doe
Mja weet niet. Vond hem wel epischquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een mooi moment idd.
Of hoe hij die Thor wegslaat midden in het 'eindgevecht'
was ook zeker geen slechte film, maar hij kreeg een 8.6 op IMDB, dat vond ik gewoon wat overdreven
prezies jij weed hem direkt goet af te strafen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
zie je zelf dan niet dat je ook een spelfout maakt gen au maar oui je loopt met je eign domheijd te koop
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga zo het Ajax topic deleten
Eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, er is niets mis met de lepel. Maar tijdens het eten van macaroni heb ik liever een vork.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een mooi moment idd.
Of hoe hij die Thor wegslaat midden in het 'eindgevecht'
was ook zeker geen slechte film, maar hij kreeg een 8.6 op IMDB, dat vond ik gewoon wat overdreven
Dit doet me denken aan ONZ.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
prezies jij weed hem direkt goet af te strafen!
Maar de mooiste vind jij nog steeds Titanic toch? (Geen troll)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja weet niet. Vond hem wel episch
Ga Expendables 2 kijken, geniale film
Het vlees lekekr er tussne iutprikkne is leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, er is niets mis met de lepel. Maar tijdens het eten van macaroni heb ik liever een vork.
Wait whut?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de mooiste vind jij nog steeds Titanic toch? (Geen troll)
leqel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Het mooiste van een lepel is de spelling. Draai het woord eens om, jongens en meisjes
Leuk he!
hhiih
LOLquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Het mooiste van een lepel is de spelling. Draai het woord eens om, jongens en meisjes
Leuk he!
hhiih
Leuke film maar nee. De beste ooit vind ik The Lord of the Rings trilogie (geen troll).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de mooiste vind jij nog steeds Titanic toch? (Geen troll)
verdomme niet grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuk he!
hhiih
Goede toevoeging inderdaad!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vlees lekekr er tussne iutprikkne is leuk
Sssst. Yvonne werkt nogquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Nou serieus. Tis 23:30. Yvonnetje, doe eens mededelen.
backdoor sluts 7quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuke film maar nee. De beste ooit vind ik The Lord of the Rings trilogie (geen troll).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |