Maar Leverkusen kon na de wedstrijd wel om Messi zijn shirtje vechtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe die club de laatste 16 kon bereiken, net als CSKA Moskou en APOEL zelfs de laatste 8 en dan heb je het over Champions League!!!
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Toch wel vreemd dat je als je voor Ajax bent je voor een Duitse club moet zijn vanavond.
Omdat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Toch wel vreemd dat je als je voor Ajax bent je voor een Duitse club moet zijn vanavond.
Joden die Duitsers steunenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Gedoe met potten bij de loting.quote:
Omdat Ajax wel op het hoogste podium wil spelen maar de grote clubs liever niet wil loten.quote:
Iets met potjes ofzo. Pot 2 en 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij. Why this?
quote:
ik ben voor de jongquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Als Kyiv wint zitten ze in Pot 3.quote:
Hoeft niet als je in pot2 zit kan je ook een lastige club uit pot3 loten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Nober het volgende:
Owja, natuurlijk. Had ik wel gelezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iets met potjes ofzo. Pot 2 en 3
Joden, Duitsers, Tweede Wereldoorlogquote:
Ik vond hem hilarischquote:
Je meent 't.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Kyiv wint zitten ze in Pot 3.
Hebben er normaliter niks te zoeken idd. Maar een beetje geluk en een gunstige loting kan al een hoop schelen. Met als resultaat dat je vervolgens compleet weggespeeld word door de Real's en Barcelona's van deze wereld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe die club de laatste 16 kon bereiken, net als CSKA Moskou en APOEL zelfs de laatste 8 en dan heb je het over Champions League!!!
Ik ben voor allebeiquote:
Nee. Was een grapje.quote:
Ajax had ook bijna een tweede pak slaag gekregen van Real, was het niet voor de knipoog Kroaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hebben er normaliter niks te zoeken idd. Maar een beetje geluk en een gunstige loting kan al een hoop schelen. Met als resultaat dat je vervolgens compleet weggespeeld word door de Real's en Barcelona's van deze wereld.
Nee, want nog maar 135 minuten te gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Maak even die 2-2 voor rust anders wordt het niks meer
Das wel handig om te weten, kan ik in de 2e helft de Xbox aanslingerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Maak even die 2-2 voor rust anders wordt het niks meer
Nee maar het is gewoon teveel risico, zoals ik al zei: een quote boven de 2 is al genoeg voor dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want ik kan van te voren weten dat Kiev twee keer uit het niets scoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |