Weet iemand misschien hoe dat spel heet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
Hoi, sorry dat ik zo hard van de toren zat de schreeuwen dat ik hem ging jailbreaken
Maar ik heb een vraagje over een spel.
Ik had altijd een geniaal spelletje maar het is alweer heel lang terug dat ik een ipod touch had.
Poppetjes op een onbewoond eiland en dan kon je ze martelen door ze bijvoorbeeld in de vulkaan te gooien of ze door een haai te laten op eten.
Klinkt als Lemmingsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Mooie OP
[..]
Weet iemand misschien hoe dat spel heet?
Pocket God? Je kunt ook gewoon bij je aankopen kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Mooie OP
[..]
Weet iemand misschien hoe dat spel heet?
Bedanktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Pocket God? Je kunt ook gewoon bij je aankopen kijken.
Net zoiets als een hetero in een homobarquote:
Kan je omzijlen, zijn linkjes te vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef AppleOcean het volgende:
fuck. Blijkbaar moet je developer zijn om ios 6 beta te downloaden.
Moet je als consument eigenlijk ook gewoon van wegblijven. Beta's zijn nogal eens instabiel en batterijvretend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef AppleOcean het volgende:
fuck. Blijkbaar moet je developer zijn om ios 6 beta te downloaden.
Is niet instabiel hoor, vind iOS6 alleen lelijk door die statusbarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef AppleOcean het volgende:
Oh, oke. Bedankt allebei, ik denk dar ik hem niet neem als hij zo instabiel wordt.
Waarschijnlijk kan dat niet. Het toetsenbord kan niets meer dan het on screen geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:16 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een bericht kan verzenden als ik op m'n iPad waaraan ik een Wireless Keyboard heb gekoppeld berichten maak in iMessage?
Gewoon de enter-knop werkt niet, dan doet ie een nieuwe regel. Nu moet ik steeds op 'Stuur' drukken terwijl ik dat liever met mn tobo doe.
Ik heb de combo's al geprobeerd (cmd/option/shift/enz + enter).
Waar vind ik de beta's en wat is er mis met het feit dat het beta is?quote:
beta as in "for developers". Er zitten heel veel logging en debuggingdingen in de beta's waardoor de accuduur en performance slechter uit kan vallen. En veel onderdelen zijn nog niet af of volledig beschikbaar gesteld (zoals de nieuwe 3d-maps)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Waar vind ik de beta's en wat is er mis met het feit dat het beta is?
Beta's kun je alleen krijgen als je Apple-developer bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Waar vind ik de beta's en wat is er mis met het feit dat het beta is?
Waar vind ik die gm's?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
beta as in "for developers". Er zitten heel veel logging en debuggingdingen in de beta's waardoor de accuduur en performance slechter uit kan vallen. En veel onderdelen zijn nog niet af of volledig beschikbaar gesteld (zoals de nieuwe 3d-maps)
(en dan gaan mensen zeuren dat iOS6 trager en battery vreet...)
Het wordt dan ook aangeraden dat je alleen de GM-versies gebruikt.
Torrents vast welquote:
Had last van backlight bleeding helaasquote:
Jammer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had last van backlight bleeding helaas
Nu verholpen, prima servicequote:
jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu verholpen, prima service
Wel soms wat overdreven, was vandaag bij de Apple store omdat mn oplaadsnoertje al na twee maanden bijna kapot is. Moet ik helemaal een genius afspraak maken om dat te laten controleren etcetera. Dus morgen weer terug... je zou maar van ver komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu verholpen, prima service
Mijn iPad van de iCentre moesten ze(iCentre) ook opsturen voor een controle. Daarna belden ze dat ze daar de dooie pixel ook hadden gezien en toen kreeg ik een nieuwe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef thettes het volgende:
[..]
Wel soms wat overdreven, was vandaag bij de Apple store omdat mn oplaadsnoertje al na twee maanden bijna kapot is. Moet ik helemaal een genius afspraak maken om dat te laten controleren etcetera. Dus morgen weer terug... je zou maar van ver komen.
Toch niet zo gek? Het is onwijs druk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef thettes het volgende:
[..]
Wel soms wat overdreven, was vandaag bij de Apple store omdat mn oplaadsnoertje al na twee maanden bijna kapot is. Moet ik helemaal een genius afspraak maken om dat te laten controleren etcetera. Dus morgen weer terug... je zou maar van ver komen.
je kunt die afspraken ook nog eens via internet maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef nelisb het volgende:
[..]
Toch niet zo gek? Het is onwijs druk.
Bij de tandarts en de dokter moet je die toch ook maken?
als het na een paar minuten weer weg is is het niet ingebrand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wist niet dat lcd-scherm ook last van inbranden kunnen hebben, maar mijn iPad 2 heeft daar duidelijk last van. Na een tijdje Safari gebruikt te hebben kan je de urlbalk duidelijk zien op een egale achtergrond. Na een paar minuten is het weer weg, maar het is wel een beetje matig.
Ik was bij Dixonsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef thettes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik was bij Dixons
Hij keek, pakte een nieuwe en ik kon gaan
Het is toch overdreven dat zo'n jongen daar niet mag beoordelen of mijn kabeltje stuk is (nogal duidelijk te zien). Ik heb een bon bij me. Loop naar achter en pak een nieuwe, klaar. Niks mis met die genius bar als je er echt niet uitkomt of als er een specifieker defect is, maar dit is zo algemeen dat een dergelijke bureaucratische handeling echt onnodig is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef nelisb het volgende:
[..]
Toch niet zo gek? Het is onwijs druk.
Bij de tandarts en de dokter moet je die toch ook maken?
zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:39 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is toch overdreven dat zo'n jongen daar niet mag beoordelen of mijn kabeltje stuk is (nogal duidelijk te zien). Ik heb een bon bij me. Loop naar achter en pak een nieuwe, klaar. Niks mis met die genius bar als je er echt niet uitkomt of als er een specifieker defect is, maar dit is zo algemeen dat een dergelijke bureaucratische handeling echt onnodig is.
Ik woon er een paar minuten fietsen vandaan en heb nog vakantie, dus voor mij is het geen probleem. Maar stel dat je in lutjebroek woont.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet.
wie weet heb je hem zelf gesloopt?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet.
wie weet heb je hem zelf gesloopt?
Tsja, ik kan al dat gedoe om een kabeltje van een paar knaken ook niet volgenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:53 schreef Aventura het volgende:
Snap niet dat je al dien moeite doet voor een kabeltje, een tientje en je hebt er al een.
Heb je er zelfs tweequote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:53 schreef Aventura het volgende:
Snap niet dat je al dien moeite doet voor een kabeltje, een tientje en je hebt er al een.
Is gewoon een bug in IOS5. Je bent niet de enige die er last van heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Croissant.fr het volgende:
Misschien kan ik m'n vraag hier neerplempen: mijn iPad 2 van een jaar oud heeft regelmatig dat safari crasht als ik een venster sluit. Als ik safari opnieuw open dan staat dit tabblad er weer tussen. Weten jullie hoe ik dit kan verhelpen? iOS 5.1.1 en 1.4 gb vrij van de 16 gb.
iOS6 zit in betafasequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wanneer komt er dan een update van iOS?
Dat zegt niets. Hoe lang heeft Google wel niet in de beta fase gezeten?quote:
Ja, dit is Apple, geen Googlequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Hoe lang heeft Google wel niet in de beta fase gezeten?
Halverwege september.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wanneer komt er dan een update van iOS?
Ik heb de echte gesloopt per ongelijk ( afgekneld tussen de deur) dus toen heb ik maar 2 kabeltjes gekocht van 3 meter. Volgens mij 8 euro per stuk, heb je nog een langere ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:53 schreef Aventura het volgende:
Ik ga de Gm downloaden als hij er is. Ik kan echt niet wachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:21 schreef nelisb het volgende:
Denk begin/halverwege oktober.
iOS 6 is pas bij beta 4. Normaal gaan ze tot 6 bèta's en dan nog een GM, die 3 komen niet binnen 3 weken verwacht ik.
Waarom zouden ze eigenlijk? Ik vind het design mooi, en het werkt goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben benieuwd of iOS ooit nog eens echt een flinke verandering zal ondergaan.
Het systeem wordt natuurlijk steeds soepeler en veelzijdiger, maar de basis is niet veel veranderd sinds de eerste iPhone.
Ach de final versie komt meestal binnen een week, dus de GM is geen must ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik ga de Gm downloaden als hij er is. Ik kan echt niet wachten.
Ik wil hem tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:50 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ach de final versie komt meestal binnen een week, dus de GM is geen must ofzo.
Absoluut, een bijzonder solide en goed systeem.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:46 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Waarom zouden ze eigenlijk? Ik vind het design mooi, en het werkt goed.
Ik denk opvouwbaar, of bijvoorbeel een heel klein dingetje zo groot als een sleutelhanger, waarmee je alles zo op een opvouwbaar plasticje of tafeltje projecteert. Zoiets verwacht ik dan. Opvouwbaar lijkt mij niks, ik vind iets met een vaste vorm altijd fijner in mijn hand dan siliconen. En nee geen siliconen tieten, dat vind ik echt een afknapperquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Absoluut, een bijzonder solide en goed systeem.
Maar ik zie het niet altijd zo blijven. Vooruitgang en vernieuwing zijn onvermijdelijk. Als we even ver vooruit kijken.. Stel, Apple blijft immens succesvol, hoe zou het nieuwste iDevice van 2022 er bijvoorbeeld uitzien? Ik denk niet meer met het springboard zoals we dat nu kennen.
Dan kan je net zo goed nu de beta nemen.quote:
Ik wil ook de beta.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed nu de beta nemen.
Wel eerst je udid registeren ergens, anders kan je hem nog niet installeren.
Jij hebt het ook een keer moeten leren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef nelisb het volgende:
Sorry maar als je dat allemaal al niet weet, wat moet je dan met een beta of een GM?
Als ik ios 6 heb wat zo werkt als ik hoop en van apple verwacht ( want ik weet dat apple dit kan) dan wil ik niet meer terug naar 5.1.1 hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef nelisb het volgende:
Verstandig! Nog 5-6 weken, overleef je wel.
Na een week iOS 6 merk je nog maar weinig verschil.
Zijn fixes voor hoor, heb zelf iOS6 gedraaidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef AppleOcean het volgende:
En laat maar![]()
Ik citeer
Let op! Beta’s van iOS 6 zijn niet bedoeld voor dagelijks gebruik en kunnen niet gebruikt worden door gewone gebruikers tenzij de UDID van het iOS-apparaat bij Apple staat geregistreerd. Het is niet toegestaan om te vragen naar en/of het uitwisselen van UDID’s en downloadlinks naar de iOS 6-betasoftware.
Ik wil niet dat apple weet dat ik software voor developers draai als consumentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn fixes voor hoor, heb zelf iOS6 gedraaid
Weten ze wss niet, en boeit ze ook 0quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:17 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik wil niet dat apple weet dat ik software voor developers draai als consument
Ja oke, dat is waar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weten ze wss niet, en boeit ze ook 0
Volgens mij moet je sn0wbreeze gebruiken, not surequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ja oke, dat is waar.
Voor die paar weken gaan ze echt niet bij een doodnormale consument de beta van ios 6 blokkeren. Kunnen ze beter al die installous mensjes opsporen, dat boeit ze veel meer, en dat doen ze ook niet. Ik ga het toch maar proberen.
Thx. Dat is geen jailbreak toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sn0wbreeze gebruiken, not sure
Nee, je kan ook alleen custom ipsw maken dacht ik, ik had hem zonder JB iigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Thx. Dat is geen jailbreak toch?
Kut. Wel dus
iSHSHit installen op jeiPadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:31 schreef AppleOcean het volgende:
En ik moet even de shsh blob van 5.1.1 opslaan met tinyumbrella. Maar dat moet ik ook nog uitzoeken.
En dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iSHSHit installen op jeiPad
Ja, die blobs kan je jezelf emailenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
En dan?
Slaat die de blobs ook op? Raak ik deze niet kwijt na een clean installen?
Xsellizequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |