abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116016448
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_116016485
luiigheid, maar mijn ipad 2 heeft een werkbare barst. is dit makkelijk om zelf te repareren en wat kost dat ongeveer?
  FOK!fossiel maandag 27 augustus 2012 @ 00:18:16 #183
1455 Keroppi
kool kikker
pi_116052743
Tip!

Mijn powerpoint slides die ik met dropbox had geüpload zagen er ehm nogal... verneukt... uit. Dus ik heb een beetje rond gekeken en kwam bij Sharkslide uit. Ideaal programma! Je upload van je PC via de website je presentatie en kunt 'm volgens via de App op je iPad bekijken. En de opmaak etc blijft intact!

En het is ook nog eens gratis :)

Heel snel simpel programma om PP's op je iPad af te spelen, je kunt ze echter niet bewerken.
Chick on a mission
pi_116052995
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef AppleOcean het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, waarom moet ik onthouden wat een of andere kutuser zegt. :')
:') _O-
pi_116054079
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:18 schreef Keroppi het volgende:
Tip!

Mijn powerpoint slides die ik met dropbox had geüpload zagen er ehm nogal... verneukt... uit. Dus ik heb een beetje rond gekeken en kwam bij Sharkslide uit. Ideaal programma! Je upload van je PC via de website je presentatie en kunt 'm volgens via de App op je iPad bekijken. En de opmaak etc blijft intact!

En het is ook nog eens gratis :)

Heel snel simpel programma om PP's op je iPad af te spelen, je kunt ze echter niet bewerken.
Als je ze alleen wilt bekijken, waarom er dan geen pdfjes van maken? Dan kan je met de juiste app er ook nog aantekeningen op maken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  FOK!fossiel maandag 27 augustus 2012 @ 10:05:47 #186
1455 Keroppi
kool kikker
pi_116058509
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Als je ze alleen wilt bekijken, waarom er dan geen pdfjes van maken? Dan kan je met de juiste app er ook nog aantekeningen op maken.
Ik wil ze gebruiken als illustratie bij mijn verhaal richting contacten. Dus als visuele ondersteuning van mijn verhaal.

Ik weet dat er diverse trucs zijn, maar ik vond dit zo simpel in gebruik dat ik dacht: ik het deel het met jullie
Chick on a mission
pi_116060836
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Automatically fill free space with songs aangevinkt?
Een wat late reactie
maar die stond inderdaad aangevinkt.
Uitgezet, en de juiste mappen staan erop, bedankt!
pi_116066396
Ik ben van plan om een ipad te kopen voor thuisgebruik. Ik heb alleen nog een vraag.

Ik heb een QNap ts-412 nas thuis staan als centrale opslag. Kan ik met de ipad (2 of 3) de bestanden die hierop staan op zien en eventueel gebruiken? Dus kan ik mijn foto's die op de nas staan op de ipad bekijken? en mijn word documenten openen?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_116066908
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:32 schreef anconakip het volgende:
Ik ben van plan om een ipad te kopen voor thuisgebruik. Ik heb alleen nog een vraag.

Ik heb een QNap ts-412 nas thuis staan als centrale opslag. Kan ik met de ipad (2 of 3) de bestanden die hierop staan op zien en eventueel gebruiken? Dus kan ik mijn foto's die op de nas staan op de ipad bekijken? en mijn word documenten openen?
Ja, dat kan. Dan heb je echter wel een applicatie als Filebrowser nodig.
  Donald Duck held maandag 27 augustus 2012 @ 17:33:47 #190
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_116073168
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:32 schreef anconakip het volgende:

Je kunt zelfs films erop zetten en ze streamend afspelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_116264635
YouTube voor iPad is echt voor gevorderden hier hoor. Eerst kapt de app ermee, die geeft een foutmelding bij het laden uit de favorieten of hij blijft maar laden. Dan maar via de mobiele site. Die is ook alleen maar aan het laden en aan het bufferen, en dan doet hij het eindelijk, maar staat er een of andere balk links in beeld die niet wegkan en een deel van je scherm opslokt. Wat doe ik in jezusnaam verkeerd? Hoe moeilijk kan het zijn?
Tap tap tap
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:51:34 #192
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116265210
Ik heb er echt geen problemen mee :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Donald Duck held zaterdag 1 september 2012 @ 12:07:14 #193
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_116265606
De standaard Youtube app verdwijnt toch in iOS6. Apple en Google zijn geen vriendjes meer (de maps app verdwijnt ook). Maar Google heeft al gezegd eigen apps ervoor uit te brengen, die kunnen ze dan ook beter en onder eigen controle updaten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!fossiel zaterdag 1 september 2012 @ 14:38:25 #194
1455 Keroppi
kool kikker
pi_116269853
Ik heb het idee dat ik op de Ipad veel minder youtube filmpjes vind dan op de laptop. Waarschijnlijk omdat sommige aanbieders hebben aangegeven dat het niet beschikbaar is voor mobiele apparaten (waarom eigenlijk niet?) maar frustrerend vind ik het wel.
Chick on a mission
pi_116271561
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
De standaard Youtube app verdwijnt toch in iOS6. Apple en Google zijn geen vriendjes meer (de maps app verdwijnt ook). Maar Google heeft al gezegd eigen apps ervoor uit te brengen, die kunnen ze dan ook beter en onder eigen controle updaten
Ik kan niet wachten op de nieuwe app, ik word er gek van. Heb je eindelijk een aflevering van iets aan de praat gekregen, houdt ie na een paar minuten op om te laden. En te laden. En te laden. Maar hij laadt dan helemaal niets meer, ook geen uitgelicht oid.
Tap tap tap
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:09:34 #196
383435 Frapp
Geen inspiratie
pi_116272372
Ik hoop dat er ergens een briljant forumlid is dat mij kan helpen met het volgende probleem. Onlangs is mijn Click and Buyaccount gehackt(geld gewoon teruggekregen) maar nu heb ik die account opgezegd. In de Store kan ik nu geen Apps meer kopen ivm deze gewijzigde betaalinformatie en moet ik een nieuwe betaalmethode kiezen. Alleen staat er bij mij niet de optie om "GEEN" betaalmethode te kiezen aangezien ik geen creditcard heb. Ik wacht al 4 dagen op een antwoord van Apple, weet iemand hier misschien een oplossing? Alvast bedankt!
pi_116272799
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:09 schreef Frapp het volgende:
Ik hoop dat er ergens een briljant forumlid is dat mij kan helpen met het volgende probleem. Onlangs is mijn Click and Buyaccount gehackt(geld gewoon teruggekregen) maar nu heb ik die account opgezegd. In de Store kan ik nu geen Apps meer kopen ivm deze gewijzigde betaalinformatie en moet ik een nieuwe betaalmethode kiezen. Alleen staat er bij mij niet de optie om "GEEN" betaalmethode te kiezen aangezien ik geen creditcard heb. Ik wacht al 4 dagen op een antwoord van Apple, weet iemand hier misschien een oplossing? Alvast bedankt!
Gratis app 'kopen', nieuw account maken en dan 'geen' kiezen.
pi_116272802
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:09 schreef Frapp het volgende:
Dit werkt niet?
http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_116273052
quote:
Zo te zien blijft hij dan vragen naar een creditcard.
Hij zal het dus via Apple moeten regelen of een geheel nieuw account nemen/aanmaken en alle apps verliezen.

Vind het trouwen wel apart dat Apple niet de optie giftcard aanmaakt tijdens registreren.
Zou een hoop ergernissen schelen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:36:18 #200
383435 Frapp
Geen inspiratie
pi_116273175
Hallo,

Dank voor de vele responses. Apple gaf eerst aan dat ik dus inderdaad voor de credit card of click and buy moest kiezen de afgelopen dagen. Nu heb ik net nog even lopen spitten in de betaalgeschiedenis van mezelf, en stond daar een App die ik niet had betaald van 0,79 cent terwijl ik nog 6 euro krediet had. Net even afgeschreven van mijn tegoed en met de tip van Gebraden_Wombat toch nog mijn account kunnen aanpassen. Rest wel dat Apple dit wel handiger zou kunnen doen. Het betaalsysteem is vrij omslachtig geregeld, maar ik dank jullie allen voor jullie hulp!
pi_116300289
Aan de iPad kenners hier de volgende vraag.

Als houder van o.a. nog de eerste iPad (wel met de laatste iOS) merk ik dat Safari de laatste tijd er erg veel uitklapt wanneer ik 3 vensters open heb en wilde weten of dat te maken had met het feite dat het een eerste versie iPad is, of meer met de sites die ik bezoek.
pi_116300680
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef Iwanius het volgende:

Als houder van o.a. nog de eerste iPad (wel met de laatste iOS) merk ik dat Safari de laatste tijd er erg veel uitklapt wanneer ik 3 vensters open heb en wilde weten of dat te maken had met het feite dat het een eerste versie iPad is, of meer met de sites die ik bezoek.
Heb ook een iPad 1, staat bijna altijd met minimaal 6 tabs open, nooit last
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_116301634
quote:

Ik had tot begin dit jaar een eerste generatie iPad en heb in maart de derde generatie iPad gekocht en ik begrijp precies wat je bedoelt.

Het is een combinatie van de websites die je bezoekt en de oude hardware. Als je websites bezoekt met veel plaatjes en dergelijke, klapt een site er veel eerder uit dan als je Wikipedia bezoekt met alleen maar tekst.

De derde generatie iPad is natuurlijk een stuk krachtiger (2 CPU cores, andere architectuur, 1 GB RAM (cruciaal)) en daar heb ik het eruit klappen nog niet meegemaakt zoals jij beschrijft.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 september 2012 @ 15:06:53 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116305281
quote:

Er is een bug in iOS5 waardoor Safari soms eens wegvalt, dat heb ik ook op mijn iPad (new).
  zondag 2 september 2012 @ 16:37:38 #205
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116309280
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Er is een bug in iOS5 waardoor Safari soms eens wegvalt, dat heb ik ook op mijn iPad (new).
Ipad 2 user hier met hetzelfde probleem. Zal best een memory leak ergens zijn in safari of zo. Lijkt iig of het proces uit z'n geheugen loopt. Naar mijn idee sneller met sites waar flash draait of welke veel flash ads heeft. In plaats van deze niet te laden lijkt of de browser er soms moeite mee heeft.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116310131
ik wil mn ipad jailbreaken, maar er lukt iets niet.

ik wil hem jailbreaken in windows, omdat OSX niet lukte ofzo.

maar ik sluit mijn ipad aan en start absinthe op, zegt hij dat er niks is aangesloten.

http://imgur.com/JKV6t,mFVxQ#0

ik snap hem niet meer :o.

iemand die me wil helpen?
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_116310161
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:59 schreef AppleOcean het volgende:
ik wil mn ipad jailbreaken, maar er lukt iets niet.

ik wil hem jailbreaken in windows, omdat OSX niet lukte ofzo.

maar ik sluit mijn ipad aan en start absinthe op, zegt hij dat er niks is aangesloten.

http://imgur.com/JKV6t,mFVxQ#0

ik snap hem niet meer :o.

iemand die me wil helpen?
Even erin en eruit :)
pi_116310172
al geprobeerd :( lukt niet.
pi_116310188
miss effe andere poort :)
pi_116310199
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef AppleOcean het volgende:
al geprobeerd :( lukt niet.
iTunes herkent hem wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')