Laat me nou even in onwetendheidquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat die van JW toevallig? Die ook een Voxan heeft?
[..]
U serious?
Des te meer reden om mee te gaan met de meet volgende maand!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Deggo het volgende:
Bedankt allemaal!Moet zeggen dat ik er niet veel op rij tegenwoordig door mijn net gekochte huis, maar ben van plan weer wat meer te gaan rijden!
Welkom... mooie motor inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef Deggo het volgende:
Via Dekatria (die mij op dit topic wees, bedankt hiervoor) ben ik hier terecht gekomen en wil ik mij even voor stellen. Ik ben stefan, 25 jaar en kom uit rotterdam en rijd op een GSX-R 600 K4.
Bij deze mijn schatje:
[ afbeelding ]
Scheelt dat je 'm al niet verkocht heb, hoor van mensen dat ze daarom hun motor verkopen. Maar jij hebt je schatje gehoudenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Deggo het volgende:
Bedankt allemaal!Moet zeggen dat ik er niet veel op rij tegenwoordig door mijn net gekochte huis, maar ben van plan weer wat meer te gaan rijden!
[aanmelden!] De 3e Motorrijders new- & oldbierit! 16-09-2012 #6quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Deggo het volgende:
Mooi ding idd.. ken hem van foto's op 'dat andere forum'quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat me nou even in onwetendheid
Ander forum..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Mickeys het volgende:
Wie is JW nu weer? Soms kan ik het niet bijhouden met al die namen, lol
MF zeker?quote:
http://www.motor-forum.nl(...)R-als-trekker-1.htmlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Mickeys het volgende:
Wie is JW nu weer? Soms kan ik het niet bijhouden met al die namen, lol
Tnx hahaha... Zou het dan niet JF moeten zijn ipv JW?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)R-als-trekker-1.html
Ik denk dat dat Fillem slaat op een hobby of beroep ofzo, en dat Willem z'n echte naam isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx hahaha... Zou het dan niet JF moeten zijn ipv JW?
En wie is die lillijke kerel die erop zit?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
Oh wacht, dit is een foto van mijn fietsje:
[ afbeelding ]
Gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx hahaha... Zou het dan niet JF moeten zijn ipv JW?
Ik post zo goed als alleen in het topic van mijn motor, en dan houd het al snel opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Mickeys het volgende:
De meeste van jullie zitten veel meer in de motoren dan ik ben. Als ik op MF kijk zie ik echt niet zo snel topics die mij trekken... ach.... Hier is het (ook) leuk
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En wie is die lillijke kerel die erop zit?
Ik weet er ook niet zo heel veel vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Mickeys het volgende:
De meeste van jullie zitten veel meer in de motoren dan ik ben. Als ik op MF kijk zie ik echt niet zo snel topics die mij trekken... ach.... Hier is het (ook) leuk
Verandering in het leven is goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef El_Thijs het volgende:
En hoewel er met mijn fiets niets mis is, zit ik toch al een beetje rond te kijken naar wat anders
Watvoor brommert hebben we het dan over?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef El_Thijs het volgende:
En hoewel er met mijn fiets niets mis is, zit ik toch al een beetje rond te kijken naar wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |