quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef -Amber- het volgende:
Nou zeg, dat is nog best wel moeilijk. Maar heb intussen wel een avatar
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Lotusss het volgende:
Anyways.... laptop gaat uit en ik ga lekker WF'en in bed
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef jankaas020 het volgende:
Godver, begin van de avond zat ik al te knikkebollen, nu ben ik klaarwakker...
Van een uurtje word je altijd zo kats verrot van, gister was ik trouwens om 9 uu gaan liggen, en was ik rond 11en weer wakker...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Had je misschien gewoon aan het begin van de avond een uurtje moeten gaan slapen?
Herkenbaar wel. Uurtje pitten werkt ook eigenlijk alleen als je die aan het begin van de middag kunt pakken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Van een uurtje word je altijd zo kats verrot van, gister was ik trouwens om 9 uu gaan liggen, en was ik rond 11en weer wakker...
quote:
Hmmm..... nee dank je, 't is iets te laat voor een bakje koffie. Zit te overwegen toch nog een pilske open te trekken.quote:
quote:
Is het ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blue Grass is nog wel aardig! [ afbeelding ]
Wel vrolijk dat getokkel op zo'n banjo!quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blue Grass is nog wel aardig! [ afbeelding ]
zo dat je in een goede stemming blijft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel vrolijk dat getokkel op zo'n banjo!
Dies legendarischquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
zo dat je in een goede stemming blijft.
Ja net als deze twee heren (Earl Scruggs en Lester Flatt) als mede de plaats waar het gespeeld word (Grand Ole Opry)quote:
Mooie intro. En gewoon een geweer hangen achter die aankondigerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja net als deze twee heren (Earl Scruggs en Lester Flatt) als mede de plaats waar het gespeeld word (Grand Ole Opry)
Ja en waarom ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooie intro. En gewoon een geweer hangen achter die aankondiger
Hoort ook voor die ouderwetse sfeerquote:
Dit is nog uit de old Grand Ole Opry, maar die word jammer genoeg enkel nog maar beperkt (winter maanden) gebruikt. De rest van de uitzendingen geschied nu vanuit de new Grand Ole Opry. En daar kan je eigelijk niet veel aan de stage back ophangen. Trouwens als een geweer een ouderwetse sfeer in huis brengt, is het bij mij thuis ook gezellig ouderwets, want naast de deur staat een shotgun.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoort ook voor die ouderwetse sfeer
Jammer dat ik mijn blue grass collectie op de andere pc heb staan
Een shotgun? Geen rifle uit de burgeroorlog?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dit is nog uit de old Grand Ole Opry, maar die word jammer genoeg enkel nog maar beperkt (winter maanden) gebruikt. De rest van de uitzendingen geschied nu vanuit de new Grand Ole Opry. En daar kan je eigelijk niet veel aan de stage back ophangen. Trouwens als een geweer een ouderwetse sfeer in huis brengt, is het bij mij thuis ook gezellig ouderwets, want naast de deur staat een shotgun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |