Release datum staat op 5 maart oid, dan moeten de hardcopies wel begin feb in productie gaan. Dan zou de game inmiddels behoorlijk in de laatste fases moeten zitten qua developmentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Zal we een beta van een week worden ofzo
Je internetverbinding ligt er uit, je kan niet spelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er serieus mensen niet altijd online? Ik snap het probleem niet zo.
En dat is bij andere multiplayer spellen niet zo? Battlefield 3 kan je toch ook niet online spelen als je geen internet hebt?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je internetverbinding ligt er uit, je kan niet spelen.
De servers van EA liggen er uit, je kan ook niet spelen.
Lijkt me reden genoeg.
of wat dacht je van ff in de trein een potje gamen? Of op vakantie?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je internetverbinding ligt er uit, je kan niet spelen.
De servers van EA liggen er uit, je kan ook niet spelen.
Lijkt me reden genoeg.
Ook dat inderdaad. Maar dat doe ik zelf nooit.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
of wat dacht je van ff in de trein een potje gamen? Of op vakantie?
Ik heb in 2012 een half jaar alleen internet gehad op m'n telefoon en verder nergens.. Dan wil je dit soort shit niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er serieus mensen niet altijd online? Ik snap het probleem niet zo.
Kom maar terug als je het hebt gespeeld.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef blow... het volgende:
Ik vind het wel mooi voor wat ik kan zien nu hoor.
Wat dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kom maar terug als je het hebt gespeeld.
Ik wacht wel even tot het spel helemaal ''af'' is...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kom maar terug als je het hebt gespeeld.
De vraag is wie het allemaal gespeeld heeft. Niemand namelijk, er is nog geen beta. Ik heb het twee keer (E3, gamescom) en ik ga de laatste versie woensdag spelen. Mochten er vragen zijn: shoot, dan kan ik die meenemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot het spel helemaal ''af'' is...
Zag er allemaal veel belovend uit , de reacties hier in dit topic niet helaas...
Ik wacht jou preview graag af Phenoquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is wie het allemaal gespeeld heeft. Niemand namelijk, er is nog geen beta. Ik heb het twee keer (E3, gamescom) en ik ga de laatste versie woensdag spelen. Mochten er vragen zijn: shoot, dan kan ik die meenemen.
Een beetje zoals jouw ouders zich gedroegen op je geboortedag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef Kiyoaki het volgende:
Wel grappig hoe ze met zoveel trots en fanfaremuziek iets tonen wat er zo overduidelijk beroerd uit ziet.
Beetje last van emotietjes joh? Rukkertje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een beetje zoals jouw ouders zich gedroegen op je geboortedag.
Is er uberhaubt iets zichtbaar qua modbaarheid, op zijn minst de mogelijkheid om lots te maken? Zijn er nog variaties in thema's per regio?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is wie het allemaal gespeeld heeft. Niemand namelijk, er is nog geen beta. Ik heb het twee keer (E3, gamescom) en ik ga de laatste versie woensdag spelen. Mochten er vragen zijn: shoot, dan kan ik die meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |