Maar Leverkusen kon na de wedstrijd wel om Messi zijn shirtje vechtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe die club de laatste 16 kon bereiken, net als CSKA Moskou en APOEL zelfs de laatste 8 en dan heb je het over Champions League!!!
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Toch wel vreemd dat je als je voor Ajax bent je voor een Duitse club moet zijn vanavond.
Omdat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Toch wel vreemd dat je als je voor Ajax bent je voor een Duitse club moet zijn vanavond.
Joden die Duitsers steunenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Gedoe met potten bij de loting.quote:
Omdat Ajax wel op het hoogste podium wil spelen maar de grote clubs liever niet wil loten.quote:
Iets met potjes ofzo. Pot 2 en 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?
quote:
ik ben voor de jongquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Als Kyiv wint zitten ze in Pot 3.quote:
Hoeft niet als je in pot2 zit kan je ook een lastige club uit pot3 loten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Owja, natuurlijk. Had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iets met potjes ofzo. Pot 2 en 3
Joden, Duitsers, Tweede Wereldoorlogquote:
Ik vond hem hilarischquote:
Je meent 't.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Kyiv wint zitten ze in Pot 3.
Hebben er normaliter niks te zoeken idd. Maar een beetje geluk en een gunstige loting kan al een hoop schelen. Met als resultaat dat je vervolgens compleet weggespeeld word door de Real's en Barcelona's van deze wereld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe die club de laatste 16 kon bereiken, net als CSKA Moskou en APOEL zelfs de laatste 8 en dan heb je het over Champions League!!!
Ik ben voor allebeiquote:
Nee. Was een grapje.quote:
Ajax had ook bijna een tweede pak slaag gekregen van Real, was het niet voor de knipoog Kroaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben er normaliter niks te zoeken idd. Maar een beetje geluk en een gunstige loting kan al een hoop schelen. Met als resultaat dat je vervolgens compleet weggespeeld word door de Real's en Barcelona's van deze wereld.
Nee, want nog maar 135 minuten te gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Maak even die 2-2 voor rust anders wordt het niks meer
Das wel handig om te weten, kan ik in de 2e helft de Xbox aanslingerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Maak even die 2-2 voor rust anders wordt het niks meer
Nee maar het is gewoon teveel risico, zoals ik al zei: een quote boven de 2 is al genoeg voor dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want ik kan van te voren weten dat Kiev twee keer uit het niets scoort?
Ze moeten deze winnen voor mn unibetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, want nog maar 135 minuten te gaan
wat heeft jouw verlies met Unibet te maken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze moeten deze winnen voor mn unibetWat een grafsite is dat ook.. als mn centen op zijn ga ik ook niks meer bijstorten.
Wat een grafgokker ben jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze moeten deze winnen voor mn unibetWat een grafsite is dat ook.. als mn centen op zijn ga ik ook niks meer bijstorten.
Hij heeft gestort--> vind het een kutsite qua manier van werken -->besluit niet meer verder te gaan als geld op is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat heeft jouw verlies met Unibet te maken?
Laat mij gewoon even lekker zeikenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat heeft jouw verlies met Unibet te maken?
Nog een goed voorbeeld inderdaad. Ajax had tegen Real ook twee keer helemaal niks in te brengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ajax had ook bijna een tweede pak slaag gekregen van Real, was het niet voor de knipoog Kroaat.
Unibet is 1 van de meest gebruiksvriendelijke Bookmakers die er isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij heeft gestort--> vind het een kutsite qua manier van werken -->besluit niet meer verder te gaan als geld op is.
Denk dat dat het is.
Tweede keer: twee onterecht afgekeurde doelpuntenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog een goed voorbeeld inderdaad. Ajax had tegen Real ook twee keer helemaal niks in te brengen.
Klopt, vind ik ook. Maarja, wie zijn wij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Unibet is 1 van de gebruiksvriendelijke Bookmakers die er isprima site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ik bepaal altijd zelf nog wel wat ik teveel risico vind of niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon teveel risico, zoals ik al zei: een quote boven de 2 is al genoeg voor dit soort wedstrijden.
Joden, Duitsers.quote:
Ja moet je ook vooral doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bepaal altijd zelf nog wel wat ik teveel risico vind of niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog een goed voorbeeld inderdaad. Ajax had tegen Real ook twee keer helemaal niks in te brengen.
Maar dat is niet goed voor de puntenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Joden, Duitsers.
Maar ik ben niet voor de nummer 4 van Duitsland want ik zie dan liever de nummer 2 van Oekraine in de CL.
So what.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tweede keer: twee onterecht afgekeurde doelpunten
3e in de ploegentijdritquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
BMGfalers. Lijken wel op die wielrenners van de Rabobank.
het is de schuld van de rabobankquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
BMGfalers. Lijken wel op die wielrenners van de Rabobank.
En 1e in het ploegenklassement en 3 man in de top 10 van het rodetruiklassement. Falers.quote:
Dat boeit mij dan weer niet, ben allang blij dat de NOS niet Ajax én Feijenoord moet laten zien 6 speelronde's lang.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed voor de punten
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En 1e in het ploegenklassement en 3 man in de top 10 van het rodetruiklassement. Falers.
Zie de PI dus.
Ben jij waarzegger dan? Waarom gok je verkeerd dan vandaag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
So what.Zelfs al waren die wel goedgekeurd dan had Real gewoon even aangezet en hadden ze alsnog 2-5 gewonnen. En dan heb ik het nog niet eens over het simpele feit dat Real al lang en breed geplaatst was.
grafreclamequote:
Ik vind 'm juist wel grappig. Bijna alle andere reklames zijn erger.quote:
PLUSquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist wel grappig. Bijna alle andere reklames zijn erger.
Zoals dat kutzonnestelselquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist wel grappig. Bijna alle andere reklames zijn erger.
Dat soort verzameltijdschriften heb je eens in de zoveel tijd.quote:
wtf kneusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Joden, Duitsers.
Maar ik ben niet voor de nummer 4 van Duitsland want ik zie dan liever de nummer 2 van Oekraine in de CL.
ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wtf kneus
Liever een Duits team dan een Oostblok team
Dat merkte ik ook al ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Rickazio het volgende:
Dynamo nieuw logo die op de vorm geīnspireerd is van BMG?
ongewoon danquote:
De beste de jong speelt bij Ajaxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong is niet goed genoeg voor de top van de Bundesliga. Goed voor een middenmoter, maar geen echte topper voor een topclub daar.
hihaho.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De beste de jong speelt bij Ajax
Maar de duurste helaas nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij City.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Voel je jezelf dan lelijker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik kan die kop van die Nivea-gast niet uitstaan
hondenlulquote:
Siem de Jong in de spits, zo goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dat treft want BMG is geen topclub.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong is niet goed genoeg voor de top van de Bundesliga. Goed voor een middenmoter, maar geen echte topper voor een topclub daar.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Klopt. Die 4e plaats was een uitschieter. Maar de fans verwachten wel heel wat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat treft want BMG is geen topclub.
Stop det men!quote:
Want er is maar één verdedigerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeksde verdediger loopt dezelfde meters.
Ter Stegen ook al, met zijn Duitse accentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Snoeks vind het lastig de naam van Kranjcar uit te spreken
Er zijn ook 2 spitsen en er zijn 2 centrumverdedigers.quote:
En wat als een spits doorjaagt op de keeper?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook 2 spitsen en er zijn 2 centrumverdedigers.
Het ging om die specifieke gevallen, waar de spits evenveel meters aflegde als de verdediger.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En wat als een spits doorjaagt op de keeper?
Dante speelt bij Bayern en Brouwes komt geloof ik net van een blessure terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom speelt Dante of Brouwers niet?
Dante is naar Bayernquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom speelt Dante of Brouwers niet?
Brouwers niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dante is naar Bayern
Brouwers niet goed genoeg
Sowieso een matige verdediger, maar hij speelt wel een hele slechte pot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef sausagin het volgende:
[..]
Heeft zijn beste tijden gekend , is al 34.
In het centrum derde keuze. Vorig seizoen achter Dante en stranzl en nu achter dominguez en stranzlquote:
Ik zal hem Whatsappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
kan die commentator zijn tering bek even houden
Dacht dat hij vorig jaar ook nog wel veel minuten maakte.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef XL het volgende:
[..]
In het centrum derde keuze. Vorig seizoen achter Dante en stranzl en nu achter dominguez en stranzl
Kiev speelt echt heel zwak hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Kiev heeft gewoon betere spelers dan Gladbach en speelt daarnaast ook beter. Ze verdienen het om door te gaan.
Valt reuze tegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Kiev heeft gewoon betere spelers dan Gladbach en speelt daarnaast ook beter. Ze verdienen het om door te gaan.
Onzin. Ze counteren knap, maar zulke goede spelers hebben ze niet hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Kiev heeft gewoon betere spelers dan Gladbach
Stranzl was veel geblesseerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat hij vorig jaar ook nog wel veel minuten maakte.
Ze hebben geen Reus meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef sausagin het volgende:
[..]
De beste spelers zijn weg na zo'n glorie seizoen
Zet ze een jaar in de Eredivisie. Ben benieuwd waar ze aan het eind van het jaar staanquote:
Anderlecht, Celtic horen naar mijn mening er wel tussen ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Spartak Moskou/Fenerbahce
Basel/Cluj
Helsingborg/Celtic
Mönchengladbach/Kiev
Kopenhagen/Lille
BATE Borisov/Kiryat Shmona
AEL/Anderlecht
Zagreb/Maribor
Braga/Udinese
Málaga/Panathinaikos
Dan ga je je toch afvragen waarom dit zo nodig in de CL moet.
Ach, een Lille en een Celtic horen daar wel thuis. Spartak, Kyiv, Fener, Pana ook wel. Een een verrassing uit een van de toplanden is ook prima.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Basel/Cluj
Helsingborg/Celtic
Mönchengladbach/Kiev
Kopenhagen/Lille
AEL/Anderlecht
Zagreb/Maribor
Braga/Udinese
Málaga/Panathinaikos
CL begint sowieso altijd pas na de groepsfasequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Basel/Cluj
Helsingborg/Celtic
Mönchengladbach/Kiev
Kopenhagen/Lille
AEL/Anderlecht
Zagreb/Maribor
Braga/Udinese
Málaga/Panathinaikos
Top 3, minimaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zet ze een jaar in de Eredivisie. Ben benieuwd waar ze aan het eind van het jaar staan.
6dequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zet ze een jaar in de Eredivisie. Ben benieuwd waar ze aan het eind van het jaar staan.
Celtic-Helsingborg moet wel van heel laag niveau zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Basel/Cluj
Helsingborg/Celtic
Mönchengladbach/Kiev
Kopenhagen/Lille
AEL/Anderlecht
Zagreb/Maribor
Braga/Udinese
Málaga/Panathinaikos
Eerste?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
22 clubs, 2 poule's van 11 dus 10 wedstrijden en de beste 2 van de poules in de halve finale, veel leuker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef sausagin het volgende:
[..]
CL begint sowieso altijd pas na de groepsfase
Valt wel mee hoor, Feyenoord had zelfs meer in te brengen tegen Kievquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daarom.. Dan pas zie je wat echt slecht is
Noh man, knockout-fase is juist het leukst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
22 clubs, 2 poule's van 11 dus 10 wedstrijden en de beste 2 van de poules in de halve finale, veel leuker.
Celtic verloor twee jaar geleden met 4-0 van Utrecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anderlecht, Celtic horen naar mijn mening er wel tussen ja.
Hoe meer teams van verschillende landen hoe beter vind ik. Oorspronkelijk was het bedoeld voor de landskampioenen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Basel/Cluj
Helsingborg/Celtic
Mönchengladbach/Kiev
Kopenhagen/Lille
AEL/Anderlecht
Zagreb/Maribor
Braga/Udinese
Málaga/Panathinaikos
Luuk moet een vrije rol krijgen achter Camargo..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
Spelen ze daar altijd met 2 spitsen bij Gladbach? Is niet echt handig voor De Jong volgens mij.
Utrecht won bijna van Liverpool.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Celtic verloor twee jaar geleden met 4-0 van Utrecht.
Dat stelt geen reet voor.
geen idee , dacht dat De camargo diepe spits was vroegerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
Spelen ze daar altijd met 2 spitsen bij Gladbach? Is niet echt handig voor De Jong volgens mij.
Duitsland is het land van de 4-4-2quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
Dortmundquote:
Vorig seizoen vaak 1 echte spits en Reus vanaf het middenveld als aanvallerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
Camargo is eigenlijk ook maar een rechterspits.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luuk moet een vrije rol krijgen achter Camargo..
De mooiste club van Duitsland.quote:
Dat heb ik meer als ik Tel Aviv ziequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
Jezus Christus wat moet dat in Europa?
KARLSRUHE SCquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mooiste club van Duitsland.
Liverpool stelt ook geen reet meer voor.quote:
Was het maar waar dat hij bij Schalke speeldequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar ligt Kiryat Shmona?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
Jezus Christus wat moet dat in Europa?
Wattenscheid '09quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israelquote:
Utrecht won bijna van Napoli.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Liverpool stelt ook geen reet meer voor.
Israelquote:
Bayern, Schalkequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland is het land van de 4-4-2
Alleen dortmund speelt 4-2-3-1 zowat.
Ah.quote:
Of BVBquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand die bij Borussia zei dus alsnog.
Napoli is sindsdien er wel op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht won bijna van Napoli.
zo vroeg oordelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
15 miljoen voor Luuk de Jong. Wat een zonde van het geld.
Ben Saharquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Ik volg het Israelisch voetbal niet echt.
Niet echt zonde, alleen heeft een verkeerde club hem gekochtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Bayern.. mwah. Tegenwoordig wel vaker ja. Schalke inderdaad wel.quote:
Je bent denk ik niet de enige.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Ik volg het Israelisch voetbal niet echt.
Es gibt nur eine Borussiaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand die bij Borussia zei dus alsnog.
Adebayor was maar 6 miljoen las ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet echt zonde, alleen heeft een verkeerde club hem gekocht
Luuk de Jong is een zwaar overschatte speler. Beetje zoals Dirk Kuyt, alleen compenseerde Kuyt nog veel met werklust, strijd en passie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Luuk de Jong is een zwaar overschatte speler. Beetje zoals Dirk Kuyt, alleen compenseerde Kuyt nog veel met werklust, strijd en passie.
BVB 09.quote:
Klopt maar zijn salaris compenseertquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Adebayor was maar 6 miljoen las ik.
Scheiss-BVBquote:
Haten op BVB.quote:
Hij moet gewoon wennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, dan had die bij een zondagsderdeklasser moeten gaan spelen
Wat moet Buttner dan zenuwachtig zijn als Evra onverwacht uitvalt en hij zijn debuut in de CL moet makenquote:
Die gaat huilend om zijn moeder roepen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet Buttner dan zenuwachtig zijn als Evra onverwacht uitvalt en hij zijn debuut in de CL moet maken
Op basis van 1 wedstrijd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef Paxcon het volgende:
De Jong is dan ook gewoon een hele beperkte, middelmatige speler.
Don't fuck with the Buttnersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gaat huilend om zijn moeder roepen.
Wat heeft hij volgens jou dan verder laten zien? Behalve tegen die zwakke eredivsieclubs scoren? Op hoog niveau heeft hij zich nog nooit bewezen.quote:
Is ie al gepresenteerd? Lijkt me zo mooi met dat nummer 45 shirt in de hand naast Fergie die zich nog steeds afvraagt wie zijn scouts in hemelsnaam hebben binnengehaald.quote:
Wedstrijd tegen Benfica vorig jaar, speelde hij zeer goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heeft hij volgens jou dan verder laten zien? Behalve tegen die zwakke eredivsieclubs scoren? Op hoog niveau heeft hij zich nog nooit bewezen.
Hij krijgt rugnummer 21 en zit op de bank tegen Fulham, zelfs in de basis als er iets met Evra overkomt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Is ie al gepresenteerd? Lijkt me zo mooi met dat nummer 45 shirt in de hand naast Fergie die zich nog steeds afvraagt wie zijn scouts in hemelsnaam hebben binnengehaald.
25 goals is niet goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, vond ik ook al tijdens z'n twentetijd
Ferguson vind hem 1 van de meest veelbelovende LB`s van Europaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Is ie al gepresenteerd? Lijkt me zo mooi met dat nummer 45 shirt in de hand naast Fergie die zich nog steeds afvraagt wie zijn scouts in hemelsnaam hebben binnengehaald.
Koekkoekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is leuk als de commentator Tsjakka zegt bij een doelpunt
Kezman en Afonso Alves maakte er zelfs meerquote:
Malki scoorde ook vaak, is dat ook een goede speler?quote:
Kan hij ook worden, zeker met toppers om hem heen bij United.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ferguson vind hem 1 van de meest veelbelovende LB`s van Europa
Malki scoorde intikkersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Malki scoorde ook vaak, is dat ook een goede speler?
En vleminckxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk gaan afzeiken hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ferguson vind hem 1 van de meest veelbelovende LB`s van Europa
en vergeet Matavz niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hij is een prima backquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan hij ook worden, zeker met toppers om hem heen bij United.
Het is echt geen slechte speler.
Dat is leuk maar Luuk de Jong laat zien meer te kunnen dan scoren..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kezman en Afonso Alves maakte er zelfs meer
Malki creerde geen reet, die stond alleen op de goede plaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de stroot scoort amper en hij is een goede spelerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Höcher?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tegen Willem II, VVV en De Graafschap (en Groningen) scoort iedereen
De Stroot laat andere scoren, als dat telde dan stond hij al op 299 goalsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de stroot scoort amper en hij is een goede speler
De Stroot is een verdedigende middenvelder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Benfica vorig jaar, speelde hij zeer goed.
quote:
Deze baas weet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Malki is echt een baas, maar voetballen kan hij niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Malki creerde geen reet, die stond alleen op de goede plaats.
Ook een kunst, maar toch.
Jij zegt dat hij nooit wat heeft laten zien in topwedstrijden.quote:
Hij is dus gewoon een wingman, gelet op zijn lelijke vriendin scoort hij zelf heel matig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Stroot laat andere scoren, als dat telde dan stond hij al op 299 goals
Moet ie eens proberen om kansen te missen.quote:
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is dus gewoon een wingman, gelet op zijn lelijke vriendin scoort hij zelf heel matig.
Topspeler, zou de opvolger van van Persie moeten worden. Dat Arsene zijn talent niet ziet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |