Ja verdorie zeg.. Het was nog maar 30 graden in de tuinquote:
Met een beetje mazzel volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef livelink het volgende:
Fijn E.T., gefeliciteerd![]()
En Swets vindt vast ook wel snel een baan.
Ja? Goed gevoel over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel volgende week dinsdag
Nou ja, volgende week dinsdag in ieder geval weer een gesprek. En als ik de vacature bekijk dan heb ik er wel een goed gevoel over.quote:
T zou voor mij goed voor de lijn werken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga morgen met familie naar een wokrestaurant, omdat m'n schoonvader 66 jaar wordt. Wedden dat ik dan te vaak aan een wijd openstaande kut denk?
Succesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, volgende week dinsdag in ieder geval weer een gesprek. En als ik de vacature bekijk dan heb ik er wel een goed gevoel over.
Kreeg m niet open op mn telefoon.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:12 schreef Nielsch het volgende:
Whehe, ik vind dat is zo'n smerig wijf...
Ik plaats haar in hetzelfde hokje als kim holland.. Ook zo vreselijk kansloos en vies mens... Bah.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef -Spring het volgende:
Als ik aan haar denk moet ik ook altijd aan die gigantische tampeloeris van Adam denken.
Ik ben nog altijd aan het wachten op de dag dat Kim Holland gaat verklaren dat ze eigenlijk een omgebouwde vent is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik plaats haar in hetzelfde hokje als kim holland.. Ook zo vreselijk kansloos en vies mens... Bah.
Nou. De onsmakelijke manier waarmee zij dildo door dr kut roert zou dat idd kunnen verklaren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd aan het wachten op de dag dat Kim Holland gaat verklaren dat ze eigenlijk een omgebouwde vent is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een kennis van me heeft meegespeeld in een van haar films. Gelukkig istie nu dood zodat hij niet meer met dat gegeven hoeft te leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |