Maar dat bestrijdt toch de klachten en niet de oorzaak?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef FoXje het volgende:
Imodium
Loperamide
Dan houdt het binnen 1 uur op.
Ik ben nooit ziek, dus als er dan iets is denk ik gelijk dat ik binnen een week aan een vreselijke ziekte bezwijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef Biancavia het volgende:
Spetter pieter pater...
Nee, ik weet het niet. Afwachten maar.
Als je maar genoeg vocht binnenkrijgt, anders ga je dood.
Ja, maar dan kun je in ieder geval wat binnen houden en aansterken. Na een tijdje ga je weer gewoon poepen (ik iig wel).quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Maar dat bestrijdt toch de klachten en niet de oorzaak?
Dat maakt niet uit. Meestal is diarree na een paar dagen wel over. Het doet dan niet zo ter zake waar het van komt. Als je langer dan zeg ongeveer een week of meer diarree hebt zonder duidelijke aanleiding, wordt het tijd om eens naar de huisarts te gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Dat had ik toch eerder moeten merken? Plus de rest van de familiequote:
Met een paar dagen diarree zonder andere ziekteverschijnselen is dat echt niet nodig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef Seam het volgende:
Misschien een ver gezocht idee maar je zou ook naar de huisarts kunnen gaan?
Na drie dagen al?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:42 schreef Seam het volgende:
Misschien een ver gezocht idee maar je zou ook naar de huisarts kunnen gaan?
Mmmmja, dat wel. Maar daarmee bestrijdt je niet de oorzaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef FoXje het volgende:
Imodium
Loperamide
Dan houdt het binnen 1 uur op.
Is waar dat het eruit moet, maar het komt er natuurlijk uiteindelijk ook wel uit, ook met loperamide.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mmmmja, dat wel. Maar daarmee bestrijdt je niet de oorzaak.
Hoe hinderlijk ook, meestal is diarree functioneel omdat je lichaam iets kwijt wil.
ik zou ook loperamide nemen, maximaal twee dagen of totdat je weer normaal naar de wc gaat. niet langer dan 2 dagen in ieder geval, dan zou ik toch ff de HA bellen. maar voor nu zou ik hem/haar daar nog niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Idd! Hoax!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Jij bent een vrouw![]()
En die schijten toch heul niet
Ik poep dan ook rozenwaterquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef TheThirdMark het volgende:
Jij bent een vrouw![]()
En die schijten toch heul niet
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |