abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115840717
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef danos het volgende:

[..]

Het gaat erom waar ze over 2,5e week staan. Tour dit jaar begon ook erg goed geloof ik :)
Wat is dat een dooddoener zeg :') Dan kan je tegenwoordig nergens meer wat over zeggen, want de Vuelta is nog lang niet klaar.
pi_115840771
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef danos het volgende:

[..]

Het gaat erom waar ze over 2,5e week staan. Tour dit jaar begon ook erg goed geloof ik :)
Joh, maar voor nu is het gewoon een hele mooie tussenstand. En het is weer eens wat anders dan het eeuwige gekanker op alles.
pi_115841940
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef bjarki het volgende:

Als Hansen het zegt zal het wel waar zijn. Moeilijk te zien wat er is gebeurd, maar Hansen valt wel als eerste (uit de trein van Sky gerost?)
Zo te zien is de valpartij precies naast een paar renners van Sky, aan de linkerkant, terwijl er daar nog voldoende ruimte is. Kan idd goed zijn dat de Skytrein iets te stevig de anderen heeft 'weggezet'.
pi_115842244
Sky heeft iig geen vrienden gemaakt vandaag. Spanjaarden hebben sowieso al de neiging om voor elkaar te gaan rijden. Nu zal dat alleen nog maar sterker zijn.

Van Froome verwacht ik trouwens dat 'ie ofwel in elkaar klapt in de laatste week (al lang in vorm, kan bijna niet goed gaan) of de druk niet aankan en daar aan onderdoor gaat.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:31:58 #55
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115842909
Nou, Purito liet zijn ploeggenoten ook Sky helpen het gat groot te houden en Contador viel aan toen Valverde dichterbij kwam dus misschien dat ze gewoon helpen omdat het hun ook goed uitkomt. ;)
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_115843089
Blijft de vraag: hoeveel heeft BMC gekregen voor dat kansloze op kop rijden? Want wat die daar deden, sloeg he-le-maal nergens op :')
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:42:25 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115843589
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
Blijft de vraag: hoeveel heeft BMC gekregen voor dat kansloze op kop rijden? Want wat die daar deden, sloeg he-le-maal nergens op :')
Steve Morabito baby!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_115844506
Froome _O_
Sky ^O^ Nobody likes us, we don't care _O_
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:07:01 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_115845002
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
Als BMC niet gereden had durf ik te beweren dat Valverde terug was gekomen, het verschil was nog maar 30 seconden toen BMC begon te rijden.

Ik zei vanmiddag ook al dat Sky de val veroorzaakt had, vervolgens durven ze ook te beweren dat ze niet wisten dat Valverde gevallen was terwijl je de mensen van Sky achterom ziet kijken. Echt kansloos, Sky, sum kotzen :r
pi_115846160
Inderdaad. Op het moment van de val zie je Flecha achterom kijken of Froome er nog zit. Dat is zo en dan trekt hij VOL door. Dat is bepaald niet chique.
pi_115846306
quote:
Vuelta: Lindeman redt de meubelen
Valpartij breekt Vacansoleil-DCM op

De vierde etappe van de Vuelta a España werd opgeschrikt door een val in de spits van het peloton. Ploegleider Michel Cornelisse zag het gevaar en stuurde zijn renners verder naar voren. “Het peloton werd nerveuzer. Ik had nauwelijks gewaarschuwd of Sky trok alles op de kant en even later lagen ze op de grond. Onze renners waren wel naar voren aan het sprinten, maar het kwaad was al geschied.”

Met dank aan Bert-Jan Lindeman is het klassement van Vacansoleil-DCM nog niet naar de vaantjes. Tomasz Marczynski, die pal achter de valpartij zat en stil kwam te staan, moest helemaal uit achterste positie aan het front zien terug te keren. De Pool wist ondanks de waaiervorming als twaalfde te finishen. Lindeman stak hem, zoals het een goed ploegmaat betaamt, de helpende hand toe. Nadat de debutant zijn werk voor Marczynski had gedaan, wachtte hij Rob Ruijgh op, die ook was verachterd.

Sergey Lagutin, Pim Ligthart en Thomas De Gendt zaten in de eerste waaier. “En ik zat ook goed van voren”, vertelt Lindeman. “Toen ik na de valpartij niet iedereen van ons zag, heb ik gewacht. Met Marczynski ben ik van de laatste naar de voorlaatste groep gesprint. Daarna heb ik ook op Ruijgh gewacht en hem naar voren gereden. Op de klim heb ik hem op een goede positie proberen af te zetten en daarna ben ik zelf rustig binnengekomen.”

Na de finish bleken velen onder de indruk van de krachtsinspanning van Marczynski. In z’n eentje wist de voormalig Pools kampioen van waaier naar waaier te springen. Ook Ruijgh liet zich opmerken door met klassementsleider Valverde kop over kop de slotklim te bedwingen. Sterke staaltjes die ploegleider Cornelisse hoop geven voor het vervolg van de Vuelta. “Het was even paniek, maar we staan toch nog met twee man in het klassement. Ik heb een goed gevoel over die jongens. Rob reed echt als een raket en voor Tomasz is er momenteel ook geen berg te hoog. Die barst van de moraal.”

Vacansoleil-DCM
Marczynski dus nog een stuk sterker dan al bleek en ook puik werk van Lindeman, die echt gemaakt is voor dat waaierwerk. Nog wat sterker worden en ervaring opdoen en dat gaat een topper worden in het Vlaamse eendagswerk.
pi_115849800
Mooi om te lezen. Ruijgh en Marczynski rijden inderdaad prima tot nu toe. Maken een erg sterke indruk. En tof dat Lindeman zo'n beulswerk heeft verricht.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:42:18 #63
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_115850250
Net even de samenvatting op Eurosport gekeken, maar vond het toch wel weinig respect richting de leider Valverde om zo aan te zetten na die val. Maar ja, het is de sport.
The more debt, the better
  woensdag 22 augustus 2012 @ 03:55:36 #64
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_115854438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef bjarki het volgende:
Inderdaad. Op het moment van de val zie je Flecha achterom kijken of Froome er nog zit. Dat is zo en dan trekt hij VOL door. Dat is bepaald niet chique.
Flecha zijn reactie hierop : Wie waren op Johnny Hoogerland en mij aan het wachten vorig jaar !!!
Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt en ook niet de laatste keer .
Wij hebben geen scheidsrechter maar een koersdirecteur ,en deze heeft de koers niet geneutraliseerd !
Dit is de koers en valpartijen zijn er altijd !
  woensdag 22 augustus 2012 @ 07:47:52 #65
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115855307
Movistar is natuurlijk ook wel het team dat massaal naar voor trok toen Leipheimer op zijn bek ging in Parijs-Nice, dus ze kennen er zelf ook wel wat van.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:42:31 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_115855750
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 03:55 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Flecha zijn reactie hierop : Wie waren op Johnny Hoogerland en mij aan het wachten vorig jaar !!!
Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt en ook niet de laatste keer .
Wij hebben geen scheidsrechter maar een koersdirecteur ,en deze heeft de koers niet geneutraliseerd !
Dit is de koers en valpartijen zijn er altijd !
Beetje lame van Flecha, compleet andere situatie. Even de feiten op een rijte
- Het ging nu om de leider van de koers
- Het was een volledig peloton
- De valpartij werd uiteindelijk veroorzaakt door iemand van Sky
- Er werd achterom gekeken door o.a. Flecha om te kijken wie er bij zaten, toen werd er pas echt tempo gemaakt
- Door Ljungqvist wordt beweerd dat ze wel moesten rijden, wilden ze nog kans maken op de ritoverwinning (daarom laat je het ook oplopen tot ruim 13 minuten :'))
- Door Ljungqvist wordt beweerd dat ze pas erachter kwamen dat Valverde erbij lag toen ze al 50 seconden voorsprong hadden (misschien wist hij het toen pas, maar de renners wisten het al wel direct)

geen mooi staaltje sportmanship van ze

[ Bericht 0% gewijzigd door Blik op 22-08-2012 08:54:08 ]
pi_115855884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Beetje lame van Flecha, compleet andere situatie. Even de feiten op een rijte
- Het ging nu om de leider van de koers
- Het was een volledig peloton
- De valpartij werd uiteindelijk veroorzaakt door iemand van Sky
- Er werd achterom gekeken door o.a. Flecha om te kijken wie er bij zaten, toen werd er pas echt tempo gemaakt
- Door Ljungqvist wordt beweerd dat ze wel moesten rijden, wilden ze nog kans maken op de ritoverwinning (daarom laat je het ook oplopen tot ruim 13 minuten :'))
- Door Ljungqvist wordt beweerd dat ze pas erachter kwamen dat Valverde erbij lag toen ze al 50 seconden voorsprong hadden (misschien wist hij het toen pas, maar de renners wisten het al wel direct)

geen mooi staaltje sportmanship van ze

Kortom,
Waar blijft die kortom nou, ik zit al 10 minuten op F5 te drukken :(
  woensdag 22 augustus 2012 @ 08:54:22 #68
62913 Blik
The one and Only!
pi_115855913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar blijft die kortom nou, ik zet al 10 minuten op F5 te drukken :(
lol, foutje van de zaak
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 22 augustus 2012 @ 09:24:34 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_115856439
Eigenlijk kan ie hier ook wel:

http://nos.nl/artikel/409414-vijf-nederlandse-vueltaetappes.html

quote:
Vijf Nederlandse Vuelta-etappes

In de Ronde van Spanje van 2015 gaan vijf ritten over Nederlands grondgebied en de start van de Vuelta zal, net als in 2009, plaatsvinden in Drenthe.

De zeventigste editie van de Vuelta begint met een ploegentijdrit over 31 km. Sneek is vervolgens het vertrekpunt van de tweede etappe met een parkoers langs de Elfstendenroute richting Leeuwarden. De derde rit gaat van Dokkum naar Zwolle.

Vervolgens verkast het peloton naar het zuiden en na twee etappes door Brabant en Zeeland stapt de meute in Eindhoven in het vliegtuig voor het vervolg in Spanje. De start- en finishplaatsen van de vierde en vijfde etappe zijn nog niet bekend.
:) Ik ben erbij in Zwolle.
pi_115856649
Toch niet normaal dat bijna 1/4e van de wielerronde in Nederland zal plaatsvinden? :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_115856664
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Als de vuelta in Zwolle komt ben ik er ook bij. :Y
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_115856734
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Cool *O*

Tour in Utrecht zit er ook wel een beetje aan te komen. Nu de Giro nog ff vastleggen en dan krijgen we weer een paar mooie zomers :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 augustus 2012 @ 09:39:45 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_115856751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:35 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Als de vuelta in Zwolle komt ben ik er ook bij. :Y
Dit _O_

Inderdaad wel wat veel dat er dan 5 etappes zijn ja, 2 of maximaal 3 lijkt me genoeg...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_115856943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:34 schreef franklop het volgende:
Toch niet normaal dat bijna 1/4e van de wielerronde in Nederland zal plaatsvinden? :')
Misschien kunnen ze de eerste etappes dan gewoon de Eneco Tour noemen :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 augustus 2012 @ 09:55:01 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_115857054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze de eerste etappes dan gewoon de Eneco Tour noemen :P
Dubbele aantal renners en na de 5e etappe beslissen de ploegen wie er verder mogen met de Vuelta en wie de rest van de Eneco Tour gaan rijden ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')