Gewoon negeren, die is al zo oud dat hij alleen nog voor kleuters leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef belle1608 het volgende:
Wees er maar trots op...
@Vannelle, tnx voor de lijm!
@Rucky, hard gewerkt vandaag?
Zo dan, dus jij ligt er ook vroeg in vanavondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon negeren, die is al zo oud dat hij alleen nog voor kleuters leuk kan zijn.![]()
![]()
![]()
Wel lekker gewerkt maar ik was erg blij toen ik naar huis mocht. Maar ik was ook al om 5.00 uur wakker en gelijk naar mijn werk gegaan.
Dat deed ik gisteren en dan ben ik dus vroeg wakker. Maar dan kan ik ook vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo dan, dus jij ligt er ook vroeg in vanavond
quote:
Vunzige opmerkingen zijn zeker niet gepast.quote:
Van mij mag jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vunzige opmerkingen zijn zeker niet gepast.
Dat gat door de buik, daar kan ik wel wat mee.quote:
quote:
Oh, nou vooruit.quote:
Waar denk je dat dat gat door kwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, nou vooruit.
Hey Merlijn, Belle moet weer eventjes gelijmd worden. Werk aan de winkel
Heb je zulk explosief verspreidend zaad lijm danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat gat door kwam![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb je zulk explosief verspreidend zaad dan
Patricia Paaij, is dat niet iets voor je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat gat door de buik, daar kan ik wel wat mee.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Patricia Paaij, is dat niet iets voor je?
Hallo trouwens![]()
'k moet bij jouw ava steeds aan 'rood' van marco borsato denken ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat gat door kwam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |