Heb ook een iPad 1, staat bijna altijd met minimaal 6 tabs open, nooit lastquote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef Iwanius het volgende:
Aan de iPad kenners hier de volgende vraag.
Als houder van o.a. nog de eerste iPad (wel met de laatste iOS) merk ik dat Safari de laatste tijd er erg veel uitklapt wanneer ik 3 vensters open heb en wilde weten of dat te maken had met het feite dat het een eerste versie iPad is, of meer met de sites die ik bezoek.
Ik had tot begin dit jaar een eerste generatie iPad en heb in maart de derde generatie iPad gekocht en ik begrijp precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef Iwanius het volgende:
Als houder van o.a. nog de eerste iPad (wel met de laatste iOS) merk ik dat Safari de laatste tijd er erg veel uitklapt wanneer ik 3 vensters open heb en wilde weten of dat te maken had met het feite dat het een eerste versie iPad is, of meer met de sites die ik bezoek.
Er is een bug in iOS5 waardoor Safari soms eens wegvalt, dat heb ik ook op mijn iPad (new).quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef Iwanius het volgende:
Ipad 2 user hier met hetzelfde probleem. Zal best een memory leak ergens zijn in safari of zo. Lijkt iig of het proces uit z'n geheugen loopt. Naar mijn idee sneller met sites waar flash draait of welke veel flash ads heeft. In plaats van deze niet te laden lijkt of de browser er soms moeite mee heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is een bug in iOS5 waardoor Safari soms eens wegvalt, dat heb ik ook op mijn iPad (new).
Even erin en eruitquote:Op zondag 2 september 2012 16:59 schreef AppleOcean het volgende:
ik wil mn ipad jailbreaken, maar er lukt iets niet.
ik wil hem jailbreaken in windows, omdat OSX niet lukte ofzo.
maar ik sluit mijn ipad aan en start absinthe op, zegt hij dat er niks is aangesloten.
http://imgur.com/JKV6t,mFVxQ#0
ik snap hem niet meer.
iemand die me wil helpen?
iTunes herkent hem wel?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En nu het jailbreaken maar opgeven lol, niks voor jou
Nietquote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef anconakip het volgende:
ik heb een ipad 2. Nu wil ik ook graag bestanden kopieren/wegschrijven naar mijn nas. Kan dit ook? ik kan wel de bestanden op de nas gebruiken op de ipad. maar hoe dus andersom?
Als het goed is, kan dat gewoon met FileBrowser.quote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef anconakip het volgende:
ik heb een ipad 2. Nu wil ik ook graag bestanden kopieren/wegschrijven naar mijn nas. Kan dit ook? ik kan wel de bestanden op de nas gebruiken op de ipad. maar hoe dus andersom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |