Caland is op vakantie, kan niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland is toch een oostelijke westerling?
Lijkt me duidelijk.quote:
Is geen haat, achter mijn computer ben ik gewoon erg stoer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou van je, waarom haat je mij?
El Snorro is altijd stoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is geen haat, achter mijn computer ben ik gewoon erg stoer.
Oke, ik respecteer je daarom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is geen haat, achter mijn computer ben ik gewoon erg stoer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Kijk dat zijn de lievere users. Gewoon een DM met de nieuwe namen.Geloofwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul, je bent niet welkom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Paul het volgende:
Mensen die het stoer vinden om kanker te zeggen![]()
kankerkankerkankerkankerkankerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Paul het volgende:
Nee dat waren davy en geoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Was DonRaja niet die persoon die op vakantie met een gozer had gezoend?
Daarom. Paarsgepunte lans van een ander ontvangt ie graag en paars is nogal gaykleur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Ja daar zijn foto's vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Nee, hij heeft pas een stag party gehad met larpers. Dat komt uiteindelijk wel op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Nee, moest even zoeken. Kreeg ik ook ene note voor van Heatwave, de tyfushond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb je ook echt tussen je favorieten staan
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
ggmm jij weet alles van deze site toch?
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
wat krijg je bij plek 6??
Ik vind jou een kankerjong.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Paul het volgende:
Je vergeet kankerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
kankerkankerkankerkankerkanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |