quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:46 schreef Penny.Lane het volgende:
Kak ik kan de instellingen van deze account niet aanpassen want dan pakt hij dit ww ook niet meer
Misschien heeft´ie de inbrekers opgegetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was niets weg, vermoedelijk zijn ze gestoord oid en toen gevlucht. Onze stoere kater was echter ook verdwenen.![]()
Maar we hebben m gevonden, veilig en wel.Tikje boos alleen.
Passmailerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:46 schreef Penny.Lane het volgende:
Kak ik kan de instellingen van deze account niet aanpassen want dan pakt hij dit ww ook niet meer
Dat heb ik nu al twee keer gedaan maar dat ww dat opgestuurd wordt, pakt ie ook niet.quote:
Lion in the morning sun?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:49 schreef STING het volgende:
Bedankt CL, nu heb ik dat nummer van de Beatles in m'n hoofd zitten
Muur weer schoon nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Ja, was ik even vergetenMooie tijden.
Ik heb het overleefd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
er is niet eens een mooi einde aan het topic. Niet eens hoe het is afgelopen
Vertel! Vlooien in je doos en het jeukte?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef Penny.Lane het volgende:
Ik had nog een account voor een ander probleem aangemaakt maar dat doe ik jullie maar niet aan.
Doe dan kakkerlakken.. zoals de japannersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vertel! Vlooien in je doos en het jeukte?
whutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan kakkerlakken.. zoals de japanners
Spuiten en slikken van afgelopen zondag.quote:
NIeuwe tetten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef missbehavin het volgende:
Pfieuw, taart geregeld voor morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |