Dat vind ik dan wel weer meevallen. Zeker niet kinderachtiger dan de voorgaande SimCity's.quote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet dat er vreselijk kinderachtig uit. Ik ben benieuwd.
Het is natuurlijk altijd makkelijk om dat 'NOT FINAL SOFTWARE' te missen. Staat er ook helemaal niet groot ofzo.quote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet dat er vreselijk kinderachtig uit. Ik ben benieuwd.
Precies. Vind die screen er prima uit zien.quote:Op maandag 10 december 2012 01:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer meevallen. Zeker niet kinderachtiger dan de voorgaande SimCity's.
Niet mee eens trouwens, ook de eerdere screenshots zien er kinderlijk en Societies-achtig uit. "Not final software" is natuurlijk ook niet echt geruststellend zo kort voor de launch, ze hebben tijd om dingen te veranderen, maar waarschijnlijk zal het uiteindelijke product grotendeels overeenkomen met wat we zien.quote:Op maandag 10 december 2012 11:28 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Precies. Vind die screen er prima uit zien.
Leuk, steden in blokken met enorme ruimtes er tussen. Ziet er niet uit manquote:
Nee kan niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef DarkAccountant het volgende:
Zou je eigenlijk kunnen terraformen in SC5?
Die optie heb ik nog in geen enkel filmpje voorbij zien komen.
Zou wel jammer zijn als je niet zelf het landschap kan bepalen of een stad die je kent nabouwen.
Als er überhaupt gemod kan gaan worden.. Of is dat al bevestigd?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Als de modders bezig gaan zul je vast wel een regio kunnen downloaden ofzo. Maar het blijft stom dat het niet kan inderdaad.
Kan je apart kopen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:22 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het allemaal zo Amerikaans is.. Zouden ze ook een Euro-mode doen?
Als je de Digital Deluxe Edition koopt krijg je die er extra bij.quote:
Verwacht maar geen mod tools, anders kunnen ze geen betaalde DLC meer uitbrengenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:05 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Als er überhaupt gemod kan gaan worden.. Of is dat al bevestigd?
Dat Multi-play city filmpje gezien, het lijkt wel of steden beperkt zijn in hun grootte.
[ afbeelding ](Een volgebouwde stad in een regio?)
Nog steeds erg nieuwsgierig, iets minder enthousiast, en het gaat zeker geen direct buy worden.
Erg kleinquote:[ afbeelding ](Een volgebouwde stad in een regio?)
Nog steeds erg nieuwsgierig, iets minder enthousiast, en het gaat zeker geen direct buy worden.
Ik denk dan ook dat dit de grootste misser is die ze gaan maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Erg klein![]()
Het landschap ziet er wel mooi uit maar als je niet eens zelf kan terraformen bah.
Dit dus, juist de enorme verscheidenheid aan gebouwen, landschappen etc maakten het spels zo interessant.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:31 schreef DarkAccountant het volgende:
Dat soort van mensen, die er enorm veel tijd in steken en echt gepassioneerd zijn door dit spel, die zal je nu wel verliezen denk ik. (En die mensen zijn vaak professionals hé, dat zijn bv. architecten in opleiding die in hun vrije tijd Sim City speelden en gebouwen gingen ontwerpen).
dat is toch met elk nieuw spel zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |