En, vond hij het al makkelijk gaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Net een interview met Garcia ,niemand had ´m gezegd dat er nog een paar voor reden
Swift reed voor Froome vermoed ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:34 schreef Marcoss het volgende:
Primer Sprint Intermedio
1. Javier CHACON (024)
2. Ben SWIFT (187)
3. Tom DUMOULIN (194)
Klassementsrenners bemoeien zich niet met de 1ste tussensprint dus.
ach, aan de beelden te zien loopt het Spaanse volk niet echt warm voor de Vuelta, in Nederland staan ze dan rijen dik om de wielrenners te zienquote:
Jij hebt maandag niet gekeken? Stond helemaal stampvolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
[..]
ach, aan de beelden te zien loopt het Spaanse volk niet echt warm voor de Vuelta, in Nederland staan ze dan rijen dik om de wielrenners te zien
Zie je inderdaad steeds minder vaak tegenwoordig. Maar is toch mooi man, lekker de hele dag in je eentje rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:51 schreef Redefine het volgende:
Die Chacon zal ook wel denken, waar ben ik in vredesnaam aan begonnen? Al is alle aandacht natuurlijk nu wel alleen voor hem. Maar het blijft natuurlijk opmerkelijk dat er niemand mee is gesprongen en er dus een renner in zijn eentje voorop rijdt.
Valt me nog mee dat Boogerd het nooit heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En, vond hij het al makkelijk gaan?
Ze liggen ook helemaal in een deuk die commentatorenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef Gitank2 het volgende:
Hier is ie ook te zien (gisteren had ik het net gemist)
Prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze liggen ook helemaal in een deuk die commentatoren
Rabo-bus kwam niet boven, ze mochten van hun douche gebruik maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef thettes het volgende:
Ik mis net wat ze over Rabo en V-DCM zeiden want ik zap net in.. wat was dat?
Mwa hij zat toevallig erg goed, verder duidelijk tekort topsnelheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Gitank2 het volgende:
Bennati verslagen door Degenkolb.
Bennati leek wat onder te sneeuwen de laatste jaren, maar is toch weer wat teruggekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |