Roche kan wel goed aankomen en Gerdemann kon het ook ooit aardig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Redefine het volgende:
LtD gaat ze er allemaal uitsprinten straks
Nee, maar Rodriguez rijdt zelden een ronde zonder slechte dag. Waar hij meer tijd zal verliezen dan Mollema.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar verwacht ik Mollema ook niet in de top 3, eigenlijk.
Als ik LtD en sprinten in een adem noem, hoor je gewoon te weten dat het niet serieus bedoeld isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roche kan wel goed aankomen en Gerdemann kon het ook ooit aardig.
Laurens heeft gewoon een vrije rol, en die pakt die mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef marcodej het volgende:
Niet echt nuttig ofzo, van Laurens. Hier heb je vrij weinig aan.
Joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik LtD en sprinten in een adem noem, hoor je gewoon te weten dat het niet serieus bedoeld is
Je antwoord was veel te serieusquote:
Dat hebben we allemaal gemist. Spaanse regiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Ow wacht, ik had even gemist dat Froome enzo terug gepakt waren.
Alleen Roche peddelt er nog tussen met Ten Dam, Gerdemann, een figuur van Caja Rural en nog iemand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Ow wacht, ik had even gemist dat Froome enzo terug gepakt waren.
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef Zelva het volgende:
Als Mollema kon sprinten voor de overwinning, zou ie kans maken.
Als Degenkolb kon sprinten voor de overwinning had ie ook kans, maar zo is het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef Zelva het volgende:
Als Mollema kon sprinten voor de overwinning, zou ie kans maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |