quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Loqi het volgende:
eeeeeeen afgewezen bij die sollicitatie op die uber toffe functie. Mijn kwalificaties waren niet hoog genoeg, maar toch
Galaxy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, in deze zitten wel weer geheimen?Dat miste ik zo bij Galaxy 2..
Jah, maar ik bedoelde dat ze dan dus de tendens om de geheimen te laten schieten hebben laten varen. Ik vind het altijd leuk om te graven tot ik iets gevonden hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Galaxy?
WAT IS DEZE!
Gewoon New Super Mario Bros 2 .... veel toffer![]()
GALAXYquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar ik bedoelde dat ze dan dus de tendens om de geheimen te laten schieten hebben laten varen. Ik vind het altijd leuk om te graven tot ik iets gevonden heb
Hits komen niet in een gigantische doos hoowrquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Hits. Mijn huisgenootje appte al dat er een pakketje voor me was, dus ik was al helemaal van OMGWTFBBQAIDS hits
. Maar dat was een klein doosje dus het zal wel iets anders zijn.
Maar morgen
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel we moeten bijbetalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Hits. Mijn huisgenootje appte al dat er een pakketje voor me was, dus ik was al helemaal van OMGWTFBBQAIDS hits
Maar morgen
hits lakjes zijn kleinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Maar morgen
We hebben er 25, dus dat zal niet heel klein zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hits komen niet in een gigantische doos hoowr
Ik hoop niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel we moeten bijbetalen
oh, echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook maar aangezien die ruim een week bij de douane heeft gelegen
oh dan heb je wel kosten ja ..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook maar aangezien die ruim een week bij de douane heeft gelegen
Balen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Loqi het volgende:
eeeeeeen afgewezen bij die sollicitatie op die uber toffe functie. Mijn kwalificaties waren niet hoog genoeg, maar toch
Ohaiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:56 schreef Mss het volgende:
Ik ben gewoon vergeten te eten vandaag. Dafuq is dit.
quote:
Daar sturen ze speciaal een brief voorquote:Is uw ziggo-abonnement nog wel up-to-date? Bel naar 0900-0730 en onze adviseurs geven u op basis van uw situatie een persoonlijk advies. U blijft dan zeker bij de tijd.
Veul effectiever want dan gaat iedereen zeker bellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar sturen ze speciaal een brief voor. Dus in plaats van dat iemand aan mijn deur komt, moet ik zelf bellen om iets aangesmeerd te krijgen?
Ik krijg dat niet voor elkaar, een Priem doenquote:
Let us prayquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef Mss het volgende:
Ja, en nu hoop ik dat de douanekosten meevallen.
Ozotic 533, Hits Mari Moon Dreamer en Crows toes absolum.quote:
Oeh heb je daar een linkje van? Ik moet ook zo'n ding hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik loop weer eens op Etsy te snuffelen. Heb al een nieuwe OV-chipkaarthouder gekocht. Dat studentending valt echt van ellende uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |