Ik wil ook de beta.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed nu de beta nemen.
Wel eerst je udid registeren ergens, anders kan je hem nog niet installeren.
Jij hebt het ook een keer moeten leren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef nelisb het volgende:
Sorry maar als je dat allemaal al niet weet, wat moet je dan met een beta of een GM?
Als ik ios 6 heb wat zo werkt als ik hoop en van apple verwacht ( want ik weet dat apple dit kan) dan wil ik niet meer terug naar 5.1.1 hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef nelisb het volgende:
Verstandig! Nog 5-6 weken, overleef je wel.
Na een week iOS 6 merk je nog maar weinig verschil.
Zijn fixes voor hoor, heb zelf iOS6 gedraaidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef AppleOcean het volgende:
En laat maar![]()
Ik citeer
Let op! Beta’s van iOS 6 zijn niet bedoeld voor dagelijks gebruik en kunnen niet gebruikt worden door gewone gebruikers tenzij de UDID van het iOS-apparaat bij Apple staat geregistreerd. Het is niet toegestaan om te vragen naar en/of het uitwisselen van UDID’s en downloadlinks naar de iOS 6-betasoftware.
Ik wil niet dat apple weet dat ik software voor developers draai als consumentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn fixes voor hoor, heb zelf iOS6 gedraaid
Weten ze wss niet, en boeit ze ook 0quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:17 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik wil niet dat apple weet dat ik software voor developers draai als consument
Ja oke, dat is waar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weten ze wss niet, en boeit ze ook 0
Volgens mij moet je sn0wbreeze gebruiken, not surequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ja oke, dat is waar.
Voor die paar weken gaan ze echt niet bij een doodnormale consument de beta van ios 6 blokkeren. Kunnen ze beter al die installous mensjes opsporen, dat boeit ze veel meer, en dat doen ze ook niet. Ik ga het toch maar proberen.
Thx. Dat is geen jailbreak toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sn0wbreeze gebruiken, not sure
Nee, je kan ook alleen custom ipsw maken dacht ik, ik had hem zonder JB iigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Thx. Dat is geen jailbreak toch?
Kut. Wel dus
iSHSHit installen op jeiPadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:31 schreef AppleOcean het volgende:
En ik moet even de shsh blob van 5.1.1 opslaan met tinyumbrella. Maar dat moet ik ook nog uitzoeken.
En dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iSHSHit installen op jeiPad
Ja, die blobs kan je jezelf emailenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
En dan?
Slaat die de blobs ook op? Raak ik deze niet kwijt na een clean installen?
Xsellizequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |