Uran kijkt altijd de verkeerde kant op, dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Szura het volgende:
Zou Froome nou telkens uit automatisme achterom gaan kijken waar Uran blijft?
Ik moet nog maar zien of Roche er na drie weken ook voor zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat Roche beter zou zijn?
Nee, maar ik had wel verwacht dat een Rodriguez, Froome en Contador in ieder geval beter zouden zijn. Dus dan zit er niet meer in dan top-10quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat Roche beter zou zijn?
Ritzege kan nog hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roche wil nu al zn klassement beschermen
Rodriquez verliest wel een uur in de tijdrit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel verwacht dat een Rodriguez, Froome en Contador in ieder geval beter zouden zijn. Dus dan zit er niet meer in dan top-10
Bron?:')quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wiggins aan de dope net als de rest van Sky.
Of anders wel ergens in een hele lastige bergrit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rodriquez verliest wel een uur in de tijdrit.
Daar verwacht ik Mollema ook niet in de top 3, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of anders wel ergens in een hele lastige bergrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |