quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias krijgt morgen gipsen mag dan donderdag naar huis.
Babysoftware-updates dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef bitterend het volgende:
Nee nee nee er komen GEEN sprongen meer!! *steekt kop in zand*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hm. Nou dat moet wel te vinden zijn toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.
Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Ik heb nog een fiat panda van 5 jaar oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef Kyara het volgende:
Wij doen niet aan sprongetjes. Vertik het ook om oei ik groei te lezen want dan zie ik ze ineens wel. /Steekt kop in het zand.
Qua auto willen we toch wel iets nieuwers en met reeds aanwezigen zitplaatsen. Oh, en ook graag diesel. (megawensenlijst)
Bobike bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef bitterend het volgende:
Umm dames wat is het verschil tussen een bob stoeltje of een yepp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |