Gelukkig is iedereen andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk die entertainment films juist liever thuis. Op het grote scherm ga ik voor mooie films.
hoe doe je dat met mooie entertainment films?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk die entertainment films juist liever thuis. Op het grote scherm ga ik voor mooie films.
Hij heeft een thuisbioscoop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoe doe je dat met mooie entertainment films?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef picodealion het volgende:
Ik juist andersom. Bij 'mooie' films heb je al sneller te maken met begrippen als subtiliteit (acteerwerk, cinematografie) e.d. En op een groot scherm is dat makkelijk te missen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef picodealion het volgende:
Cinematografisch leent het doek zich daar toch beter voor?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik juist andersom. Bij 'mooie' films heb je al sneller te maken met begrippen als subtiliteit (acteerwerk, cinematografie) e.d. En op een groot scherm is dat makkelijk te missen.
Herken dit wel een beetje, maar dat is meestal wel nadat ik een kei van een film op het doek heb gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
Maar écht écht goede films wil ik dan weer liever thuis bekijken. In mijn eigen omgeving, op mijn eigen tempo, zonder afgeleid te worden.
In principe wel, maar het heeft voornamelijk met de kijkhoek te maken. Als je in de bios bvb de ondertitels zit te lezen, kan je makkelijk bepaalde gezichtuitdrukkingen of andere details missen. Op een klein scherm heb je wat dat betreft een beter overzicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Cinematografisch leent het doek zich daar toch beter voor?
Al mis je dan wel de hele sfeer erom heen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef wyccie het volgende:
Net zoals dat je beter thuis op je tv naar voetbal kan kijken dan dat je op de tribune zit.
Ligt eraan. Als ik vermoed dat een film dusdanig mooi is dat ik 'm op het grote doek wil zien dan doe ik dat. En wat Robby zegt, een groot scherm leent zich uitermate goed voor genuanceerde cinematografie. Een actiefilm gaat vaak juist zo snel dat ik helemaal gek word van alle beweging en geflits in een bios dat ik compleet afdwaal en in mijn hoofd spongebob ga zitten kijken. Die vechtscenes in The Avengers bijv kon ik totaal niet volgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoe doe je dat met mooie entertainment films?
Preciesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al mis je dan wel de hele sfeer erom heen...
Hmm, daar heb je wel een beetje een punt. Bij engelstalige films doe oik dan ook mijn best de ondertitels te negeren, maar dat kan niet altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In principe wel, maar het heeft voornamelijk met de kijkhoek te maken. Als je in de bios bvb de ondertitels zit te lezen, kan je makkelijk bepaalde gezichtuitdrukkingen of andere details missen. Op een klein scherm heb je wat dat betreft een beter overzicht.
Ik heb een goed excuus, ik heb geen zolder...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Waaghals het volgende:
Jullie hebben geen bioscoop op zolder ?
In de kelder, daar nodig ik altijd kleine meisjes uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb helaas ook geen zolder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb een goed excuus, ik heb geen zolder...
Maar jij dus wel? Foto's
Ja, goeie vergelijking.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef wyccie het volgende:
Net zoals dat je beter thuis op je tv naar voetbal kan kijken dan dat je op de tribune zit.
Ik weet wel hoe dat is. Ik heb toen Feijenoord nog in de CL speelde (ja ik weet het, da's laaang geleden), vaak in de Kuip gezeten. Was een fantastische sfeer. Maar tegenwoordig ben ik niet meer zo van dat kuddegedrag. Ik vòlg het voetbal liever, dmv herhalingen, zodat ik goed kan zien wat er gebeurt en niet honderden schreeuwende mensen om me heen heb die het allemaal beter denken te weten dan de scheids. Hetzelfde in de bios, het heeft wel wat om in een mooie scene oorverdovende stilte te horen in de zaal, of om de hele zaal te horen lachen om een oneliner, maar daarvoor ga ik niet naar de bioscoop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Al mis je dan wel de hele sfeer erom heen...
Bij engelstalige films is het geen probleem idd, alleen in het geval van slang of iets dergelijks, lees ik het dan nog. Maar bij spaans, duits of bvb een aantal maanden terug bij A Separation zat ik gewoon langer naar de ondertitels te kijken dan ik zou willen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef picodealion het volgende:
Hmm, daar heb je wel een beetje een punt. Bij engelstalige films doe oik dan ook mijn best de ondertitels te negeren, maar dat kan niet altijd.
Jij bent zeker goed in die cartoon vragen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In de kelder, daar nodig ik altijd kleine meisjes uit
Ik kijk daar altijd japanse horrors, wat die kleintjes tegenwoordig leuk vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jij bent zeker goed in die cartoon vragen?
Heheh, ik had het nooit van me zelf verwacht. Maar op het moment dat ik in zo'n stadion zit dan word ik ook echt helemaal zo'n gekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef The_Substitute het volgende:
Ik weet wel hoe dat is. Ik heb toen Feijenoord nog in de CL speelde (ja ik weet het, da's laaang geleden), vaak in de Kuip gezeten. Was een fantastische sfeer. Maar tegenwoordig ben ik niet meer zo van dat kuddegedrag. Ik vòlg het voetbal liever, dmv herhalingen, zodat ik goed kan zien wat er gebeurt en niet honderden schreeuwende mensen om me heen heb die het allemaal beter denken te weten dan de scheids. Hetzelfde in de bios, het heeft wel wat om in een mooie scene oorverdovende stilte te horen in de zaal, of om de hele zaal te horen lachen om een oneliner, maar daarvoor ga ik niet naar de bioscoop.
Mag ik hopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Heheh, ik had het nooit van me zelf verwacht. Maar op het moment dat ik in zo'n stadion zit dan word ik ook echt helemaal zo'n gek. Daarom is het maar goed dat ik EL heb en S1 en het gewoon thuis kan kijken. Dan blijf ik wel rustig
bij sport op tv wel. Alleen niet als ik Fifa speel. Dan word ik wel weer zo'n idiootquote:
Dan vraag ik me toch af, waarom bij sport op tv dan niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
bij sport op tv wel. Alleen niet als ik Fifa speel. Dan word ik wel weer zo'n idioot. Af en toe word ik daar zo pissed over, de cobtrollers zitten al met tape vast omdat ik te gefrustreerd was
dan zit je maar stil. Hoef je niks te doen. Als je iets niet gelooft een overtreding krijg je altijd een herhaling. Fifa is gewoon een vorm van niet tegen mijn verlies kunnen, daar heb je bij een live wedstrijd weinig last van. Enige waarbij ik op tv echt gek.kan worden zijn commentatoren a lá Leo Driessenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af, waarom bij sport op tv dan niet?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Waaghals het volgende:
Leo Driessen zouden ze per direct van de tv moeten verbannen!! Gelukkig kan je bij Sport1 het commentaar op de originele taal zetten, Engels voetbal met echt commentaar en MotoGP met experts ipv Frank Weeningquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Enige waarbij ik op tv echt gek.kan worden zijn commentatoren a lá Leo Driessen
Nou ja, ik had het totaal niet geweten. Weet nu nog steeds niet wie het is en wat voor rol hij/zij in de film heeft.quote:
Jennifer Lien en ze speelde de zus van de hoofdpersonen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het totaal niet geweten. Weet nu nog steeds niet wie het is en wat voor rol hij/zij in de film heeft.
Zag je haar aan als man? :Squote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het totaal niet geweten. Weet nu nog steeds niet wie het is en wat voor rol hij/zij in de film heeft.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:59 schreef wyccie het volgende:
Het had voor mij ook een jongen met lang haar kunnen zijn.
Kes uit Star Trek Voyagerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:59 schreef wyccie het volgende:
Het had voor mij ook een jongen met lang haar kunnen zijn.
Ik heb gisteren lekker gegeten. Mi Casa.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Robby87 het volgende:
![]()
Lekker gegeten gisteren, welke tent is het geworden? Aanrader?
Wat heeft hij klaargemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren lekker gegeten. Mi Casa.
Geeft niks. Ik heb ook wel eens wat afleveringen van Star Trek gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef DragonFodder het volgende:
waarom blijf ik toch demonstreren wat een enorme nerd ik eigenlijk ben?
Ik heb gewoon thuis zelf mijn prakje klaargemaakt.quote:
je kan zo tien punten per maand ermee scoren tegenwoordigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd naar Cabin in the Woods.
Ik vind hem vrij goed en dacht eerst dat het een soort Evil Dead remake zou zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd naar Cabin in the Woods.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:01 schreef victorinox het volgende:
Trouwens jammer dat je niet naar de FMT-meet gaat, ik ga volgend jaar naar de Kilimanjaro en wilde je wel uithoren over die wandeltocht.
Ik heb hem al geboekt en ga via de Machame route.quote:
Je bent er vroeg bij. Wanneer ga je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef victorinox het volgende:
Ik heb hem al geboekt en ga via de Machame route.
Mwah, die beklimming moet je toch rustig aan doen. Wij hebben ook nauwelijks getraind.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef victorinox het volgende:
Nu heb ik wel nog een half jaar om mijn conditie wat beter te krijgen.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Leo Driessen zouden ze per direct van de tv moeten verbannen!! Gelukkig kan je bij Sport1 het commentaar op de originele taal zetten, Engels voetbal met echt commentaar en MotoGP met experts ipv Frank Weening(vast geen toeval die achternaam).
Trouwens, Italiaans voetbal met origineel commentaar werkt ook goed voor je enthousiasme en lachspieren
Sorry, zo veel geduld had ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
Vanochtend bij het tandenpoetsen wist ik het opeens....
Leuke vraag, leuke filmquote:
Altijd fijn als dat gebeurd... vooral in het weekend als er geen normale tandarts beschikbaar is...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef picodealion het volgende:
Oh ja fijn, er valt even een stuk van mijn kies af.
Ben je nog uit eten geweest met je eerste jaars? (nu we het toch over kiezen hebben en wat je ermee hoort te doen...)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:13 schreef wyccie het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad. Ik leef nog steeds.
Met mijn wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben je nog uit eten geweest met je eerste jaars?
Je zocht van de week toch restaurantjes voor met studenten ofzo?quote:
Nee, gewoon met vrienden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Je zocht van de week toch restaurantjes voor met studenten ofzo?
Oquote:
Ze had een heerlijke verstandsquiche, of niet pico?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je nog uit eten geweest met je eerste jaars? (nu we het toch over kiezen hebben en wat je ermee hoort te doen...)
De Firma, op de Lage Markt. Ik heb er 1 keer eerder gegeten en dat was toen best goed.quote:
Ik moest even hardop lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:13 schreef wyccie het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad. Ik leef nog steeds.
Joh, dat heeft toch niks met elkaar te maken? Je moest eens weten wat voor grimmige dijenkletsers ik de afgelopen weken al de wereld ingeslingerd heb. Ik schijn humor te gebruiken als copingmechanisme ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar nu vind ik het wel heel cru klinken, vanwege je vader. Sorry.
De logica hiervan ontbreekt mij geheel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar nu vind ik het wel heel cru klinken, vanwege je vader. Sorry.
Dat dacht ik al wel, maar zoiets doet natuurlijk wel wat met je. Ik weet niet hoe ver jij in je rouwproces bent.quote:
Pff.... dat ken ik, daar heeft mijn familie ook last van...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
Je moest eens weten wat voor grimmige dijenkletsers ik de afgelopen weken al de wereld ingeslingerd heb. Ik schijn humor te gebruiken als copingmechanisme ofzo
Ik heb geen idee, ik doe maar wat. Het komt zoals het komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel, maar zoiets doet natuurlijk wel wat met je. Ik weet niet hoe ver jij in je rouwproces bent.
Omdat mijn vader 3 weken terug overleden is, en Wyccie vertelt dat ze nog leeft na een kiesbreuk. Maar dat had ons pap waarschijnlijk ook wel overleefdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De logica hiervan ontbreekt mij geheel...
Als ik zeg dat ik nog wél leef, kan ik me goed voorstellen dat het DF er dan aan doet denken dat zijn vader niet meer leeft. Aangezien het nog best recent is, vond ik het wel vervelend voor hem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:30 schreef Robby87 het volgende:
De logica hiervan ontbreekt mij geheel...
Heel mooi. Ik denk dat het belangrijk is dat je verdriet en rouw moet herkennen en eraan moet toegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb geen idee, ik doe maar wat. Het komt zoals het komt.
Ik heb dat eigenlijk helemaal niet, dat ik nu hypersensitief ben voor alles wat te connecten valt met zijn dood. Gelukkig maar. Ik had de link helemaal niet gelegd tot je er zelf over begon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik nog wél leef, kan ik me goed voorstellen dat het DF er dan aan doet denken dat zijn vader niet meer leeft. Aangezien het nog best recent is, vond ik het wel vervelend voor hem.
Jij legt de link, niemand andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
Als ik zeg dat ik nog wél leef, kan ik me goed voorstellen dat het DF er dan aan doet denken dat zijn vader niet meer leeft. Aangezien het nog best recent is, vond ik het wel vervelend voor hem.
Ik vond het wel lief van Wycciequote:
oeh, die zijn veel gevaarlijker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had beter niks kunnen zeggen.
Ik had trouwens geen kiesbreuk, het was een voortand.
je had het ook niet kunnen repareren, had je als vampier door het leven gekunnen en was je nu gewild bij het schoolgaande publiekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef wyccie het volgende:
Mwah, wel opvallender. Het aangeplakte deel heeft een andere kleur.
Toontje Lager zingen dan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, daar zit ik op te wachten.![]()
Ik ga dit weekend maar eens Dracula kijken. Ligt hier al jaren te wachten.
Moet nog zo veel doen.
Of ga samen met Sands FMT spelen, elkaar puntjes toedelen en praten over koetjes en James Stewart.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, daar zit ik op te wachten.![]()
Ik ga dit weekend maar eens Dracula kijken. Ligt hier al jaren te wachten.
Moet nog zo veel doen.
Blij dat ik naar de meet mag dan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Of ga samen met Sands FMT spelen, elkaar puntjes toedelen en praten over koetjes en James Stewart.
het is niet te laat om af te reizen naar A'dam!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:52 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, jullie gaan meeten. Veel plezier morgen!
Ik ga dit weekend maar eens vroeg naar bed.
Ik moet morgen zakcentjes verdienen en noodzakelijke dingen doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:52 schreef DragonFodder het volgende:
het is niet te laat om af te reizen naar A'dam!
ik ga precies, maar dan ook precies het tegenovergestelde doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet morgen zakcentjes verdienen en noodzakelijke dingen doen.
We zullen aan je denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet morgen zakcentjes verdienen en noodzakelijke dingen doen.
Oh valt het erg op?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef wyccie het volgende:
Mwah, wel opvallender. Het aangeplakte deel heeft een andere kleur.
sinds wanneer zetten ze stukjes aan melktandenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh valt het erg op?
Van mijn voortand is 10 jaar geleden ook een stukje afgebroken, er is toen ook wat aangezet maar daar zie je niks van.
En jammer dat je niet komt vandaag, wyccie
De één zal het direct opvallen, de ander ziet het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh valt het erg op?
Van mijn voortand is 10 jaar geleden ook een stukje afgebroken, er is toen ook wat aangezet maar daar zie je niks van.
Precies hetzelfde hier, al kun je het wel zien als je er op let.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh valt het erg op?
En jammer dat je niet komt vandaag, wyccie
hannibal op tvquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef Baszh het volgende:
T'was leuk trouwens allemaal, ik zit alweer thuis
wie???quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]ken ik niet.. sorry.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
ik zie alleen maar olifanten die over de alpen trekkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan moet je Hannibal even verder kijken
och valt wel mee toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:42 schreef Baszh het volgende:
Die hersenscene blijft ranzig om naar te kijken
Ik vind dat met die darmen smeriger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:42 schreef Baszh het volgende:
Die hersenscene blijft ranzig om naar te kijken
jammer dat ik die heb moeten missen dan...quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jammer dat ik die heb moeten missen dan...
Ik ben in mijn eentje zelfs al verdeeld hieroverquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]de meningen zijn verdeeld daarover..
Nou ja, ik weet niet of ik hem goed vind of niet. Maar het lijkt me wel wat op een groter scherm dan mijn eigen tv..quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]de meningen zijn verdeeld daarover..
na full metal jacket, 2001 en clockwork orange ben ik er wel van overtuigd dat kubrick een gehoor probleem had.. want of er wordt keihard geschreeuwd, of er is een enorme tering herrie te horen in die films..quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of ik hem goed vind of niet. Maar het lijkt me wel wat op een groter scherm dan mijn eigen tv..
Alleen de achtergronden in het begin vallen in die print wel meer op (in negatieve zin) dan ik ooit heb gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eentje zelfs al verdeeld hierover
Maar qua effects is de film verbazingwekkend goed oud geworden.
Ik moet er niet aan denken om 2001 zonder die "herrie" te zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
na full metal jacket, 2001 en clockwork orange ben ik er wel van overtuigd dat kubrick een gehoor probleem had.. want of er wordt keihard geschreeuwd, of er is een enorme tering herrie te horen in die films..
Die heb ik ook nog nooit gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:55 schreef RanTheMan het volgende:
ik overweeg vanmiddag 2010 te kijken
Was erg onder de indruk van de geluidstransities en sounddesign bij 2001, zeer sterk ingezet. En volgens mij heb ik als enige het meest genoten van de laatste segmenten van de film, het 'tijdreizen' of hoe je dat ook wil verklaren. Werd er dik in meegezogen, erg mooiquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
na full metal jacket, 2001 en clockwork orange ben ik er wel van overtuigd dat kubrick een gehoor probleem had.. want of er wordt keihard geschreeuwd, of er is een enorme tering herrie te horen in die films..
Dacht dat ik een TIA kreeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Was erg onder de indruk van de geluidstransities en sounddesign bij 2001, zeer sterk ingezet. En volgens mij heb ik als enige het meest genoten van de laatste segmenten van de film, het 'tijdreizen' of hoe je dat ook wil verklaren. Werd er dik in meegezogen, erg mooi
Heerlijk ja. En bij het einde waar hij als baby weer rondzweeft en Also Sprach Zarathustra nog eens goed uit de speakers knalt had ik echt kippenvelquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Was erg onder de indruk van de geluidstransities en sounddesign bij 2001, zeer sterk ingezet. En volgens mij heb ik als enige het meest genoten van de laatste segmenten van de film, het 'tijdreizen' of hoe je dat ook wil verklaren. Werd er dik in meegezogen, erg mooi
Kippenvel had ik ook. Die laatste shots van the starchild vond ik trouwens wel weer mooi. Muziek stond wat mij betreft wel net te hard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heerlijk ja. En bij het einde waar hij als baby weer rondzweeft en Also Sprach Zarathustra nog eens goed uit de speakers knalt had ik echt kippenvel.
FOK!user Sands wint FOK! Movie Trivia van juliquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef DragonFodder het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het artikel van Borizzz over FmT? Ik heb hem gemist en kan hem nu niet vinden.
Thanks, leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
FOK!user Sands wint FOK! Movie Trivia van juli
Vraag het maar weer bij de volgende meetquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef picodealion het volgende:
Geen bullshit Sands, we vonden het jammer dat je er niet was.
Als jij nou eens een deftige EHVmeet organiseert?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Vraag het maar weer bij de volgende meet
Samen met Victor, die komt ook uit Veldhoven Sandsquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij nou eens een deftige EHVmeet organiseert?
Misschienquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij nou eens een deftige EHVmeet organiseert?
Die kwam toch uit Eindhoven?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Samen met Victor, die komt ook uit Veldhoven Sands. Ik heb hem je adresgegevens al gegeven, dus je kan binnenkort een bezoekje verwachten. Zet een lekkere pot koffie klaar
Ja, maar ik werk in Veldhoven.quote:
Dat zou nog het mooiste zijn, als je op een meet ineens een collega tegenkomt.quote:
Aangezien Veldhoven geen bioscoop heeft (ik tel de schalm niet meequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien heb ik je dan al ooit gezien zonder het te weten
De Schalmquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:57 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat zou nog het mooiste zijn, als je op een meet ineens een collega tegenkomt.
Maar aangezien Veldhoven geen bioscoop heeft (ik tel de schalm niet mee), zou ik je in Eindhoven toch wel eens moeten zien.
Of voormalig klasgenoten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:57 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat zou nog het mooiste zijn, als je op een meet ineens een collega tegenkomt.
[..]
Aangezien Veldhoven geen bioscoop heeft (ik tel de schalm niet mee), zou ik je in Eindhoven toch wel eens moeten zien.
Ik was misschien bij deze geweest, ware het niet dat ik gisteren al ergens anders heen moest. Woon tien minuten fietsen van eyequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:23 schreef picodealion het volgende:
Wanneer kom jij eens op een meet Sam?
Dat was misschien wel jammer jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
Jammer dat je er gisteren niet was Sands...
Ik ken hem wel ja, maar ik bedoel een anderquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Of voormalig klasgenoten.
Robby, was Huygen die docent die je bedoelde?
http://www.training-maste(...)standen/image007.png
Als dat jouw kind zou zijn, zou ik je "anoniem" aanmelden bij bureau jeugdzorgquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit mijn kind zou zijn, zou ik de rest van me leven bang zijn het kind een mes te geven...![]()
terecht. Gelukkig heb ik geen kinderen, dus die kan niet van mij zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Als dat jouw kind zou zijn, zou ik je "anoniem" aanmelden bij bureau jeugdzorg
...volgens mijn teamgeschiedenis pagina hoor ik 8 punten meer te hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef JayHovah het volgende:
Ter informatie: http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/subleagues/index/id/596
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef JayHovah het volgende:
Ter informatie: http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/subleagues/index/id/596
quote:
Nog steeds maar 2de... wanneer ga ik jou eens voorbij...quote:
er stond swiss army knifes op zn t-shirtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef DragonFodder het volgende:
Ik leg de link nu pas, met jouw post
?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:05 schreef DragonFodder het volgende:
Wauw, hij werkt! HIJ WERKT!!
Nooit verwacht
Heel mijn grapje naar de klote...quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Als je tijdmachine werkt hoef je niet te zeggen ben zo terug, want dan kun je op het moment terugkeren waarop je dat zou zeggen en ben je dus voor ons niet weg geweest... Om het maar even makkelijk te houden op een maandagmiddag...
graag gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heel mijn grapje naar de klote...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:45 schreef RanTheMan het volgende:
time travelers wife op net5!! FF rollen de traantjes al?
Wie ik?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef picodealion het volgende:
Ga jij eens heel gauw The Silence of the Lambs kijken.
Zegt me dus echt niks...quote:
Dat dat je niks zegtquote:
Ja dat snap ik. Maar ik zal vast de enige niet zijn die Silence of the lambs niet gezien heeftquote:
Jawel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik zal vast de enige niet zijn die Silence of the lambs niet gezien heeft
quote:
Goedzo, zou Bash content mee zijn denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga nú The Big Lebowski kijken
Die van mij waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef picodealion het volgende:
Iemand nog interesse om te weten welke toplijsten mee zijn genomen in de Schaduw Top? Ik ben er bijna uit.
Die van jou is er gewoon uitgefilterdquote:
Wel begrijpelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die van jou is er gewoon uitgefilterd
De wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef picodealion het volgende:
Iemand nog interesse om te weten welke toplijsten mee zijn genomen in de Schaduw Top? Ik ben er bijna uit.
The Dude abides...quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga nú The Big Lebowski kijken
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editiequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Robby87 het volgende:
Mag ik vragen wat de schaduwlijst behelst? In de OP staat dat het dezelfde criteria hanteert als voorgaande jaren, namelijk?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit bekendgemaakt, om te voorkomen dat mensen hun lijst zo tweaken dat ze eraan voldoen.
Dit zijn er precies 43, zoveel als Gorro zei dat hij er had geselecteerd. Daarnaast zijn de films die Flitspaal noemde wel te vinden in de sheet, maar duidelijk niet meegerekend in de schaduw-telling. Die van SoK wel, hoewel die ook allemaal obscuur en maar 1x genoemd zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef Baszh het volgende:
Flitspaal niet, of misschien ook wel, want dat zou toch geen invloed hebben ?
Heb ik je mooi aan een punt geholpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
[AKQ] #2784: Olie B. Bommel blijft toonbaar volgens Maarten.
ik wist de naam niet, tot ik zaterdag een t-shirt zag
Dat zijn er veel te veel. Het is wachten op de introductie van de schaduw-schaduwlijst.quote:
Je moet dan ook een top100 inleveren voor de Schaduwlijst.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef picodealion het volgende:
Daarnaast zijn de films die Flitspaal noemde wel te vinden in de sheet, maar duidelijk niet meegerekend in de schaduw-telling. Die van SoK wel, hoewel die ook allemaal obscuur en maar 1x genoemd zijn.
Desunoto (top 25) zit er ook in, en nog een top 50 ergens dacht ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je moet dan ook een top100 inleveren voor de Schaduwlijst.
Netjes dat je zelfs de lijsten van iedereen achter de linkjes hebt gezet, veel werk.
Klopt, ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, maar ik heb me vergist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef Baszh het volgende:
[..]
Desunoto (top 25) zit er ook in, en nog een top 50 ergens dacht ik
Misschien moet het jaargemiddelde onder de 1995 liggen oid ? (hoewel Flitspaal er dan ook bij had gemoeten)quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:32 schreef picodealion het volgende:
Nu nog uitzoeken wat de gemene deler is in deze lijsten. En waarom ik er niet bijhoor.
[..]
Dit zijn er precies 43, zoveel als Gorro zei dat hij er had geselecteerd. Daarnaast zijn de films die Flitspaal noemde wel te vinden in de sheet, maar duidelijk niet meegerekend in de schaduw-telling. Die van SoK wel, hoewel die ook allemaal obscuur en maar 1x genoemd zijn.
John Goodman speelt echt de beste rol!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:02 schreef DragonFodder het volgende:
Leuke film hoor, the Big Lebowski, maar ik snap de hype eromheen nog niet echt. Tot nu een redelijk typische Coenfilm. En ik vind Sobchak een leuker karakter dan the Dude.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijft je lijst trouwens? Nog 5 min voordat ik Broken Flowers, Ilsa: She wolf of the SS, A serious Man, Deadly Weapons en Manos: The Hands of Fate ga toevoegen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]she wolf of the ss is alleen nog een trailer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijft je lijst trouwens? Nog 5 min voordat ik Broken Flowers, Ilsa: She wolf of the SS, A serious Man, Deadly Weapons en Manos: The Hands of Fate ga toevoegen.![]()
Er zit een top 50 bij, van Fip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je moet dan ook een top100 inleveren voor de Schaduwlijst.
Netjes dat je zelfs de lijsten van iedereen achter de linkjes hebt gezet, veel werk.
96 min, volgens imdb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
she wolf of the ss is alleen nog een trailer toch?
2 secondenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
96 min, volgens imdb.
Heb 'm zelf ook niet gezien.
En tetris met zalm? Werkt dat ook?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
MC Steen en kip tikka massala ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
biw?quote:
mooi, dan kun je uitleggen wat biw betekent.quote:
Hoe was je dag, DF? Druk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mooi, dan kun je uitleggen wat biw betekent.
Borizzz reactie:quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
mooi, dan kun je uitleggen wat biw betekent.
quote:
Ik moet Sam nog 4+ dagen van me weg zien te houdenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef Borizzz het volgende:
Ns zien of ik Sands weer moet noemen als de augustus winnaar.
Makkie voor jou toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet Sam nog 4+ dagen van me weg zien te houden
neu, relaxed roostervrij gehad. Filmpjes gekeken, project hordeurzodatonszijraamopenkanzonderallerleiranzigebeestenbinnentekrijgenwaarnaweopzoekkunnennaarkorterenamenvoorprojecten afgerond.quote:
mooi woord voor de scrabble.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
neu, relaxed roostervrij gehad. Filmpjes gekeken, project hordeurzodatonszijraamopenkanzonderallerleiranzigebeestenbinnentekrijgenwaarnaweopzoekkunnennaarkorterenamenvoorprojecten afgerond.
Bij roostervrij denk ik altijd meteen aan school/studie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
neu, relaxed roostervrij gehad. Filmpjes gekeken, project hordeurzodatonszijraamopenkanzonderallerleiranzigebeestenbinnentekrijgenwaarnaweopzoekkunnennaarkorterenamenvoorprojecten afgerond.
Hoe kwam ik in godsnaam bij Bernie...quote:
de zorg. Ik moet overuren opmaken, en dat lukt eigenlijk alleen als ik ruim vantevoren zeg dat ik er niet ben. Ik probeer zo wat dagen te pakken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij roostervrij denk ik altijd meteen aan school/studie?
qua klank lijkt het wel wat op ernestquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kwam ik in godsnaam bij Bernie...
projectleiderquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
AhDe zorg is een groot begrip, wat doe je in de zorg? En welke filmpjes heb je gekeken?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
projectleider
en: the big lebowski, animal house, John Q. Die laatste maakte me aan het janken, maar dat komt misschien door mijn huidige daddy issues.
Huilen bij films is toch geen ramp? Wat de rede dan ook mag zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
projectleider
en: the big lebowski, animal house, John Q. Die laatste maakte me aan het janken, maar dat komt misschien door mijn huidige daddy issues.
Neu, maar onder normale omstandigheden denk ik dat ik de film nogal corny had gevonden. Sowieso is John Q gespeend van elke nuance over het (toegegeven: rammelende) healthcare systeem van de VS.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huilen bij films is toch geen ramp? Wat de rede dan ook mag zijn?
die is beter gemaakt ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan vind ik die stoppen met roken reclame toch leuker
Bijna alles is beter gemaakt dan die stomme sci-fi original films...quote:
Krijg er spontaan migraine van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
nog mooier, want echt uit een film (!)
helaas nietquote:
Waarom ziet het er dan zo jaren 80 uit?quote:
omdat low budgetquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
Oeh, donuts.![]()
Ik heb weer enorme honger bij alles wat ik zie.
[..]
Waarom ziet het er dan zo jaren 80 uit?
weet ik niet precies, maar ze hebben gebruik moeten maken van bestaande documentairebeelden van witte haaien om dit te maken, dus ze hadden niet eens genoeg geld voor een mechanische of cgi haai. Die scifi originals worden meestal met een tvserie budget gemaakt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef wyccie het volgende:
Hoe low? Dat kan ik niet vinden op IMDb.
paar miljoen kost e.e.a. al gauw in filmland.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is die film alsnog duurder dan je zou verwachten gezien het niveau
Als dit meer dan een miljoen kost, dan moeten heel veel mensen zich echt doodschamenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
paar miljoen kost e.e.a. al gauw in filmland.
op dit soort schaamvertoning kun je geen prijskaartje plakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als dit meer dan een miljoen kost, dan moeten heel veel mensen zich echt doodschamen
Blijkbaar is er zelfs een film van die regisseur die ik vermakelijk vind... Kickboxerquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
op dit soort schaamvertoning kun je geen prijskaartje plakken
Damn you Robbyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Gorro het volgende:
De speakerset is overigens gewonnen door Robby87.
Gefeliciteerd! Neem even via PM contact op met Greys, dat zal alles geregeld worden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Damn you RobbyLeuk! Mijn moeder gebruikt oordopjes voor haar computer, dus deze is voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zo begon letterlijk mijn ochtend.quote:
zijn daar foto's van dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:41 schreef hornage het volgende:
Zat je de foto's van de meet te kijken?
Hoop het niet, ik heb wel een zwart gat van 1,5 uur tijdens de meet zaterdag. hmm...quote:
Dat was ruim 2 uur dacht ik, en noemde ze 2001: A space odesseyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoop het niet, ik heb wel een zwart gat van 1,5 uur tijdens de meet zaterdag. hmm...
opgelostquote:
Ja, dat maakt het een stuk soepelerquote:
Nee, niet dat ik weetquote:
Was dat dat anderhalve uur dat wij ff naar de wc waren gegaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoop het niet, ik heb wel een zwart gat van 1,5 uur tijdens de meet zaterdag. hmm...
Hornage... jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:02 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet
[..]
Was dat dat anderhalve uur dat wij ff naar de wc waren gegaan?
o-oh.quote:
zwelgjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |