quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef SundayBacon het volgende:
Ik heb er nog vrij weinig hoop in dat Diablo III nog iets gaat worden
Het farmen klopt wel, het probleem is alleen dat met het farmen bij DII vond je nog noemenswaardige items die je kon verhandelen. Tegen normale prijzen (runes etc). Als je een goed item wil moet je al naar de AH omdat je anders inferno enzo niet overleeft, want de dingen die droppen ervoor zijn crap. En als je iets goeds wilt kopen op de AH dan kost dat 100 euro + of XXX mil van die idiote prijzenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde als DII...
Farmen tot je erbij neervalt. En omdat ze geen "mephisto/ball/blabla-runs" wilde hebben, hebben ze die valor stacks gemaakt. Maar helaas moet het bij de vast geroeste DII'ers op de eenvoudige manier.
Ik heb sinds het begin gespeeld, en ik amuseer me nog steeds. DII had trouwens ook 7 jaar nodig voordat het iets was, maar ook dat vergeten de meeste mensen.
AH is gewoon een ruilhuis. Maar dan zonder kans om geript te worden. En je hoeft niet te geven wat mensen er voor vragen. Gewoon vaak genoeg terug komen en jagen op koopjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het farmen klopt wel, het probleem is alleen dat met het farmen bij DII vond je nog noemenswaardige items die je kon verhandelen. Tegen normale prijzen (runes etc). Als je een goed item wil moet je al naar de AH omdat je anders inferno enzo niet overleeft, want de dingen die droppen ervoor zijn crap. En als je iets goeds wilt kopen op de AH dan kost dat 100 euro + of XXX mil van die idiote prijzen
De economie is al iets bijgetrokken, maar je ziet nog steeds tientallen items voor meer dan 10mil+ etc. Terwijl die items soms gewoon ronduit kut zijn
Geld uitgeven eraan is sowieso een no goquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
AH is gewoon een ruilhuis. Maar dan zonder kans om geript te worden. En je hoeft niet te geven wat mensen er voor vragen. Gewoon vaak genoeg terug komen en jagen op koopjes.
Ik heb met gear van 1,3 miljoen Diablo op Inferno verslagen. En dan was ik voor 90% van de tijd de tank.
Ondertussen heb ik genoeg leuke dingen gevonden om gear te kopen die 20 miljoen waard is, en nog steeds geen euro uitgegeven aan items. Daar doe ik namelijk echt niet aan.
Het is allemaal gewoon mogelijk. Alleen wil bijna niemand er moeite voor doen. Ik vind vrijwel elke farm run wel een craftingplan. Zelfs al 2 radiant jeweler plans gevonden.
Of je gaat gewoon een public game en helpt daar mensen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef bambino het volgende:
Iemand hier die toevallig net begonnen is met spelen of nieuwe char aan het maken is.
Verveel me dus kan wel helpen power levelen ofzo.
Vind farmen geen ruk aan, mijn items zijn nog niet goed genoeg om op de goede plekken te farmen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon een public game en helpt daar mensen.
Anders zelf farmen.
Dat gaat sowieso niet werken. Als je als level 60 bij iemand inspringt die level 1 is, dan krijgt die zo goed als geen XP erbij. De enige manier om te powerlevelen is met chars van ongeveer hetzelfde level. Het enige wat je kunt is iemand snel door de acts heen helpen om hem daarna als een mak schaapje zelf verder te laten gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Vind farmen geen ruk aan, mijn items zijn nog niet goed genoeg om op de goede plekken te farmen.
Vind het leuker om iemand low level te helpen en in een uur 20 levels te doen ofzo
Same here.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:59 schreef ssebass het volgende:
Jammer kan nog niet inloggen. Ben wel benieuwd.
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Toch mooi dat nog steeds iedereen loopt te miepen over dat D2 een betere endgame had dan D3 met paragon...
Leest dan echt niemand de hele patchnotes :/
Tja misschien is het gewoon de nostalgie van D1 en D2. Er is toch wel veel veranderd in D3 hoewel de meeste verandering best prima zijn. D2 was ook pas echt interessant na de uitbreiding en extra content zoals de ubers. Kijk maar eens naar de D2 items pre patch 1.0.9. daar kom je ook niet heel ver meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Toch mooi dat nog steeds iedereen loopt te miepen over dat D2 een betere endgame had dan D3 met paragon...
Leest dan echt niemand de hele patchnotes :/
Klopt ja, 1.0.4 is echt wel een significante update om het spel weer een stuk leuker en duurzamer te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Tja misschien is het gewoon de nostalgie van D1 en D2. Er is toch wel veel veranderd in D3 hoewel de meeste verandering best prima zijn. D2 was ook pas echt interessant na de uitbreiding en extra content zoals de ubers. Kijk maar eens naar de D2 items pre patch 1.0.9. daar kom je ook niet heel ver mee
Ooh, dat is nog even dan... Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here.
Als ik het goed lees duurt het tot vanmiddag 3 uur.
understatement van de eeuwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:37 schreef Monolith het volgende:
Mensen vergeten ook vaak even voor het gemak dat de enige reden dat je die hogere runes in D2 kon gebruiken het feit was dat er massaal gedupet werd. De droprate van een Zod rune was nog eventjes een tikkeltje lager dan een willekeurige legendary in D3.
quote:
Of was je niet serieus?quote:New System added: Paragon Levels
• After a player reaches level 60, killing monsters and completing combat challenge streaks (Killing Blow, Massacre, etc) will begin to award experience towards Paragon levels
• There are 100 Paragon levels
• Every Paragon level will reward you with:
• Core stats such as Strength, Dexterity, Intelligence, and Vitality in amounts similar to what you'd gain from a normal level
• 3% Magic Find and 3% Gold Find
In addition, a distinctive border will surround your character portrait in the in-game party frame to denote your Paragon progression, with a new frame earned after every ten levels. Your Paragon level will also be visible to other players wherever your normal level is shown.
Dit dus.. The good old days of having 150 stone of jordans for trade usagequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef ssebass het volgende:
Ja in D2 ging het ook vnl om handelen al was dit niet zo goed geregeld. Kijk maar naar al die game names met N ... .O ..... . Eigenlijk alles draaide om handelen en zo kwam ik ook aan mijn items. Heb in al die tijd maar een echte high rune gevonden en toch droen ik alleen maar duurste runewords. Dat is trouwens ook iets wat ik graag terug zie, runewords! Het bij elkaar zoeken van onderdelen om uiteindelijk een geniaal item te maken. Ook wel eens in de verkeerde volgorde erin gedaan of in het verkeerde item. Dat was klein beetje balen
Grootste probleem naar mijn idee met D3 was het ontbreken van aansprekende items. Niets stak er echt uit. In D2 had je de gear al in gedachte en werkte je daar naartoe. Unieke gear die iedereen wilde hebben. Kon je trots rondlopen met je enigma of COA ber cham. Dit wordt met de nieuwe legendaries al een stuk beter denk ik.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef Fsmxi het volgende:
Volgens mij zijn de servers weer online, heb net namelijk de eerste beetjes paragonXP gesprokkeld
Ik denk dat die prijs in een sneltreinvaart naar 0,25 per miljoen gaat iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:10 schreef bigbass het volgende:
Ik ben benieuwd wat de economie gaat doen nu gold niet meer de minimumprijs van 0,25 per 100k heeft op de rmah, maar 0,25 per 1000k. Als de prijs ook echt keldert zullen de prijzen op de gold ah een stukje hoger worden ben ik bang.
Je bedoelt een of ander vrolijk pony level ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
Benieuwd of er uiteindelijk ook geintjes als deze in zullen komen:
Die annihilus was toch juist ver ná de runewords? Geloof dat dat een 1.10 update was. Runewords bestonden al veel langer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vergeet niet dat D2 al heel lang bestond met expansion voordat dat erin kwam. Eerst had je die annihilus, ver daarna pas de runewords updates en daarna pas dit soort dingen. Zat jaren tussen. D3 is nog nat achter de oren, laten we eerst deze patch maar es proberen
Neuh, meer dat er een Siegebreaker ofzo ergens zal spawnen waar hij niet hoort.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt een of ander vrolijk pony level ofzo?
Klopt. Runewords kwamen met LoD.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die annihilus was toch juist ver ná de runewords? Geloof dat dat een 1.10 update was. Runewords bestonden al veel langer.
Jij bent goed bezig!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef Fsmxi het volgende:
Volgens mij zijn de servers weer online, heb net namelijk de eerste beetjes paragonXP gesprokkeld
Heb je die gevonden of is dat gewoon een voorbeeld?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
trouwens, voor de mensen die alle ilvl 61 weapons dumpten, na de patch is dit mogelijk:
[ afbeelding ]
kutwapenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
trouwens, voor de mensen die alle ilvl 61 weapons dumpten, na de patch is dit mogelijk:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |