Dat was echt prachtig. Die negert met z'n volle gewicht aan zo'n katapult hangen terwijl 2 gasten de uiteinden vasthielden. Die balonnen gingen me een partij ver. Echt geweldig om te zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
dat was de groep een metertje of 10 terug en iets dichter bij het pad![]()
die hadden ook 2 tenten + veel wapentuig ja
jij stond ook rechts op camping 3 ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was echt prachtig. Die negert met z'n volle gewicht aan zo'n katapult hangen terwijl 2 gasten de uiteinden vasthielden. Die balonnen gingen me een partij ver. Echt geweldig om te zien.
Was btw heerlijk wakker worden met die techno van die gasten 's ochtends. En dat meen ik...op zich geen verkeerde wekker als je het vergelijkt met de kotsgeluiden en de ole ole megafoon van die gasten met het IQ van een kwal die in het verlengde van dat rechterpad stonden. Man man, wat een teringmongolen waren dat zeg. Zulke domme, primitieve mensen heb ik zonder grappen in m'n leven nog nooit gezien.
hier nog eenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij voor het eerst in een lange tijd dat ik níet ziek ben na een festival
Ik ben de roeipolonaise begonnen met mijn groepjequote:
Werd er touwtje gesprongen? niet gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:00 schreef TheFastOne het volgende:
Lima was toen heel gezellig, met touwtje springen als hoogtepunt
Ik heb jou deze keer niet gespot. Je "moppie" welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Yep, met m'n moppie erbij (ze is toch maar weer wel gegaan nadat ze 2 kaartjes bij Converse gewonnen had) Veronica Falls is echt zo een rammelbandje dat ik aan haar kan slijten.
Jij nog gekwist ??
Ik zag naderhand op de weg naar de Alphatent een groepje mensen touwtjespringen zonder touw. Zag er erg goed uit. Stond een heel groepje bij te kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:43 schreef ItsMeMB het volgende:
[..]
Werd er touwtje gesprongen? niet gezien
Baasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben de roeipolonaise begonnen met mijn groepje
Veel groepen gezien die, met of zonder touw, er vrolijk op los draaiden en sprongen. Zelf ook nog wel eens ingesprongenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag naderhand op de weg naar de Alphatent een groepje mensen touwtjespringen zonder touw. Zag er erg goed uit. Stond een heel groepje bij te kijken.
Vervolgens haalt iemand een touw uit zijn zak en gaan ze echt touwtje springen...*zoef*, iedereen weg
Das in de Bravo toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Deze bedoelen we toch?
[ afbeelding ]
100% Limaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das in de Bravo toch?
Op zaterdagavond was er bij de Russendisco in de Lima ook een roeipolonaisedaar had ik het over...
Dan is dat hemquote:
Als het goed is is dit het begin, drie vrienden van me zaten achter me. Ik heb het zichtbaar naar mijn zin op deze foto!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is dat hemqua vloer dacht ik dat het de Bravo was
Die roeipolonaise dus, ik zat ergens vooraan (want mijn vriendengroep danste vooral achterin de Lima)
Jij met hoedje en wit shirt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:33 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als het goed is is dit het begin, drie vrienden van me zaten achter me. Ik heb het zichtbaar naar mijn zin op deze foto!
Wij stonden helemaal vooraan, menig polonaise ingezet, Limbo gedaan en een Russische Kringdans... smullen was het!quote:
Dat heb ik ook! Echt niet fijn..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet verkouden, wel voelt het alsof er een kettingzaag bezig is in mijn keel en dat ik bij slikken elke keer glas naar binnen slik of zoMja, was het waard
Berenburgquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:47 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Echt niet fijn..
Iemand een goede tip om dat weg te krijgen?
Lima is altijd top snachts, alleen maar feestende mensen die echt lol komen maken. Lekker buiten ook enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wij stonden helemaal vooraan, menig polonaise ingezet, Limbo gedaan en een Russische Kringdans... smullen was het!
Limbo en kringdans heb ik ook nog gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wij stonden helemaal vooraan, menig polonaise ingezet, Limbo gedaan en een Russische Kringdans... smullen was het!
Zaterdag: ja!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:55 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Lima is altijd top snachts, alleen maar feestende mensen die echt lol komen maken. Lekker buiten ook enzo.
Ik vind nog steeds overal glitters van zaterdagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zaterdag: ja!
Zondag: neestemming zat er niet goed in en ik kon ook weinig met de muziek.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds overal glitters van zaterdag
Held!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Mijn eerste werkdag na Lowlands is echt zooooo enorm relaxed gegaan!
Die was nl gisteren al ipv vandaag zoals ik dachtOEPS!
Nou, de eerste werkdag zat ik heerlijk thuis met een boekje en een drankje hoor
![]()
Sukkel.
Had ik ook moeten doen, had het zwaar... vandaag nog steeds. Schor en verkouden, LL-cholera.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Mijn eerste werkdag na Lowlands is echt zooooo enorm relaxed gegaan!
Die was nl gisteren al ipv vandaag zoals ik dachtOEPS!
Nou, de eerste werkdag zat ik heerlijk thuis met een boekje en een drankje hoor
![]()
Sukkel.
Ik heb dit jaar voor het eerst in 8x Lowlands echt een stukje Kees van Hondt gedaan en moet zeggen dat ik t wel gezellig vond. Maar dat dat takkengezwaai nou godverrrdomme op de vrijdag overdag al begint vind ik wel een beeeeetje overdreven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:16 schreef Partingglass het volgende:
Lag meestal op tijd in de tent. Op zondag wel even naar Kees geweest. Maar al dat ondertussen afgezaagde gezwaai met takke netc is aan mij niet besteed. Wel leuk om te zien hoe iedereen plezier had. Nog even gekeken dat jankobus mee deed. Die man vind ik altijd erg leuk en ik had heb al heel lang niet meer live gezien. Vind zijn laatste projecten nooit zo leuk. Maar liedjes uit de goede oude tijd doen me altijd deugd
Zaterdag bij de Lima horen ze er bij, had echt een prachttak. Glowsticks er in, bijna een kerstboom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst in 8x Lowlands echt een stukje Kees van Hondt gedaan en moet zeggen dat ik t wel gezellig vond. Maar dat dat takkengezwaai nou godverrrdomme op de vrijdag overdag al begint vind ik wel een beeeeetje overdreven.
Ik heb hem na een drie kwartier ingeruild voor Jamie XX. Vond het leuk, maar voor eventjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:22 schreef Yuki het volgende:
Ik vond Kees ook wel een beetje overhyped eigenlijk. Best gezellig, maar na een uurtje had ik het echt wel gezien. De muziek was iig wel erg veel hetzelfde, in de tijd dat ik er was.
Ik heb de beveiliging nog picknicktafels tegen zien houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Bij kees van Hondt dreven uiteindelijk de containers en zelfs de houten eetbanken van voor bij de Lima door t publiek heenDat zijn loeizware banken man!
Ja die zag ik inderdaad op z'n kant liggen toen ik terugliep uit de grolsch richting de Limaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb de beveiliging nog picknicktafels tegen zien houden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zag ik inderdaad op z'n kant liggen toen ik terugliep uit de grolsch richting de LimaChaos
Kees doe ik een rondje en dan ga ik het geweld van gepaste afstand even bekijken. Lima is wat knusser.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb de beveiliging nog picknicktafels tegen zien houden
same here. behalve dan, dat ik 't eigenlijk helemaal niet leuk vondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem na een drie kwartier ingeruild voor Jamie XX. Vond het leuk, maar voor eventjes
Jankobus is een heldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:16 schreef Partingglass het volgende:
Lag meestal op tijd in de tent. Op zondag wel even naar Kees geweest. Maar al dat ondertussen afgezaagde gezwaai met takke netc is aan mij niet besteed. Wel leuk om te zien hoe iedereen plezier had. Nog even gekeken dat jankobus mee deed. Die man vind ik altijd erg leuk en ik had heb al heel lang niet meer live gezien. Vind zijn laatste projecten nooit zo leuk. Maar liedjes uit de goede oude tijd doen me altijd deugd
Waarheid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Kees doe ik een rondje en dan ga ik het geweld van gepaste afstand even bekijken. Lima is wat knusser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |