quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Loqi het volgende:
eeeeeeen afgewezen bij die sollicitatie op die uber toffe functie. Mijn kwalificaties waren niet hoog genoeg, maar toch
Galaxy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, in deze zitten wel weer geheimen?Dat miste ik zo bij Galaxy 2..
Jah, maar ik bedoelde dat ze dan dus de tendens om de geheimen te laten schieten hebben laten varen. Ik vind het altijd leuk om te graven tot ik iets gevonden hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Galaxy?
WAT IS DEZE!
Gewoon New Super Mario Bros 2 .... veel toffer![]()
GALAXYquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar ik bedoelde dat ze dan dus de tendens om de geheimen te laten schieten hebben laten varen. Ik vind het altijd leuk om te graven tot ik iets gevonden heb
Hits komen niet in een gigantische doos hoowrquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Hits. Mijn huisgenootje appte al dat er een pakketje voor me was, dus ik was al helemaal van OMGWTFBBQAIDS hits
. Maar dat was een klein doosje dus het zal wel iets anders zijn.
Maar morgen
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel we moeten bijbetalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Hits. Mijn huisgenootje appte al dat er een pakketje voor me was, dus ik was al helemaal van OMGWTFBBQAIDS hits
Maar morgen
hits lakjes zijn kleinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Maar morgen
We hebben er 25, dus dat zal niet heel klein zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hits komen niet in een gigantische doos hoowr
Ik hoop niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel we moeten bijbetalen
oh, echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook maar aangezien die ruim een week bij de douane heeft gelegen
oh dan heb je wel kosten ja ..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook maar aangezien die ruim een week bij de douane heeft gelegen
Balen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Loqi het volgende:
eeeeeeen afgewezen bij die sollicitatie op die uber toffe functie. Mijn kwalificaties waren niet hoog genoeg, maar toch
Ohaiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:56 schreef Mss het volgende:
Ik ben gewoon vergeten te eten vandaag. Dafuq is dit.
quote:
Daar sturen ze speciaal een brief voorquote:Is uw ziggo-abonnement nog wel up-to-date? Bel naar 0900-0730 en onze adviseurs geven u op basis van uw situatie een persoonlijk advies. U blijft dan zeker bij de tijd.
Veul effectiever want dan gaat iedereen zeker bellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar sturen ze speciaal een brief voor. Dus in plaats van dat iemand aan mijn deur komt, moet ik zelf bellen om iets aangesmeerd te krijgen?
Ik krijg dat niet voor elkaar, een Priem doenquote:
Let us prayquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef Mss het volgende:
Ja, en nu hoop ik dat de douanekosten meevallen.
Ozotic 533, Hits Mari Moon Dreamer en Crows toes absolum.quote:
Oeh heb je daar een linkje van? Ik moet ook zo'n ding hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik loop weer eens op Etsy te snuffelen. Heb al een nieuwe OV-chipkaarthouder gekocht. Dat studentending valt echt van ellende uit elkaar.
http://www.etsy.com/shop/oystershellsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh heb je daar een linkje van? Ik moet ook zo'n ding hebben
Union Jackquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/shop/oystershells
Ik heb die eerste besteld. Het is eigenlijk een Oystercard ding, maar die zijn even groot als onze OVchipkaarten.
Ik wel, want dit ziet er niet meer uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Union Jack![]()
![]()
Maar ik heb zo'n ding heul niet nodig
Ik heb zo'n ding echt nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wel, want dit ziet er niet meer uit.
[ afbeelding ]
+1, gewoon in m'n portemonnee bij de andere pasjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding echt nog nooit gebruikt.
Daar heb ik geen ruimte meer voor en ik heb echt een mega portemonnee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1, gewoon in m'n portemonnee bij de andere pasjes
Wel in portemonnee, niet bij andere pasjes, maar zodanig gepositioneerd dat ook de NS-poortjes 'm pakken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1, gewoon in m'n portemonnee bij de andere pasjes
Dan heb je er teveel zooi in zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ruimte meer voor en ik heb echt een mega portemonnee.
Valt mee. Twee pinpassen, creditcard, ID, Rijbewijs, Werk ID, studentenkaart, beveiligingspas werk, BHV-pas, bonus/airmiles, zorgverzekering, donorkaart, reisververzekering, 8 klantenkaarten (waarvan er al 3 in een los vak zitten).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je er teveel zooi in zitten.
Portemonnee van de hema waar nooit meer dan ¤20 in zit, no problemo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Dwyn het volgende:
En ik ga ook niet mijn portemonnee van 140 euro tegen zo'n paal aanhouden.
Jep, teveel zooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Valt mee. Twee pinpassen, creditcard, ID, Rijbewijs, Werk ID, studentenkaart, beveiligingspas werk, BHV-pas, bonus/airmiles, zorgverzekering, donorkaart, reisververzekering, 8 klantenkaarten (waarvan er al 3 in een los vak zitten).
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik eruit zou moeten laten volgens jou.
Creditcard (ik gebruik die alleen voor online aankopen), reisverzekering (je bent toch niet op reis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik eruit zou moeten laten volgens jou.
Mijn portemonnee is echt mega. Ik zal eens kijken of ik een foto online kan vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nog betere oplossing: GROTEREN PORTEMONNEE KOPEN!
Net als als je kleren niet meer in je kledingkast passen: Grotere kast kopen!
Alles is zooi jonguh. Ook wel bekend als meuk. Meuk.quote:
Moet ik dan ook een grotere kamer kopen als de kast niet in de kamer past?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nog betere oplossing: GROTEREN PORTEMONNEE KOPEN!
Net als als je kleren niet meer in je kledingkast passen: Grotere kast kopen!
Je begrijpt het systeemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een grotere kamer kopen als de kast niet in de kamer past?
Mede bhv-erquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 7 klantenkaarten, ov-chipkaart, zorgverzekeringkaart, rijbewijs, pinpas, ID, bhv-pas, anwb-pas en eventueel ook nog geld in mijn portemonnee
Ja, het was een uitspatting.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vond 20 euro al duur voor een portemonnee.
Hij is wel cute
Wij zouden bij elke meet moeten zijn voor de veiligheidquote:
Met een gelen hesje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij zouden bij elke meet moeten zijn voor de veiligheid
Mijn god, wat een geldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook een nieuwe, grote portemonnee. Maar niet voor zoveel geld.
Ik wil niet meer BHV-en maar ik moet perse nog weer een keer op herhaling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag niet meer BHV'en.Ik heb wel een sociale hygiëne-pasje, dus ik mag een bar leiden.
Anders heb je niks meer om erin te doen EINZquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook een nieuwe, grote portemonnee. Maar niet voor zoveel geld.
een Fokker en (sociale) hygiënequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag niet meer BHV'en.Ik heb wel een sociale hygiëne-pasje, dus ik mag een bar leiden.
En ik heb er 8 euro voor betaald ipv 18quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb deze
http://www.dashingdays.nl/?p=279
Maar dan met andere kleuren
Ik mocht niet op herhaling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil niet meer BHV-en maar ik moet perse nog weer een keer op herhaling.
Goeden matigen garp.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een Fokker en (sociale) hygiëne![]()
BWHEHEHEHE!!!
Graag of niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mocht niet op herhaling.NOU, DAN NIET.
Baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Graag of niet!
Anders mag ik niet meer baas spelen.
ja precies, nog zo een hoax!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeden matigen garp.
Nog matiger: een fokker en sociaal.
nah ja, wat een kneuzen... wrom nie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mocht niet op herhaling.NOU, DAN NIET.
Oh, was niet echt nodig eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nah ja, wat een kneuzen... wrom nie?
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I´m the boss lady. Of volgens de NS-beveiliging: ´De kleine baas´.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Op mijn werk is de enige BHV-er een van de weinige part-timers, die vaak niet op de werkvloer is.
.............................. HANDIG!
dus als de tent uit fikt en je collega's dood liggen te gaan door de vlammen en giftige gassen en zulks, dan is dat maar zo. Altijd handig hoor!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, was niet echt nodig eigenlijk.
wie? die van bazentopic?quote:
Er zijn er sowieso vijf die het hebben en daarvan zijn er altijd twee aanwezig als de tent open is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dus als de tent uit fikt en je collega's dood liggen te gaan door de vlammen en giftige gassen en zulks, dan is dat maar zo. Altijd handig hoor!
En ik ben heul niet klein, maar goed.quote:
Kende je die nog niet?quote:
Plus de beveiligers. Die lopen er ook nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn er sowieso vijf die het hebben en daarvan zijn er altijd twee aanwezig als de tent open is.
ohhhh, dan is het nog wel okquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn er sowieso vijf die het hebben en daarvan zijn er altijd twee aanwezig als de tent open is.
ja, retarded gezichten zien er wel vaker niet zo appetijtelijk uitquote:
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef Mss het volgende:
Overigens wil ik nu dus een nieuwe portemonnee. Bedankt he
Op rustige avonden dus altijd twee (ACO en beveiliger) en op drukke avonden lopen er een stuk of tien rond die up to date BHV hebben.quote:
PRIEMquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
JEUK KUT MUGGEBULTEN DIE!!
Ik bedoel: Ohai
Eensch. Helemaal die Amsterdamse muggen zijn kudt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
JEUK KUT MUGGEBULTEN DIE!!
Ik bedoel: Ohai
Die hebben aidsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eensch. Helemaal die Amsterdamse muggen zijn kudt.
whehehehehheehequote:
mooi voor onder dit pakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwahahaha
http://www.thinkgeek.com/(...)477843_feature1_ee7f
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi voor onder dit pak
[ afbeelding ]
quote:
Lush imperialis en enzymion oidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:21 schreef Dwyn het volgende:
Iemand nog tips voor een fijne dagcrčme voor de vette/gecombineerde huid?
Ik vind imperialis van Lush fijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:21 schreef Dwyn het volgende:
Iemand nog tips voor een fijne dagcrčme voor de vette/gecombineerde huid?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
ZE HEBBEN EEN BACON PORTEMONNEE
[ afbeelding ]
Imperialis begon bij mij zo raar te ruiken op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lush imperialis en enzymion oid
Sackboyplush.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken op die site
Even bij sale kijken
Die zijn duur ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Monty Python Killer Rabbit Slippers
![]()
Beetje jammer dat ze in de sale 30 dollar zijn
quote:Heeee, precies wat ik nodig had!
quote:De was zit weer in de wasmachine
Of een plaatje van een halve kant en klaar maaltijd en erbijquote:De boodschappen zijn gedaan
Ik krijg echt alleen maar van dit soort updates van mijn nichtjequote:Ik heb weer heerlijk gekookt voor mijn liefste echtgenoot
wat ben je aan het doen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef Mss het volgende:
Ik ben zo tyfushard aan het zweten, dat is echt niet normaal.
juh?quote:
Tell mequote:
kun je ramen tegen elkaar open zetten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Niks, dat is het 'm. Maar het is benauwd hier.
Heeft ze vies gekookt voor haar stomste man?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of een plaatje van een halve kant en klaar maaltijd en erbij
[..]
Ik krijg echt alleen maar van dit soort updates van mijn nichtje![]()
Toch maar eens kijken hoe je iemand in een lijst kunt zetten zonder te verwijderen, maar dat ik niks meer van haar meteen te zien krijg als ik mijn feestboek open
Ik wil iets heul simpels doen, maar ik weet niet hoe het heet dus ik weet niet hoe je het noemt.quote:
Ik kan niks tegen elkaar open zetten. Ik heb alleen een deur en als ik die open zet zit het binnen no time vol met insecten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je ramen tegen elkaar open zetten?
Hier is het nu flink aan het afkoelen gelukkig.
Ik heb vandaag maar extra kleding meegenomen naar werk. Had 3 buiten trainingen staan, waardoor ik 2 uur achter een fiets/scootmobiel aan heb gerend en 1 uur buiten gelopen heb.
Op zich fijn om buiten te zijn en dat het niet regende enzo, maar warrrrrrrm
het is van het niveau kant en klaar zak die ze heeft opgewarmd met opgewarmde peentjes uit een pot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heeft ze vies gekookt voor haar stomste man?
<a href="http://www.hier je link.nl">klik hier</a>quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil iets heul simpels doen, maar ik weet niet hoe het heet dus ik weet niet hoe je het noemt.
Ik wil van een link een korte tekst maken. Bijvoorbeeld 'klik hier' en dan zit daar de link onder. Net zoals dat in gmail kan.
Snapte of ben ik te vaag?
ah da's crap... en geen ventilator zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan niks tegen elkaar open zetten. Ik heb alleen een deur en als ik die open zet zit het binnen no time vol met insecten.
Ja, ik denk het wel. Even proberen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
<a href="http://www.hier je link.nl">klik hier</a>
Zoiets?
Die staat wel aan jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's crap... en geen ventilator zeker?
Als je naar de profielpagina van diegene gaat, staat er een blokje met een vinkje en 'Vrienden'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of een plaatje van een halve kant en klaar maaltijd en erbij
[..]
Ik krijg echt alleen maar van dit soort updates van mijn nichtje![]()
Toch maar eens kijken hoe je iemand in een lijst kunt zetten zonder te verwijderen, maar dat ik niks meer van haar meteen te zien krijg als ik mijn feestboek open
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je naar de profielpagina van diegene gaat, staat er een blokje met een vinkje en 'Vrienden'
Als je daar met je muis op klikt komen er allerlei opties, waaronder 'Weergeven in nieuwsoverzicht', het vinkje dat daarvoor staat haal je weg, en voila! Wel vrienden, geen updates
No problemquote:
Oeh wat wl je doen ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwhehehehe!
(ik zit iets grappigs te zoeken voor mijn man hier, omdat we bijna een jaar getrouwd zijnwil iets leuks voor hem kopen/maken en dan een garpig kaartje erbij doen )
ik heb nog geen idee eigenlijk, vandaar mijn lompe zoektochtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh wat wl je doen ?Kan ik je idee misschien volgend jaar inpikken
![]()
![]()
Ik kan nooit iets verzinnen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee eigenlijk, vandaar mijn lompe zoektocht
En die hobbit-sloffen vond hij dus niet leuk, NOOOOO![]()
wij zijn het weekend dat onze trouwdag valt weg met zijn familie (dat gezeik over dat vakantiehuisje van weinig geld tijdje geledenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]theheh lompe zoektocht
Succes
Ik heb nog wel even
Als ik het niet vergeet
![]()
Klinkt goeiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij zijn het weekend dat onze trouwdag valt weg met zijn familie (dat gezeik over dat vakantiehuisje van weinig geld tijdje geleden)
Maar zit te denken om laatste weekend voor ik aan mijn neues arbeit begin een weekendje weg te boeken ofzo
JAAAA DOENquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Of ik neem een tattoo op mijn rug met dit plaatje, maar dan een 1 i.p.v. een 2
[ afbeelding ]
leuk kasteeltje ofzoquote:
Hoeveel speeddates had je dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
1 match van het speeddaten op dat festival. Meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe, of een mooi schilderij om mijn liefde voor hem aan hem te tonen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoeveel speeddates had je dan?
En dat zegt toch niks. 10 kutdates of 1 leuke vent tegen komen. Als het goed is heb je aan 1 genoegEhm, we hadden 13 of 14 gesprekken ofzo. En op zich zat er ook niet heel veel tussen, maar ik had toch best een aantal keer ja en misschien ingevuld, dus 1 match voelt dan zo karig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ehm, we hadden 13 of 14 gesprekken ofzo. En op zich zat er ook niet heel veel tussen, maar ik had toch best een aantal keer ja en misschien ingevuld, dus 1 match voelt dan zo karig.Ah da;s jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah da;s jammerIk heb even zitten rekenen, want zo'n muts ben ik wel. Met de getallen die zij geven zou je per 6,13 gesprekken een match hebben. Dus 2 tot 3 is gemiddeld zeg maar. Het valt dus eigenlijk wel mee met me, maar voelt toch een beetje stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*binnenvalt* Leuk kasteel met allemaal nog oud spul, vlakbij Brugge (15 min naar centrum met auto, bus stopt ook in de buurt: http://www.kasteeltenberghe.be/index2.php?lang=NL&pageid=1 . Wij sliepen in de mooie roze meisjeskamerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk kasteeltje ofzo
mijn vent heeft ooit een kasteeltje in Frankrijk geregeld, leek onwijs leuk en romantische enzo. Bleek een nepkasteel te zijn van een sachrijnige enge Nederlander, die goor eten voor zette en het kasteeltje aan ons probeerde te verkopen
Dus ik ga wel even op zoek naar een eckten goeien
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
*binnenvalt* Leuk kasteel met allemaal nog oud spul, vlakbij Brugge (15 min naar centrum met auto, bus stopt ook in de buurt: http://www.kasteeltenberghe.be/index2.php?lang=NL&pageid=1 . Wij sliepen in de mooie roze meisjeskamer
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Bambi! Kansberekenen loslaten op daten![]()
![]()
![]()
Jij bent echt te erg![]()
![]()
![]()
![]()
Je lijkt net een.... een..... een..... een Fokker!![]()
![]()
![]()
Ja maar dan nog, dat kan toch niet muppet!quote:
Weet ik, weet ik. Maar bij speeddaten is dat toch anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, dat kan toch niet muppet!
speeddaten is kansloosquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik. Maar bij speeddaten is dat toch anders.
Hahahquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, thanks!
Ik doe het meteen![]()
Ik moet ook ongesteld worden, ik stoor me er zoberzo wel aan, maar nu nog wat meer![]()
Ik ga 'm opzoeken...maar ik ben bang dat ik me dan heel dom ga voelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand de slimste mens app? Ik ben spaceinvadersz
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte film is Music and Lyrics toch, maar Drew Barrymore en Hugh Grant dus ik blijf kijken
Het is veel dat ik ook niet weet dus ik doe meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm opzoeken...maar ik ben bang dat ik me dan heel dom ga voelen
oh en Hai Maisjes
ja ik ook, 4e keer dat ik 'm ziequote:
Welke moet ik hebben? Ik vind alleen maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is veel dat ik ook niet weet dus ik doe mee
Ja vast...Android users zijn er vast niet slim genoeg voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh is ie er alleen voor iPhone dan misschien?
Que? Dat was 1 of andere app waar ik ff naar heb gekeken maar geen interesse in had en dus weg heb geflikkerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Puckzz, what the hell is dat picture gebeuren op FB?
Yepquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Que? Dat was 1 of andere app waar ik ff naar heb gekeken maar geen interesse in had en dus weg heb geflikkerd.
Heeft ie zeker naar iedereen zitten sturen?
Good busyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep
Ik heb 'm als spam gerapporteerd en verwijderd
Ik kon 'm nog niet vinden gister...niet zo holo holo als de oude?quote:
Wat doe ik in jouw mondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Morantiek in den film jonguh!
(en arebaien in mijn bekkie)
rooie arebaien, geen swagtequote:
quote:
swagte gooi ik altijd weg, in de kiepertonquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
swagte gooi ik altijd weg, in de kieperton
met een hendig sjieke zwieperquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]je gooit mij in de kieperton
nog wel sjiekquote:
Dood aan Dora, zou dat al een feestboek-site zijn?quote:
vast wel ik zou er zo lid van worden in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dood aan Dora, zou dat al een feestboek-site zijn?
Nee, dat tweede topic stierf sneller dan die meerkoet onder je auto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Is er ooit nog wat van dat nagellakwedstrijdgebeuren terecht gekomen eigenlijk? (diegene waar ik eerst door geband was, door die dooie-meerkoet-nagels)
quote:
Gewoon doen alsof je van niks wistquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Mss het volgende:
Ja, ik vind het vooral kut dat zo'n treinreis ¤1,30 kost, en dat ik dus 6x keer teveel betaald heb. Maar ik ga ze morgen eens bellen, eens zien wat ik nog kan bereiken.
ja da's een goed plan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je van niks wist
werkt dat ook bij iDeal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga pin sparen maar aanzetten dan spaar ik toch nog wat
Goeie geen flauw ideequote:
Voetballerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen idee wie Bouma is, maar de rest klinkt goed
Lekker gekletst met vriend van exvriend?
-edit- waaaaaarom herken ik Depeche Mode meteen als ik dat op de tv hoor?
quote:
quote:
elke keer dat je pint in de winkel een bepaald percentage van dat bedrag automatisch naar je spaar rekening laten stortenquote:
oh sorry, was in de war. Had het kunnen weten want waarom zou je daarmee naar AAAAAAHAAAAAAHAAAAAA AAAAAHHAAAAAAAHAAAAAA Ariel gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voetballerverwacht ik niet meteen met zijn zoontje bij de kleine zeemeermin haha.
Dit was met mijn tante, morgen met een vriendin die afspraak met die vriend is donderdag
oh wat handig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]maar de abn is sowieso een heule duidelijke bank hoor, zo is mijn vriend zijn CC gekoppeld aan onze gezamenlijke rekening maar als er iets is dan mag ik daar niet voor bellen terwijl ik wel alle rechten heb enzo
AAAAAAHAAAAAAHAAAAAA AAAAAHHAAAAAAAHAAAAAAquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh sorry, was in de war. Had het kunnen weten want waarom zou je daarmee naar AAAAAAHAAAAAAHAAAAAA AAAAAHHAAAAAAAHAAAAAAAriel gaan
quote:
al die sardientjes, zijn ook mijn vriendjes, jippie jajee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
AAAAAAHAAAAAAHAAAAAA AAAAAHHAAAAAAAHAAAAAA
als je vriend ervandoor of dood is, handig hoor. Dan kun jij niet bij je geld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]zeer handig wat nou als ie zelf een keer niet in staat is om te bellen en er iets mis is
En echt een awesome vertaling van Martine Bijlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
al die sardientjes, zijn ook mijn vriendjes, jippie jajee!
Dat zou je zeggen he, maar bij de abn schijnbaar nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je vriend ervandoor of dood is, handig hoor. Dan kun jij niet bij je geld.
Wel goed bedacht van hun
Je zou toch denken dat meer mensen samen zo'n constructie hebben en dat daar iets op bedacht zou zijn qua regelen van dingen
waar heb je die vandaan? Dat klinkt goooooeeeed!quote:
De Spar op de uithof in Utrecht. Duuuur natuurlijk, maar OMNOM.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan? Dat klinkt goooooeeeed!
Haar vertalingen zijn echt grappig, toen bij Belle & het Beest ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik haat Martine Bijl, dus ik ga alleen daarom al niet naar musicals
Wel weer eens die film kijken binnenkort, met een paar wijn op met een paar vriendinnen ofzo
Wat is duur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De Spar op de uithof in Utrecht. Duuuur natuurlijk, maar OMNOM.
ja sorry, ik heb zo'n Mart Smeets-gevoel bij haarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haar vertalingen zijn echt grappig, toen bij Belle & het Beest ook
Ariel moest seksistisch leren lopen
Mart Smeetsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb zo'n Mart Smeets-gevoel bij haar
Weet ik niet meer... Is echt heel lang geleden dat ik dit gekocht heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is duur?
Is het kokosprut erin of zit er kokossmaak aan, of kokos gedroogd door de chocolade heen ofzo?
ja precies dat dusquote:
als ik het een keer tegen kom koop ik het wel om uit te proberenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer... Is echt heel lang geleden dat ik dit gekocht heb.
Iig kokossmaak. Als er kokos doorheen zit is dat heel klein gemalen want ik zie het niet.
Bijna op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik het een keer tegen kom koop ik het wel om uit te proberen
Geniet ervan in ieder geval!
Haha, ja, het is eigenlijk wel triest idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Blijft lomp dat dat kan.
Ik wilde vanavond bosbessen drinkyoghurt kopen. Zat 0,5 % bosbes in zag ik op de ingredientenlijst. Ja daaaaaaag. Mooi weer terug gezet en karnemelk gekocht. Mik er wel zelf wat bosbessen diksap doorheen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
Ja kip ik ging net sparen. Nu kan dat niet want ik moet een jurk kopen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
Ja kip ik ging net sparen. Nu kan dat niet want ik moet een jurk kopen.
pinsparen bij de abn jonguuhquote:
Ik heb ingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
pinsparen bij de abn jonguuh
Dan neem je maar abnquote:
Waar is ie aan geopereerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:45 schreef Diconnected het volgende:
Meneer is aan het snurken in het ziekenhuisbed met z'n mooie japon aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |