Oh dus als je het anders schrijft ben je beschaft? Jammer dat je dat niet rechtstreeks in mijn gezicht kan zeggen, dan kan ik je namelijk rechtstreeks mijn vuist in je porum zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik antwoord met een beschaafde: go feck yerself.
Dan kan ik ook meteen aan m'n lijstje toevoegen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh dus als je het anders schrijft ben je beschaft? Jammer dat je dat niet rechtstreeks in mijn gezicht kan zeggen, dan kan ik je namelijk rechtstreeks mijn vuist in je porum zetten.
quote:- Klap gekregen van Special Forces ''vrouw''
bitch pleasequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe je mee? Dan zijn het er 3.
Denk je nu echt dat als ik je op je smoel tik, je nog wat aan een lijstje kan toevoegen, peuter? Je mag blij zijn als je moeder je kan herkenen als je door een slangetje gevoerd word.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook meteen aan m'n lijstje toevoegen:
[..]
Ik vermoed zelf door het groots intellect wat hij bezit. 5 staat voor het aantal gigabyte geheugen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef Im.Kant. het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af of sam 'the great' achter z'n naam heeft gezet omdat 'ie grootgeschapen is?
Jij doet echt exact hetzelfdequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef -Amber- het volgende:
Maar ga lekker door met wijsneus spelen en achter je computer stoer zijn.
Liedje speciaal voor jou.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
5 staat voor het aantal gigabyte geheugen centimeter.
Ik ben niet minder ''stoer'' dan dat ik in je gezicht zou zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef -Amber- het volgende:
Maar ga lekker door met wijsneus spelen en achter je computer stoer zijn.
Liedje speciaal voor jou.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben niet minder ''stoer'' dan dat ik in je gezicht zou zijn.
Nee, 5 staat voor mijn aantal hersencellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf door het groots intellect wat hij bezit. 5 staat voor het aantal gigabyte geheugen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef jankaas020 het volgende:
Wat een geneuzel over kutmuziek...
Daarom moeten we nu neuzelen over goede muziek. De beste muzikanten ooit. De echte eindbazen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:03 schreef jankaas020 het volgende:
Wat een geneuzel over kutmuziek...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Daarom moeten we nu neuzelen over goede muziek. De beste muzikanten ooit. De echte eindbazen.
We beginnen met Peter Andre. Gladder dan jullie allemaal.
Je verneukt het, sam.quote:
Gladder dan IJS!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Daarom moeten we nu neuzelen over goede muziek. De beste muzikanten ooit. De echte eindbazen.
We beginnen met Peter Andre. Gladder dan jullie allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |