Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
WAAROM SIS.. WAAROMMMMMMMMMMMMMM
[..]
Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________
Welkom op FOK!
Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretWth.. @ paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ga ik je slopen a la wise.quote:
Ik vind er anders geen zak aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga ik je slopen a la wise.
Die heeft dat ooit een keer geroepen en dat vond ik wel interessant klinken.
Ik ook, Brutus.quote:
quote:
quote:
Ff schuilen, Bobby komt er zo aan :$quote:
Hij was te mooi om niet te maken..quote:
WAAROM SIS.. WAAROMMMMMMMMMMMMMM
[..]
Als troost voor jou, met dank aan Bobby, een portretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
De 31e jongeeehquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff schuilen, Bobby komt er zo aan :$
quote:
Hier is je strafquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was te mooi om niet te maken..
Sorry Doddie
Had al gezegd dat ik niet kwamquote:
Des te harder kan ik dat roepenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij was te mooi om niet te maken..
Sorry Doddie
Nou voorruit dan..quote:
quote:
quote:
Abknallen jaquote:
Ja die instelling heb ik ook wel eens.quote:
Heerlijkquote:
lekkerquote:
BRATWURSTquote:
Ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die instelling heb ik ook wel eens.
Ja dat je het even weet.quote:
quote:
................quote:
Onverdoofd slachten jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRATWURST
En ja, ik bedoel die ene die je op de bbq legt zonder dat t iemand pijn doet
lekker voor jequote:
Da's dan wel weer leukquote:
Nee, je mag het houden, zo lief ben ik wel :$quote:
Het viel ander best wel op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat je het even weet.
inb4: K
quote:
Ja, ik ben zo'n opvallend persoon, wel.quote:
"Wil je een ster zijn, moet je d'r ook een hebben" ? :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet zo hard lachen om die laatste zin!!!
Ja, ik ga dat laatste maar niet herhalen, dan krijg ik vast een ban ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Wil je een ster zijn, moet je d'r ook een hebben" ? :$
Ahhh, Ankymafkeesquote:
Val dood ofzo, hahaquote:
Dat zou ik dan wel grappig vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat laatste maar niet herhalen, dan krijg ik vast een ban ofzo.
Dan kan ik niet meer in de dag top 3 staan.quote:
zal jou eens postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Dqod het volgende:
Ik denk dat dat gedeelte nog iets gevaarlijker is om te posten sis
Heb je nou al weer stiekem pics lopen maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |