Ik vermoed zelf door het groots intellect wat hij bezit. 5 staat voor het aantal gigabyte geheugen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef Im.Kant. het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af of sam 'the great' achter z'n naam heeft gezet omdat 'ie grootgeschapen is?
Jij doet echt exact hetzelfdequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef -Amber- het volgende:
Maar ga lekker door met wijsneus spelen en achter je computer stoer zijn.
Liedje speciaal voor jou.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
5 staat voor het aantal gigabyte geheugen centimeter.
Ik ben niet minder ''stoer'' dan dat ik in je gezicht zou zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef -Amber- het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben niet minder ''stoer'' dan dat ik in je gezicht zou zijn.
Nee, 5 staat voor mijn aantal hersencellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf door het groots intellect wat hij bezit. 5 staat voor het aantal gigabyte geheugen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef jankaas020 het volgende:
Wat een geneuzel over kutmuziek...
Daarom moeten we nu neuzelen over goede muziek. De beste muzikanten ooit. De echte eindbazen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef jankaas020 het volgende:
Wat een geneuzel over kutmuziek...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Daarom moeten we nu neuzelen over goede muziek. De beste muzikanten ooit. De echte eindbazen.
We beginnen met Peter Andre. Gladder dan jullie allemaal.
Je verneukt het, sam.quote:
Gladder dan IJS!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Daarom moeten we nu neuzelen over goede muziek. De beste muzikanten ooit. De echte eindbazen.
We beginnen met Peter Andre. Gladder dan jullie allemaal.
Tof, country muziek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef -Amber- het volgende:
Correctie, was pas bij de derde poging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Amber heeft zomaar in één keer de OP goed hersteld
Geeft niet hoor, ik zag dat van Uhm het eerst weer terug wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Correctie, was pas bij de derde poging.
Nu moet ie alleen nog leren het juiste knopje te gebruiken bij het openen van een nieuw deelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Amber heeft zomaar in één keer de OP goed hersteld
Ja moest nog al wat in de quote veranderen om het in orginele stand zichtbaar te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik zag dat van Uhm het eerst weer terug was
Heeft je opa ook contact met de family van PFC Zimber?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
PFC Leonard F. Zimber, 175th Infantry Regiment, 29th ID.
K'wist niet dat er een knopje voor was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu moet ie alleen nog leren het juiste knopje te gebruiken bij het openen van een nieuw deel
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K'wist niet dat er een knopje voor was.
Bedanktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan wordt het nummertje automatisch opgehoogd, de OP gekopieerd en het topic gekoppeld aan de andere topics van de reeks. Een van de beste aanpassingen op FOK! van vorig jaar
Volgens mij op Schiphol, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Bedankt
btw zit Victoria's Secret ook in NLD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |