Nou, ik had dus een waardebon voor ¤200 gekregen, en de jurk was flink afgeprijsdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje dat zijn dure kado's die je krijgt op je werk!
200 euro vind ik ook echt niet verkeerd hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik had dus een waardebon voor ¤200 gekregen, en de jurk was flink afgeprijsd
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
200 euro vind ik ook echt niet verkeerd hoor!
welke? ze hadden kei veel leuke maar ook allemaal onmogelijk om op te lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb schoenen gekocht bij de H&M![]()
Hahaha tuurlijk, scheelt weer verzendkosten!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb 2 jurkjes, een riem en een leren jasje besteld bij asos
een jurkje en het jasje krijg ik voor mijn verjaardag en ik dacht als ik dan toch ga bestellen....
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke? ze hadden kei veel leuke maar ook allemaal onmogelijk om op te lopen
Nee, niet echtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Leuk hoor CL. Loopt dat nou nog een beetje, h&m schoenen?
cutequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000564%2055104%2020%200555%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wel een waardeloos dun zooltje dus daar ga ik het geen hele dagen op volhouden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
ik vind die ballerinatjes voor een ballerinatje echt primaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, niet echtZal er nog even een extra zooltje inleggen, dan is het net alsof je nog wat steun hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cute
dit is mijn buit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice! Geweldige riem!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
I know!quote:
tnxquote:
ik heb nog maar 1 broek in mijn kastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef Tally het volgende:
Ik ben geen jurkjes miep maar dat eerste jurkje vind ik leuk!
Maar ben ik veel te vet voor
curves is code voor vetzakkenlijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Curves staat erbij, maar die heb ik niet, ben gewoon een rechte vierkante klont
Goede tieten wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know!
die wil ik al maanden
deze ook maar die is al weken uitverkocht
[ afbeelding ]
Die meisjes zien er niet zo uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
curves is code voor vetzakkenlijn
ik moest ook echt even denken: vind ik dit jasje mooi, of ben ik betoverd door die tieten en hoop ik dat mijn tieten dan ook zo awesome worden?quote:
nee stom he? maar het past mij en ik ben echt niet curvy ik ben gewoon dikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die meisjes zien er niet zo uit.
ik ook, letterlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een moord doen voor zo'n figuur
Nou geen moord, maar zou het wel graag hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een moord doen voor zo'n figuur
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest ook echt even denken: vind ik dit jasje mooi, of ben ik betoverd door die tieten en hoop ik dat mijn tieten dan ook zo awesome worden?
je bent ook wel reusachtig voor italiaanse begrippenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik moest best even slikken bij die enge Italiaanse maatvoering van D&G, heb ik ineens mt 42
Blijkbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent ook wel reusachtig voor italiaanse begrippen
Dan zou ik echt maat 50 hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik moest best even slikken bij die enge Italiaanse maatvoering van D&G, heb ik ineens mt 42
Ik pas sinds kort weer steedsvaker mt 42, ben daar best blij mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef missbehavin het volgende:
ze maken niet eens kleren in mijn maatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik echt maat 50 hebben.
Italianen
Ik heb 36/38, dan is ineens 42 best slikken..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik pas sinds kort weer steedsvaker mt 42, ben daar best blij mee.
Ja oke, maar het zijn Italianen, dat zijn minimensjes. Niet te vergelijken met Nederlanders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb 36/38, dan is ineens 42 best slikken..
ik ga me nu toch afvragen of ik je nou zo slecht voor de geest heb, of dat je gigantisch bent uitgedijd sinds ik je heb gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik echt maat 50 hebben.
Italianen
Nee idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja oke, maar het zijn Italianen, dat zijn minimensjes. Niet te vergelijken met Nederlanders.
nee italiaanse maten zijn gewoon bizarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ga me nu toch afvragen of ik je nou zo slecht voor de geest heb, of dat je gigantisch bent uitgedijd sinds ik je heb gezien
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ga me nu toch afvragen of ik je nou zo slecht voor de geest heb, of dat je gigantisch bent uitgedijd sinds ik je heb gezien
Dat is wel de instellingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
om heel eerlijk te zijn kan het me niet schelen welke maat ik hebals het maar past en mooi staat
Ze heeft volgens mij best een slecht beeld. Of ik verkijk me er ook op, vond haar wel een slank popje toen ze hier was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Die instelling zou ik ook wel willen, vind me overal dik in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
om heel eerlijk te zijn kan het me niet schelen welke maat ik hebals het maar past en mooi staat
ik vind mezelf overal te dun inquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die instelling zou ik ook wel willen, vind me overal dik in.
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat is het andere uiterste, dat heb ik bij mijn oudste zoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind mezelf overal te dun in
ik vind het ook echt voor het eerst lastig en heel kutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik stem wel blanco. Het is allemaal kut.
herkenbaar. met of zonder mouwen is een wereld van verschil qua maat bv.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat is het andere uiterste, dat heb ik bij mijn oudste zoon.
Pak voor bruiloft gehaald, was al een gedoe. Maar toen ook nog een hemd, kindermaatje.
Hij komt ook maar niet bij, kan eten wat hij wil, oneerlijk gewoon. Ik kom al bij van water..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
herkenbaar. met of zonder mouwen is een wereld van verschil qua maat bv.
Ik ben het met je eens, geen enkele partij sta ik volledig achter. allen hebben toch nog een hoop punten die mij niet bevallen....quote:
Nou misschien toch eens kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 broek in mijn kastmisschien ook eens nieuwe kopen maar dat is zo'n saai klusje dat het het geld niet waard is
en ik ben 10 keer zo vet hoor, dit is de plussize lijn (dat zie je toch wel aan de modellen?ze hebben minstens maat 36!
)
Maar dat is voor een goed doel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou misschien toch eens kijken
Ik ben wel 10 kilo afgevallen
Alleen ga ik die ook wel weer aankomen
kankerbestrijding? astmafonds?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar dat is voor een goed doel.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik zit tussen jullie in ik vind het prima zo!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind mezelf overal te dun in
Nierstichting!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kankerbestrijding? astmafonds?
serieus? ik snap het niet?quote:
Hahahaha neequote:
Ja, dat is niet leuk he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik zit tussen jullie in ik vind het prima zo!
oooh gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind mezelf 9 van de 10 keer prima en 1 van de 10 keer een vies dik gedrocht. Prima score dacht ik zo!
same here!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind mezelf 9 van de 10 keer prima en 1 van de 10 keer een vies dik gedrocht. Prima score dacht ik zo!
Had ik vroeger ook, steeds vaker niet meer. Als ik in de spiegel kijk denk ik vaker 'leuk' dan 'bah'. Maar ik moet niet van de zijkant gaan kijken want dan zie ik mn buikjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind mijzelf thuis vaak wel redelijk tot af en toe wel leukEenmaal de deur uit vind ik me lelijk
Daarom kijk ik ook in de spiegel op de badkamer.. hoofdhoogtequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, steeds vaker niet meer. Als ik in de spiegel kijk denk ik vaker 'leuk' dan 'bah'. Maar ik moet niet van de zijkant gaan kijken want dan zie ik mn buikje
Ik zie wel graag alles(alleen niet van de zijkant), al heb ik in mijn huis, en in het huis van mijn vriendje geen spiegel waar ik mezelf volledig in kan zijn. Ik gebruik bij hem daarom vaak de glazen deur van de douche of de kledingkastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Daarom kijk ik ook in de spiegel op de badkamer.. hoofdhoogte
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben bijna jarig en weet nog niet wat ik mezelf cadeau ga doen!
Post de mevrouw die net 4 stukken kleding voor haar verjaardag heeft gekochtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
je moet jezelf niks kado doen! andere moeten jou dingen kado doen!
en ik kijk ook niet van de zijkantdaar word ik niet blij van
Dat heet je blinde vlek. Heel herkenbaar helaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
thuis heb ik zelfs met de zijkant niet de grootste problemen.
Ik heb echt gewoon een heel ander beeld van mezelf als ik ergens anders ben dan thuis
net alsof m'n spiegels thuis vervormenen mij mooier maken
Nieuw vriendje?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie wel graag alles(alleen niet van de zijkant), al heb ik in mijn huis, en in het huis van mijn vriendje geen spiegel waar ik mezelf volledig in kan zijn. Ik gebruik bij hem daarom vaak de glazen deur van de douche of de kledingkastBij mezelf kan ik echt nergens mezelf helemaal in zien.
Oplossing: je eigen spiegel meenemenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
thuis heb ik zelfs met de zijkant niet de grootste problemen.
Ik heb echt gewoon een heel ander beeld van mezelf als ik ergens anders ben dan thuis
net alsof m'n spiegels thuis vervormenen mij mooier maken
Jaquote:
23 km redelijk in de buurt jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja![]()
En hij woont bij jou in 'de buurt'(volgens mij: T en 't W
)
maar de meeste krijg ik! van mamaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Post de mevrouw die net 4 stukken kleding voor haar verjaardag heeft gekocht
Had dichterbij verwacht, maar weet dan ook alleen dat jij in de buurt van Utrecht woont, meer nietquote:
Van de H&M store heeft ze de stappen in een notitieboekje genoteerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar de meeste krijg ik! van mama
maar die weet niet zo goed hoe dat online bestellen werktalleen bij H&M maar al het andere word ingewikkeld
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van de H&M store heeft ze de stappen in een notitieboekje genoteerd?
nee die heeft ze gewoon heel vaak gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van de H&M store heeft ze de stappen in een notitieboekje genoteerd?
gratz!quote:
Ja dat klopt. We hadden ons aangemeld voor traject nummer 2 en dat bleek niet nodig te zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef rival het volgende:
Tally als ik het goed begrijp ben je op de ouderwetse manier zwanger geworden?
gefeliciteerd in ieder geval!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat klopt. We hadden ons aangemeld voor traject nummer 2 en dat bleek niet nodig te zijn
Ik dacht dat jij nog wel voor een rondje Jolande zou gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het ook echt voor het eerst lastig en heel kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |